Olav E`s ryddesjau!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    1.632
    Torget vurderinger
    5
    Er det lov med en liten utskeielse? Dere som har fått med dere starten på denne tråden, vet at man har sansen for god mat. Inspirasjon til å lage risotto har jeg gitt dere. Så her blir det kun litt selvskryt av dagens middag. Fruen mener det er berettiget, med litt skryt altså! 😁

Vi er på hytta i fjellheimen. Pakker ned ute for å forberede vinteren. Lillesøstera til Amy er foresten på vei. Melder om 32 m/s i kasta i morgen. I morgen venter vedlass og vedstabling. Da trenger vi litt fast føde for å orke å sjaue nok ved til vinteren.

Startet med dette:

IMG_9941.jpeg

Ble til dette:

IMG_9943.jpeg

IMG_9945.jpeg

Som det passer seg, delte kokken og gryta edle dråper. Kokken fikk mest, men det ble nok ril å dele med fru også.

Må rette en spesiell takk til hyggelig passiar med @TT under matforberedelsene, og til James Taylor, Willie Nile, Graham Parker og Van Morrison for musikalsk følge under kokkeleringen.

Mv Olav E

Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    1.632
    Torget vurderinger
    5
    Når ikke alle gode ting er tre!

Siden man har en mer enn ok platespiller, og siden det er mange her som skriver med stor kunnskap og musikkglede om sine ulike platespillere, armer, pickuper, riiaer, suter mm, blir man inspirert til å sondere litt på egenhånd, ikke fordi man ikke er tilfreds med dem man har, men - ja dere vet vel så alt for godt…. 😉

Så da ble man litt nysgjerrig på å klatre videre på Hana-stigen. Kul farge, gode omtaler, og så plutselig dukket det opp en pent brukt Umami Red.

IMG_9950.jpeg

Jeg mener jeg var rask, skrev jeg var interessert i å kjøpe, stilte noen relevante spørsmål, fikk svar, og bekreftet at jeg ville slå til. Da var den solgt til en annen! Mulig jeg er litt naiv, men er man først i køen tenker jeg det er greit at man også får sjans til å stille noen spørsmål for så å bekrefte handel eller takke nei. 🤔

Siden Hanaen glapp, og man er en enkel sjel, så holdt man seg til sprek farge. Ny lekker rød pickup, pent brukt.

IMG_9951.jpeg

EMT HSD 006 dukket opp. Mitt bud ble akseptert. Dette var i ferietid, så da avtale om å hente ble berammet noen dager senere, hadde selger ombestemt seg og ville prøve og få en bedre pris. Jeg minnet selger på at vi hadde inngått forpliktende avtale. Det endte med at han ikke ville selge.

Dette var en 006 med laveste utgangssignal. Med avtale om kjøp i boks, kjøpte jeg meg en SUT.

Min SUT som ikke har en trengende pickup er i hvertfall ganske så fin å se på! 😁

IMG_7859.jpeg

Det var to kjøpsforsøk. Den tredje gangen ble det et avvik i farge. Kjøpt mest av nysgjerrighet, gode omtaler, og en hyggelig pris. God kommunikasjon og hyggelig selger. Selger forventet nok litt for mye av transportselskapet. En for snau innpakking er nok beviset for det. Og sluttresultatet ble:

IMG_7874.jpeg

Etter prøvespilling var det lett å konstatere at her hadde den gullskimrende Gold Noten fått uopprettelig skade. Dvs at den nok kunne repareres, men ikke til forsvarbar kostnad. Penger tilbake fra en beklagende selger.

Så da er det er ledig headshell som venter på passende selskap. 😉

IMG_9847.jpeg

Et ord er et ord, het det før. Med netthandel mellom private ser det ut som om det ikke er sånn bestandig. Hører at det er ganske ofte at avtaler brytes av både kjøper og selger. Juridisk sett er man bundet dersom avtale er inngått. Få gidder vel å følge opp en brutt avtale. Da blir det fort en ny normal.

Må tillegge at man har mange gode opplevelser både som kjøper og selger. Truffet hyggelige folk og alt er gått greit. Derfor blir man vel litt ekstra skuffet når det skjærer seg.

