Da legger jeg med glede ut for to halvlitere til leifen ;Dleifen skrev:Skal vi vedde en halvliter eller to Emotikon...?
Digger måten Northug opptrer på i slike settinger. Han leverer!
Da legger jeg med glede ut for to halvlitere til leifen ;Dleifen skrev:Skal vi vedde en halvliter eller to Emotikon...?
pffft ... dårlige tapere: det er da nok av løpere som har tatt en piruett, gått baklengs, hoppet over streken.nb skrev:Fra expressen.se
Petter Northug var för stark i stafetten för Marcus Hellner - och på upploppet hånade Northug svensken genom att stanna på mållinjen.
- Det han visar upp hör inte hemma på idrottbanan, säger Anders Blomquist i SVT
Ser ikke ut til at det var grunnlag for å spekulere på formen til han karen der nei....emotikon skrev:Da legger jeg med glede ut for to halvlitere til leifen ;Dleifen skrev:Skal vi vedde en halvliter eller to Emotikon...?
Digger måten Northug opptrer på i slike settinger. Han leverer!
JackX skrev:det er da nok av løpere som har tatt en piruett, gått baklengs, hoppet over streken.
cash 63 skrev:Vanlig Petter stil, lite kaxigt sa Hellner diplomatiskt.
Det hadde vært enda morsommere, mye og, faktisk.Ulf-B skrev:Hvis Northug hadde snublet en meter før mållinjen og blitt liggende, ville stavbrekket til Brå være et glemt tema. OK - det gikk bra - men det var ikke en veldig god manøver å gjøre med henblikk på å sikre gullet.
Fin måte å skape spenning på slutten.....Ulf-B skrev:Hvis Northug hadde snublet en meter før mållinjen og blitt liggende, ville stavbrekket til Brå være et glemt tema. OK - det gikk bra - men det var ikke en veldig god manøver å gjøre med henblikk på å sikre gullet.
Ulf-B skrev:Hvis Northug hadde snublet en meter før mållinjen og blitt liggende, ville stavbrekket til Brå være et glemt tema. OK - det gikk bra - men det var ikke en veldig god manøver å gjøre med henblikk på å sikre gullet.
Kanksje Northug ble litt irritert på "Hällnerbakken"? ;DWergeland skrev:Northug viser sin overlegenhet med et fantastisk rykk. Det er greit å feire, men han trenger ikke oppføre seg som en dust ved å håne konkurrenter som befinner seg få meter bak.
Men så er jeg en verdionservativ, ex-langrennsløper som sterkt misliker fellesstart, korte tv-sløyfer og fraværet av skikkelig bakker i moderne langrenn.
Det er visst ganske så bratt i den ene bakken i Kollen. Muligens litt kort, men den er MYE brattere enn det ser ut på TV etter hva jeg har skjønt. Til en kort sløyfe å være er det langt over det som er vanlig nå om dagen.Wergeland skrev:Men så er jeg en verdikonservativ, ex-langrennsløper som sterkt misliker fellesstart, korte tv-sløyfer og fraværet av skikkelig bakker i moderne langrenn.
Det var ingen som sa noe da Alex Harvey hysjet her om dagen... eller når Dæhlie tok 360 for n-te gang over målstreken...Wergeland skrev:Northug viser sin overlegenhet med et fantastisk rykk. Det er greit å feire, men han trenger ikke oppføre seg som en dust ved å håne konkurrenter som befinner seg få meter bak.
Men så er jeg en verdikonservativ, ex-langrennsløper som sterkt misliker fellesstart, korte tv-sløyfer og fraværet av skikkelig bakker i moderne langrenn.
Jupp. Har vært bekymret for at The NorThug hadde gått hen & blitt pusete noen dager nå. Grunnløst.pengesluk skrev:Altfor lite humor i toppidretten! Piruett, sakte film sideways, whatever - mer av det! Mer arroganse! If you got it, flaunt it!
noruego skrev:dagens replikk så langt må vel være fra Skinstad da han ble konfrontert av svenske journalister om Northugs målovergang: han skal gå femmil på søndag, så han måtte spare på kreftene
Han oppfører seg ikke som en dust, nå må du ikke lukke øynene og se deg blind på det geniale med Northug, sågar Svanskene leser mer om Northug enn om deres egne langrennsløpere (det sier litt om hans markedsverdi).Wergeland skrev:Northug viser sin overlegenhet med et fantastisk rykk. Det er greit å feire, men han trenger ikke oppføre seg som en dust ved å håne konkurrenter som befinner seg få meter bak.
Men så er jeg en verdikonservativ, ex-langrennsløper som sterkt misliker fellesstart, korte tv-sløyfer og fraværet av skikkelig bakker i moderne langrenn.
cybervision_ skrev:da Alex Harvey hysjet her om dagen...
Kostelig kommentarfelt til den artikkelen.BT skrev:
EllerVad är det med er som har en sån där kille och vad är det med dig som skriver i ett svenskt forum? Jävla norrmän håll er till era forum speciellt nu, när ni förlorar kan ni komma och gråta här.
Är det någon som är förvånad? Han är norrman och det förklarar väl allt. Sen när kunde norrmän uppföra sig?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4869705.ab
Amen!!Slubbert skrev:Skjønner ikke helt de som mener at Northug er så "rock 'n roll"; han er en langrennsløper, så streit som folk får blitt. Disse "stuntene" hans minner mer om "nyrik megler med Audi A6 i trafikken" enn de minner om en rocketype.
Han hysjet ikke sa han..cybervision_ skrev:Det var ingen som sa noe da Alex Harvey hysjet her om dagen... eller når Dæhlie tok 360 for n-te gang over målstreken...Wergeland skrev:Northug viser sin overlegenhet med et fantastisk rykk. Det er greit å feire, men han trenger ikke oppføre seg som en dust ved å håne konkurrenter som befinner seg få meter bak.