OL 2010

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Roberten skrev:
Valentino skrev:
Er det slutt alt? Hva skal vi gjøre nå?
Senke skulderne og håpe at forholdet til svensker, finner, trøndere og andre astmatikere snart vil normalisere seg. Jeg har vært stadig mer engstelig for at svenskene, som tross alt lager maten vår og blander drinkene våre, ville se sitt snitt til å ha for lite lime, bruke feil rom eller endatil steke kjøttet for hardt i et plutselig patriotisk innfall.
Det er sikkert gøy med medaljer, men det får da være måte på.
endelig noen som ser ting i sammenheng. Viktige ting.........

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
ErosLoveking skrev:
Roberten skrev:
Valentino skrev:
Er det slutt alt? Hva skal vi gjøre nå?
Senke skulderne og håpe at forholdet til svensker, finner, trøndere og andre astmatikere snart vil normalisere seg. Jeg har vært stadig mer engstelig for at svenskene, som tross alt lager maten vår og blander drinkene våre, ville se sitt snitt til å ha for lite lime, bruke feil rom eller endatil steke kjøttet for hardt i et plutselig patriotisk innfall.
Det er sikkert gøy med medaljer, men det får da være måte på.
endelig noen som ser ting i sammenheng. Viktige ting.........
Au, det der tenkte jeg ikke på. Nå fikk jeg angst. :eek:

F

fjellvåk

Gjest
Siden det hele (heldigvis) er over og vi lurer på hva svenskene vil foreta seg så lurte jeg på hva folket husker best; hva sitter igjen som den virkelig STORE opplevelsen? Utenom Svindal sine utrolige prestasjoner så synes jeg friløpet til kvinnene i kunstløp med hun koreanske var helt fantastisk, for en bevegelse, koordinasjon, spenst, balanse, grasiøst, alt kombinert med flott musikk, virkelig STOR idrett. Også curling gutta da, synes det gøy å se på.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Den canadiske kunstløperen Joannie Rochette som mistet sin mor noen dager før konkurransen, men som til tross for det fikk 3. plassen. Det glemmer jeg ikke med det første.

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.421
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Annie Friesingers målpassering i lagtempo-semifinalen. ;D

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Antall liker
1.646
At pikene ikke fikk en sammenhengende gjennomkjøring før störtloppet.
At arrangørene(eller skeletonkomiteen ?) bryskt avfeide dødsfallet til utøveren som brukerfeil. En synes vel at de kunne gjort dette litt mer fintfølende og taktisk.

EDIT: ellers er jeg helt enig med Valentino, den var noe utenom det vanlige :D

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Antall liker
18
Friesinger er et høydepunkt, om ikke opptil flere. Har forresten noen prøvd å kjøre skøyteløp i redusert hastighet baklengs på VHS? Selv uten promille ombord tar det på magemusklene. Idrettsglede ;D

Mvh. RS

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
KW skrev:
Spennende hockeyfinale dette 8)
50 år siden jeg første gang så Canada tok gull (men jeg husket det ikke, resultatet altså) 1960 sort/hvitt TV var ganske nytt, men fadern,brodern og jeg satt som klistra foran tvskjermen den gang.
Stakkars modern holdt på å tørne gæærn, når vi skreik til hver gang hun sto i veien, i det hun bare skulle varte opp oss tre med kake,brus og kaffe.
Hun ble jo stående midt foran skjermen under denne manøveren, det var jo noe uvant det hele med TV.

Satt nettopp og hørte en fyr som sang Halleluja under sendingen, syntes nok denne fyren virket litt femi og første tanke som slo meg var at dette kunne jo vært Canadas svar på Jan Werner (i lik hvit dress)......................
Så gikk tankene over til K.D Lang og hvor lik han virket ;D.....................sånn kan det gå ;)

Mvh.KW

Jeg får rette meg sjøl da siden ingen andre har påpekt det.
Resultatet fra OL 1960, som jeg riktignok hevdet at jeg ikke husket, men likevel påsto (at Canada tok gull) var jo noe jeg bestemt mener ble hevdet under en av årets sendinger (at Canada tok gull for femti år siden i ishockey)
Det gjorde de IKKE, det var USA som tok gull med Canada på andre plass.
Det jeg husker og ikke glemmer, er at vi så myyyye på tv det første året, vi satt faktisk og så på prøvebildet og ventet på at sendingene skulle starte.

Mvh.KW
Jeg får rette meg sjøl da siden ingen andre har påpekt det.
Resultatet fra OL 1960, som jeg riktignok hevdet at jeg ikke husket, men likevel påsto (at Canada tok gull) var jo noe jeg bestemt mener ble hevdet under en av årets sendinger (at Canada tok gull for femti år siden i ishockey)
Det gjorde de IKKE, det var USA som tok gull med Canada på andre plass.
Det jeg husker og ikke glemmer, er at vi så myyyye på tv det første året, vi satt faktisk og så på prøvebildet og ventet på at sendingene skulle starte.

Mvh.KW

Topp Bunn