Foresten så kan det være at Luxman-shellet ikke trenger å vente så lenge! 😁

Mvh Olav E

Sist redigert:

Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    1.632
    Torget vurderinger
    5
    Å svare, stille spørsmål og si man er interessert er desverre hverken avtale eller reservasjon.
    Å få et bud akseptert er avtale, og du kunne gått videre mot vedkommende for avtale brudd.
    Enig. Det første har med høflighet å gjøre, det andre med juss. Det tredje er å ha tid og ork og vilje til å bruke ressurser på noen som ikke forholder seg til inngåtte forpliktelser. Og så lærer man så lenge man lever… 😁

Mvh Olav E

Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    1.632
    Torget vurderinger
    5
    Kjipt! Men som kjent er ikke alle gode ting tre, men en to tre på det fjerde skal det skje 😊
    Og det er på det fjerde det skjer også! Liker litt sprek farge på på disse PUene. 😉

Mvh Olav E

Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    1.632
    Torget vurderinger
    5
    Det finnes jo denne, da:

Vis vedlegget 1151820

Mvh
    Uffda! Du byr på fristelser. 😉

Holder oss i fargesjanger, men ditt forslag heller litt mot det varme.

Det 4. forsøket er allerede i hus. Landsmann til ditt tips, og kanskje et åpenbart valg for en som liker å trå varsomt fram i jungelen av gode kandidater? 🤔

Flere tips tror jeg ikke dere trenger ut over at 4+1=?

Mvh Olav E

Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    1.632
    Torget vurderinger
    5
    Litt skuffet over manglende forslag til svar på Quizen vedr ny venn til 171en, men skal klare å øve med det…

Mye jobb og på farta har gitt lite tid hjemme. Guttemiddag, eller mer korrekt Gubbemiddag, til sent eller tidlig i går og i dag, alt etter som, har medført en sen og sakte start på dagen. Da er det svært så lettvint med en knapp og en app for å få godlyd.

IMG_0015.jpeg

Har vært venn med noen miniWiimer. Nå har de fått følge av storebror Ultra. Foreløpig koblet via RCA til Karanen. Må si jeg er imponert over mengde godlyd pr krone og gram. Brukervennligheten er sublim. Oppkoblingen var superenkel. Litt kult med skjerm. Fru likte denne også. Som svært travel pensjonist tar hun seg nå tid til å å sette musikk til hverdagen.

Med litt god hjelp fra Jan Garbarek begynner de små grå å stable seg på plass. Heldigvis ikke behov for å sitere Arild Nyqvist «Hvor har jeg vært?», men en luftetur ut i finværet er nok passende.

Nyt dagen!

Mvh Olav E

Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    1.632
    Torget vurderinger
    5
    Ryddesjau og ryddesjau, ække lett å kvitte seg med hverken det ene eller det andre eller begge deler.

Hadde lissom tenkt å legge LMen ut for salg. Tok til og med esken til den med hjem fra hytta. Har lagring på hytteloftet til tomesker må vite. Og så kommer det en ny venn rekanes inn på IKEAen til den. Nå har Utraen hengt seg på rørkompisen, litt klemt mellom det stramme Karan designet og det litt rørete, men sjarmerende LM uttrykket. Nå med vinteren nært forestående er det ikke så rart at man søker mot varmen. Karanen får tåle det lille sviket fra Utraen.

IMG_0023.jpeg

Koblet Utraen på pre in på LM. Hektet høyttalerkabler på 4ohm ut. Sjekket bias. Hadde støtt en stund uten å bli brukt. Trykket på en knapp eller to på Utraen, og dermed ble det lyd. Selv med kalde rør, var dette noe man kunne like.

IMG_0019.jpeg

Nå når rørene har kommet opp i normal kroppsvarme, for dem, må det stadig plukkes kjente godsaker fra Qobuz. Men landet nå på Boine og Wesseltoft som er gode kjenninger som er blitt flittig brukt når ting og tang byttes og stokkes om. Selv om dette er et album spilt nogle runder før, er kombo LM og Ultra på et nivå som forfører og inviterer gjennomspilling av hele albumet for n’te gang. Normalt ved endringer hopper jeg mellom ulike artister og sjangre for å teste. Nå velger jeg å lytte til magien disse to artistene skaper sammen.

