OL 2010

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Innlegg
7.296
Antall liker
2.499
Torget vurderinger
0
...og norsk smøring.
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Der ble vi nok litt lurt tipper jeg, stakkars stakkars pølsa, han bør ligge først han.
Fin taktikk fra russera, det må jeg si, kanskje var de sterkere også.
KW
 
P

Parelius

Gjest
Men hvilken tanke går gjennom hodet nå? Noe mentalt noe, tro?
 
F

fjellvåk

Gjest
De gikk så fort at kommentatorene på NRK lurte på om det var et massefall bak der..Rått!
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Om noen uker når blod og piss er testet a, b og c ganger, så ankommer gull- og sølvmedaljene i en brun konvolutt. Gratulerer Petter med gullet!
 

coolbiz

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.03.2006
Innlegg
9.247
Antall liker
4.882
Sted
Sydvestlandet
Torget vurderinger
2
Birdman skrev:
Her lukter det russisk doping lang vei.
Med russernes track record på den fronten må de finne seg i mistanken, men jeg minner om at vinnertiden i finalen var 2 sek. bak Northugs semifinaletid.
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.296
Antall liker
11.111
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Hva skjer ´a ?
Skeivkøllet og dårlig gli, hvordan kan det bli gull av sånt?
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.053
Antall liker
6.332
Grattis Marit! Dette var knall! Fullt trøkk fra start til mål i alle omganger.

 

Pengvim

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2005
Innlegg
2.184
Antall liker
2
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Herrefinalen var rett og slett trist, om enn spennende. Damefinalen derimot, det var flotte saker.
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
Birdman skrev:
Om noen uker når blod og piss er testet a, b og c ganger, så ankommer gull- og sølvmedaljene i en brun konvolutt. Gratulerer Petter med gullet!
Nettopp. Ikke uten grunn de plutselig forsvant dagen før konkurranse for 1 uke siden. Blodet var vel ikke reint nok.
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.945
Antall liker
8.245
Torget vurderinger
1
Bjørgen + gull = sant!
 

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.296
Antall liker
11.111
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
bjornh skrev:
Bjørgen + gull = sant!
Noen kjente rapporterte på Facebook at det var mistenkelig lite folk på City Syd i kveld. Skjønte ikke noe, jeg...
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.053
Antall liker
6.332
Russerne hadde jo maks tur da, i tillegg til at de var gode.
De to nærmeste ramlet i første bakke.
Hattestad var tydeligvis ikke i slag i finalen. Det kostet kanskje for mye å parkere Emil.
Northug fikk en dårlig start og måtte gå rundt Hattestad i den første motbakken, og måtte skrense unna de som falt og mistet mye fart der. I tillegg ble han gående alene i motvinden.
Da fikk russerne alt servert på et gull- og sølvfat.

Veldig synd at pølsa tryna. Han så frisk ut.

Er ulempen med å gå i den siste semifinalen, og dermed mindre tid før finalen, for stor tro?
 

nescafe

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2005
Innlegg
572
Antall liker
5
Torget vurderinger
2
BT skrev:
Er ulempen med å gå i den siste semifinalen, og dermed mindre tid før finalen, for stor tro?
Det utgjør faktisk en stor forskjell ja! Helt utrolig at det ikke drøyes lenger til finalene når det ikke er B-finale.
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.053
Antall liker
6.332
nescafe skrev:
BT skrev:
Er ulempen med å gå i den siste semifinalen, og dermed mindre tid før finalen, for stor tro?
Det utgjør faktisk en stor forskjell ja! Helt utrolig at det ikke drøyes lenger til finalene når det ikke er B-finale.
Hattestad sa han var sjanseløs i finalen pga. dette.
 

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Innlegg
8.885
Antall liker
4.325
Det var i hvert fall stor underholdning å se på de to sprintdistansene. Etter at pølsa hadde vist muskler i semien og Petter og Ola knuste Jønsson så luktet det tredobbelt lang vei. Men så feil kan man altså ta...

Jeg synes det var en høydare å se Marit Bjørgen tilbake i sin aller beste form. Hun parkerte jo de andre på oppløpet! Og så er det ekstra artig når noen som har vært så sterke kandidater over lang tid endelig får uttelling. Dette var nesten like stort som da n'Oddvar - etter utallige nedturer i mange OL og VM - endelig ble verdensmester på 15 km i VM i kollen i '82.

Dette var vinteridrett på sitt beste!
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
For en prestasjon av Majdik prolog,kvartfinale,semifinale og finale med bronse til slutt, med 4 brukne ribbein må jo bare være nærmest umenneskelig.
Særlig når en ser hvordan hun hadde det under og etter medaljeutdelingen.
Jeg må bare innrøme at jeg tviler på sterkt på om hun ikke hadde vunnet uten dette uhellet.
Forferdelig dårlig sikring av løypa, rot under 1000 metern menn skøyter, nei her er det mye å kritisere arrangøren for, dette er for dårlig.
Mvh.KW
 
F

fjellvåk

Gjest
Utrolig gjort, alle som har brukket ribbein vet hvor vondt det er. Tror hun hadde vunnet jeg.

Også utrolig av Anja Pärson og kjøre utfor igjen i dag etter det fallet i går, var sikker på at det var slutt for i år når jeg så det fallet.
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Det er visst jentene som må gjøre det i år. Nå går det mot gull til Tora Berger.
 
F

fjellvåk

Gjest
Håper det, disse kommentatorene har delt ut det gullet i en time snart..
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.053
Antall liker
6.332
Da passerte vi Sverige på medaljestatistikken...
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Jeg har sansen for svenskene. Mye mer sympatiske enn mange av de norske, og de har en langrennstrener fra Molde.
 

BanjoArrne

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.01.2007
Innlegg
1.433
Antall liker
30
Fy flate!Det gullet fortjente Tora Berger så inderlig.4.plass etter 4.plass har hun måttet tåle.Gratulerer Tora og Norge! :D
 

Ludo

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.08.2008
Innlegg
3.032
Antall liker
545
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
1
BanjoArrne skrev:
Fy flate!Det gullet fortjente Tora Berger så inderlig.4.plass etter 4.plass har hun måttet tåle.Gratulerer Tora og Norge! :D
Enig - dette fortjente hun virkelig!!
 

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Innlegg
19.569
Antall liker
9.740
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Birdman skrev:
Jeg har sansen for svenskene. Mye mer sympatiske enn mange av de norske, og de har en langrennstrener fra Molde.
Da går det vel opp i opp da.

Gratis Tora forresten.
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.053
Antall liker
6.332
Nå blir det gull igjen! Men blir det Emil, Ole eller Alexander?
 

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Innlegg
2.428
Antall liker
1.377
Det bildet er en innertier verdt, Ludo!

Takk!

Mvh
jackx
 

BanjoArrne

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.01.2007
Innlegg
1.433
Antall liker
30
2 gull og 1 sølv på samme dag.Herlig! :D

Synes også Hege Bøkko gjorde en meget sterk 1000-meter på skøyter.Hun satte på plass flere gode sprintere med tiden sin,der siste runden av løpet var kanonsterk.Tror hun er en å følge med fremover i tid.Spennende kan det også bli på 1500 metern. :)


Super dag for Norge i Vancouver!
 
Topp Bunn