Mvh Olav E

xerxes

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    11.981
    Sted
    Holmestrand
    Er det lov med en liten utskeielse? Dere som har fått med dere starten på denne tråden, vet at man har sansen for god mat. Inspirasjon til å lage risotto har jeg gitt dere. Så her blir det kun litt selvskryt av dagens middag. Fruen mener det er berettiget, med litt skryt altså! 😁

Vi er på hytta i fjellheimen. Pakker ned ute for å forberede vinteren. Lillesøstera til Amy er foresten på vei. Melder om 32 m/s i kasta i morgen. I morgen venter vedlass og vedstabling. Da trenger vi litt fast føde for å orke å sjaue nok ved til vinteren.

Startet med dette:

Vis vedlegget 1151613

Ble til dette:

Vis vedlegget 1151614

Vis vedlegget 1151615

Som det passer seg, delte kokken og gryta edle dråper. Kokken fikk mest, men det ble nok ril å dele med fru også.

Må rette en spesiell takk til hyggelig passiar med @TT under matforberedelsene, og til James Taylor, Willie Nile, Graham Parker og Van Morrison for musikalsk følge under kokkeleringen.

Mv Olav E
    Lekkert!
    Risotto er alltid bankers!

Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    1.632
    Torget vurderinger
    5
    Måtte gi Gradientene litt luft og sjekke hvordan rør og WiiM Ultra ville oppføre seg sammen med finnene. Først ble det litt rens av plugger. Ikke akkurat godlukt fra rensen, men det lukter litt arbeidsinnsats. At det var en nyttig øvelse viste seg på Q-tipsen.

IMG_0398.jpeg

IMG_0397.jpeg

Har noen jumpere å velge mellom, men valgte de som var enklest å montere. Gradient og Black Magic er bekjente. Burde funnet fram BM jumpere, men det er litt mikk å koble da de er litt stive. Av latskap ble det bananplugger på høytalerne og spader på LMen. Å kjøre signal ut mot anbefalt kjøreretning funker greit, og mer enn greit i dette tilfellet.

IMG_0399.jpeg

Lar WiiMen fungere som forforsterker koblet til pre in på LMen. Har ikke testet om WiiM senker volumet fra 100 og ned i pre out modus. Velger derfor å skru volum til null før lyd slippes på manuelt.
    Gradientene opplyses til å være 6ohm. Kobler til 8ohm terminalene. Spiller «alltid» uten motkobling. Siden det ble mye damer som slapp ut av Perfection One på fredag, ble det også Madeleine P. som ble åpningsartist i kveld.

IMG_0401.jpeg

Har plassert Gradientene på lager. Har derfor ikke hørt dem på et år eller noe. Minnet om et åpent lydbilde med fravær av kasselyd ble bekreftet. Som eier av flere Magnepaner, og som fortsatt savner deres frie gjengivelse, så fikk jeg igjen bekreftet hvilke positive egenskaper Gradientene har. De fyller rommet på en meget positiv måte. Å låse seg til sweetspot for den gode lytteopplevelsen er ikke nødvendig.

IMG_0404.jpeg

IMG_0402.jpeg

Deres styrke er på akustisk musikk og gjengivelse av stemmer. Kort seanse i kveld. Gleder meg til mer tid med dem i morgen.

mvh Olav E

Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    1.632
    Torget vurderinger
    5
    Sto opp litt tidig til å være fridag og søndag. Måtte varme opp LMen for å fortsette gjenhøret med Gradientene. Oppvarming med Tord G mens obligatorisk teseremoni ble gjennomført.

IMG_0408.jpeg

Inntrykket og gjenkjennelsen ble bekreftet selv med kalde rør. Instrumenter og musikk fritt i rommet. God bredde i lydbildet.

Fortsatt litt oppvarming. Nå med mer en lunk på rørene. Pat M. med kjente låter. Magisk! Dette er hjemmebane så det holder for denne komboen. På sporet «Pipeline» demonstreres attak så det formelig spruter av gitarstrengene. Gjennomgående presenteres nærhet og klang fra hver streng på gitarene. Stor lyd, som ved alle opptak som dette. Masse detaljer. Lang utklingning. Liker dette.

IMG_0409.jpeg

Gjør seg ikke helt bort i dagslys heller.

IMG_0413.jpeg

Og litt solskinn og varme i overskyet
    vær.

IMG_0411.jpeg

Og denne «lille tassen» imponerer stadig. Som forforsterker og streamer sammen med LMen er det åpenbart to gode venner som byr på godlyd.

IMG_0410.jpeg

Med litt ulike gjøremål ut over dagen, får rørene hvile etter hvert. WiiM kobles tilbake til Karanen etter bare en låt til, eller enda en eller …. 😉

mvh Olav E

Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    1.632
    Torget vurderinger
    5
    Og så ble det å legge på litt stemmer og ikke bare akustisk. Damene har rangen.

IMG_0414.jpeg

Fantastisk låt. Flott coverversjon. Må skru opp. Funker meget bra. På grensen til gåsehud. Bredt lydbilde. Ok dybde. Kan sikker jobbe mer med plassering. Nærvær!

mvh Olav E

Musikkmannen

Æresmedlem
    Ble medlem
    11.11.2006
    Antall liker
    29.484
    Sted
    I kjelleren
    Torget vurderinger
    2
    Huke er meget bra. Flott musikk. Test ut (hvis du ikke har gjort det alt) Anna Christoffersson også..
    Hilsen ex-Gradient, nå Magnepan lytter.

oseanna

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.05.2007
    Antall liker
    135
    Torget vurderinger
    1
    Måtte gi Gradientene litt luft og sjekke hvordan rør og WiiM Ultra ville oppføre seg sammen med finnene. Først ble det litt rens av plugger. Ikke akkurat godlukt fra rensen, men det lukter litt arbeidsinnsats. At det var en nyttig øvelse viste seg på Q-tipsen.

Vis vedlegget 1158657

Vis vedlegget 1158658

Har noen jumpere å velge mellom, men valgte de som var enklest å montere. Gradient og Black Magic er bekjente. Burde funnet fram BM jumpere, men det er litt mikk å koble da de er litt stive. Av latskap ble det bananplugger på høytalerne og spader på LMen. Å kjøre signal ut mot anbefalt kjøreretning funker greit, og mer enn greit i dette tilfellet.

Vis vedlegget 1158660

Lar WiiMen fungere som forforsterker koblet til pre in på LMen. Har ikke testet om WiiM senker volumet fra 100 og ned i pre out modus. Velger derfor å skru volum til null før lyd slippes på manuelt.
    Gradientene opplyses til å være 6ohm. Kobler til 8ohm terminalene. Spiller «alltid» uten motkobling. Siden det ble mye damer som slapp ut av Perfection One på fredag, ble det også Madeleine P. som ble åpningsartist i kveld.

Vis vedlegget 1158661

Har plassert Gradientene på lager. Har derfor ikke hørt dem på et år eller noe. Minnet om et åpent lydbilde med fravær av kasselyd ble bekreftet. Som eier av flere Magnepaner, og som fortsatt savner deres frie gjengivelse, så fikk jeg igjen bekreftet hvilke positive egenskaper Gradientene har. De fyller rommet på en meget positiv måte. Å låse seg til sweetspot for den gode lytteopplevelsen er ikke nødvendig.

Vis vedlegget 1158662

Vis vedlegget 1158663

Deres styrke er på akustisk musikk og gjengivelse av stemmer. Kort seanse i kveld. Gleder meg til mer tid med dem i morgen.

mvh Olav E
    Hei!
    Syns du volumkontrollen på Wiim er bedre enn LM?

Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    1.632
    Torget vurderinger
    5
    Huke er meget bra. Flott musikk. Test ut (hvis du ikke har gjort det alt) Anna Christoffersson også..
    Hilsen ex-Gradient, nå Magnepan lytter.
    Hei!

Takk for tips. Skal sjekke ut. Ser hun spiller med Steve Dobrogosz. Makker til min store favoritt Radka Toneff.

Og hadde vi hatt plass, så hadde jeg nok fortsatt med Magnepan. 😉

Mvh Olav E

Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    1.632
    Torget vurderinger
    5
    Hei!
    Syns du volumkontrollen på Wiim er bedre enn LM?
    Hei!

Der gav du meg en liten utfordring. Ble imponert over hvor bra det ble med Ultraen som forforsterker koblet til LMens pre in på Gradientene. Klarte å nyte musikken uten kritiske ører og tanker på sammenligninger, selv om jeg forsøkte å gi noen kommentarer.

Nå har jeg slitt ut mine og Frus ører med Hukes heftige versjon av «Not dark yet». (Skulle egentlig brukt tida til noe helt annet, som ble prokastinert til fordel for noe mye morsommere. 😁)

Dette må bli en litt uvitenskapelig vurdering basert på kun en låt og uten kalibrering av hverken volum eller rens av øreganger. LMen har pre in. Dermed bypasses ikke bare volum, men hele forforsterkerdelen i LMen. Den fremstår da som en ren effektforsterker. Forforsterkerdelen i LMen er rørbesrykket. Man skulle derfor anta at det vil være en vesentlig forskjell mellom LMen som integrert og med WiiMen som forforsterker. Uten gullører, og med Gradientene, som ikke kan defineres som
    monitorer, er det forskjeller, men ikke så store som teoretisk forventet. Her spiller nok også rørene inn.

Med WiiM blir man fascinert av et detaljert og frampå lydbilde. Lett å få med seg spesielt alt som skjer med trommesettet i denne låta. Stemmen til Huke står klart og tydelig i senter. Skrus volumet opp, kan det merkes et snev av sibilanter. Det «hardner» litt til på stemmebåndet.

Med forforsterkerdelen i LMen aktiv, dvs WiiMen kobles til linjeinngang, virker det som om trommesett rykker litt bakover i lydbildet, piano og bass følger etter med et lite steg bakover. Huke nøyer seg med et halvt lite steg. Hun får litt mer luft rundt seg. Å finne et bedre uttrykk enn at hun også får litt mer kropp og kjøtt på beinet, sliter jeg med. Litt mer helt menneske og ikke bare stemme kanskje? Skrus volumet opp uteblir det snev av sibilanter som med teleskopisk fokus kunne anes når WiiMen fungerte som forforsterker. Selv om de øvrige rykket bakover i lydbildet, forsvant ikke deres tilstedeværelse og detaljering. Også her litt mer ro.

Et forsøk på oppsummering er at dette låter bra uansett. Kun ved et nærmere dusin gjennomspillinger og sterk konsentrasjon, kan jeg identifisere det som etter hvert er beskrivbare forskjeller. Kan leve med begge. Dog med forkjærlighet for nærhet og menneskelig substans i musikken, velger jeg å la LMen selv gjøre jobben.

Ultraen ble kjøpt for å teste ut usb til dac. Dens universelle egenskaper anses som pluss, også som forforsterker. Derfor denne lille utskeielsen.

Mvh Olav E

oseanna

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.05.2007
    Antall liker
    135
    Torget vurderinger
    1
    Hei!

Der gav du meg en liten utfordring. Ble imponert over hvor bra det ble med Ultraen som forforsterker koblet til LMens pre in på Gradientene. Klarte å nyte musikken uten kritiske ører og tanker på sammenligninger, selv om jeg forsøkte å gi noen kommentarer.

Nå har jeg slitt ut mine og Frus ører med Hukes heftige versjon av «Not dark yet». (Skulle egentlig brukt tida til noe helt annet, som ble prokastinert til fordel for noe mye morsommere. 😁)

Dette må bli en litt uvitenskapelig vurdering basert på kun en låt og uten kalibrering av hverken volum eller rens av øreganger. LMen har pre in. Dermed bypasses ikke bare volum, men hele forforsterkerdelen i LMen. Den fremstår da som en ren effektforsterker. Forforsterkerdelen i LMen er rørbesrykket. Man skulle derfor anta at det vil være en vesentlig forskjell mellom LMen som integrert og med WiiMen som forforsterker. Uten gullører, og med Gradientene, som ikke kan defineres som
    monitorer, er det forskjeller, men ikke så store som teoretisk forventet. Her spiller nok også rørene inn.

Med WiiM blir man fascinert av et detaljert og frampå lydbilde. Lett å få med seg spesielt alt som skjer med trommesettet i denne låta. Stemmen til Huke står klart og tydelig i senter. Skrus volumet opp, kan det merkes et snev av sibilanter. Det «hardner» litt til på stemmebåndet.

Med forforsterkerdelen i LMen aktiv, dvs WiiMen kobles til linjeinngang, virker det som om trommesett rykker litt bakover i lydbildet, piano og bass følger etter med et lite steg bakover. Huke nøyer seg med et halvt lite steg. Hun får litt mer luft rundt seg. Å finne et bedre uttrykk enn at hun også får litt mer kropp og kjøtt på beinet, sliter jeg med. Litt mer helt menneske og ikke bare stemme kanskje? Skrus volumet opp uteblir det snev av sibilanter som med teleskopisk fokus kunne anes når WiiMen fungerte som forforsterker. Selv om de øvrige rykket bakover i lydbildet, forsvant ikke deres tilstedeværelse og detaljering. Også her litt mer ro.

Et forsøk på oppsummering er at dette låter bra uansett. Kun ved et nærmere dusin gjennomspillinger og sterk konsentrasjon, kan jeg identifisere det som etter hvert er beskrivbare forskjeller. Kan leve med begge. Dog med forkjærlighet for nærhet og menneskelig substans i musikken, velger jeg å la LMen selv gjøre jobben.

Ultraen ble kjøpt for å teste ut usb til dac. Dens universelle egenskaper anses som pluss, også som forforsterker. Derfor denne lille utskeielsen.

Mvh Olav E
    Takk for et grundig svar! (Og så har LM en veldig kul fjernkontroll.)

Olav E

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Antall liker
    1.632
    Torget vurderinger
    5
    Og så ble sjefen koblet opp på Gradientene:

IMG_0422.jpeg

Med WiiM som pre og ikke pre friskt i minne fra i går, så ble det noen runder med Huke nå i ettermiddag, sånn for å trene opp sansene igjen. Når man har kost seg med musikk og glemmer alle feil, mindre skavanker, og skulle vært og burde vært, og bare spiller, så luller man seg fort inn i tilværelsens utrolige misforståtte letthet som hifientusiast. Kan det være at det virkelig låter bra? 🤔

Karanen har vært med meg i nogle år. Den har fått bryne seg på ulike musikksjangere, ulike høyttalere, ulike kilder, ulike kabelkonstellasjoner, og blitt utfordret av ulike rivaler. Den er blitt stående, dvs blitt med på flyttelasset. Må innrømme at rør forfører, men er litt upraktisk og kostbart når man ønsker lyd hele dagene. Med Fru som pensjonist, meget aktiv sådan, glad i musikk, og nå svært tilfreds med brukervennligheten til WiiM Ultra, er Karanen en god kompis som fyller rommet og timene uten fusk og fanteri. Og så synes jeg den har et stilrent og tidløst design.

Satt opp mot de to andre konstellasjonene i går, leverer Karanen dypere toner. Den spiller med autoritet. Huke tar et halvt steg fram igjen. Fortsatt naturlig og med kjøtt på stemmebåndet. Litt tendens til sibilanter? Er det tendens til overstyring i miksen i partiene der hun går helt opp med trøkk? Trommene bretter seg mer ut sideveis. Mer detaljer og luft rundt trommer og blikk? Litt rar miks mhp opplevd bredde i trommesettet? Uffda, her ble det litt mye hi-fi. Fare for litt kløe og begynnende nevrosa. 🤔

Forebygger med litt svenske folketoner og kor. Turen til Gøteborg forrige helg og nytelsen av vakker kormusikk i Domkirken der inspirerer, og WiiM, Karan og Gradient leverer.

IMG_0423.jpeg

Mvh Olav E

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn