Musical Innovation

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • elwaro

    Medlem
    Ble medlem
    24.08.2005
    Innlegg
    6
    Antall liker
    4
    Sted
    Flateby
    Dette kan vel heller tas via pm med @Salty Dog og slettet denne du nå skrev.
    Hei, ikke meningen og blande meg inn i tråden her, men håpet noen her kunne gitt meg et tips om hvordan jeg får ta i RM eller om noen vet om alt er vel med han? Men skjønner nå han jobber med sine egne prosjekter, i tillegg diverse salg på finn.no. Da er det ganske frustrerende han ikke kan gi meg en tilbakemelding eventuelt svare meg, slik at jeg kan få igjen forsterkeren min og som han har hatt helt siden tidlig i Mai. Skjønner ihvertfall ikke hvorfor han skulle ignorere meg. Har aldri hatt noe usnakket eller vondt og si om RM, har også hatt flere produkter hos han tidligere med veldig bra resultat, mannen er jo utrolig dyktig. Vet ikke om det er flere her som opplever og ikke få kontakt med RM? Hilsen en bekymret hifi entusiast.
     

    mediakjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.11.2010
    Innlegg
    1.885
    Antall liker
    663
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Bor du ikke for langt unna, kan du reise til han.Det har jeg gjort flere ganger.
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.253
    Antall liker
    9.042
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Hei, ikke meningen og blande meg inn i tråden her, men håpet noen her kunne gitt meg et tips om hvordan jeg får ta i RM eller om noen vet om alt er vel med han? Men skjønner nå han jobber med sine egne prosjekter, i tillegg diverse salg på finn.no. Da er det ganske frustrerende han ikke kan gi meg en tilbakemelding eventuelt svare meg, slik at jeg kan få igjen forsterkeren min og som han har hatt helt siden tidlig i Mai. Skjønner ihvertfall ikke hvorfor han skulle ignorere meg. Har aldri hatt noe usnakket eller vondt og si om RM, har også hatt flere produkter hos han tidligere med veldig bra resultat, mannen er jo utrolig dyktig. Vet ikke om det er flere her som opplever og ikke få kontakt med RM? Hilsen en bekymret hifi entusiast.
    Ingen problem å nå mannen på telefon.
     

    arild

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.03.2003
    Innlegg
    911
    Antall liker
    531
    Sted
    Sogn og Fjordane
    Torget vurderinger
    7
    Harde pakker til jul? 😊

    MI 25 (svart) og MI 10 (sølv) til salgs.
    Ikkje same selger, og eg kjenner ingen av dei.

    Men noken kan få seg noken utrulig vellydande produkt!

    Og RM har sikker alternative fronter tilgjengelig, så dei matcher.

    Mvh Arild 😊
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.253
    Antall liker
    9.042
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Mi10.1 kommer rett fra sjefen sjøl så den er i toppform(den jeg har ute) :)
     

    elwaro

    Medlem
    Ble medlem
    24.08.2005
    Innlegg
    6
    Antall liker
    4
    Sted
    Flateby
    Bor du ikke for langt unna, kan du reise til han.Det har jeg gjort flere ganger.
    Bor et stykke unna dessverre, dumt og kjøre bomtur når forsterker sansynligvis fortsatt ikke er ferdig. Hadde forsterkeren vært ferdig hadde nok RM svart på mine henvendelser. Synd det er sånn. Får ikke håpe dere som har Musical Innovation sliter med det samme problemet når det er noe som må ordnes.
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.253
    Antall liker
    9.042
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Bor et stykke unna dessverre, dumt og kjøre bomtur når forsterker sansynligvis fortsatt ikke er ferdig. Hadde forsterkeren vært ferdig hadde nok RM svart på mine henvendelser. Synd det er sånn. Får ikke håpe dere som har Musical Innovation sliter med det samme problemet når det er noe som må ordnes.
    Aldri hatt noe som helst utfordring med mannen. Er få merker som yter service på hannes nivå :)
     

    Alek264

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.06.2017
    Innlegg
    2.671
    Antall liker
    1.838
    Sted
    Høyjord
    Torget vurderinger
    1
    Altså, nå må vi slappe av litt. Roar er helt konge, men at han er tilgjengelig hele tiden hvis ting drar ut er ikke rett. Å det er noe man gjerne vet før man handler. Det er ikke lett å drive ett enkeltmannsforetak med stor etterspørsel.
     

    elwaro

    Medlem
    Ble medlem
    24.08.2005
    Innlegg
    6
    Antall liker
    4
    Sted
    Flateby
    Aldri hatt noe som helst utfordring med mannen. Er få merker som yter service på hannes nivå :)
    Mulig forskjell på de som har levert Musical Innovation og de som har levert annet utstyr? Selv vært veldig fornøyd med topp resultat hos RM 👍 men føler meg ikke så prioritert nå ihvertfall. Og ha utstyret til kunde i over et halvt år er vel litt drøyt, i tillegg ikke svare på henvendelser, ikke bra. Og vet om en til som har samme problem som meg.
     

    elwaro

    Medlem
    Ble medlem
    24.08.2005
    Innlegg
    6
    Antall liker
    4
    Sted
    Flateby
    Altså, nå må vi slappe av litt. Roar er helt konge, men at han er tilgjengelig hele tiden hvis ting drar ut er ikke rett. Å det er noe man gjerne vet før man handler. Det er ikke lett å drive ett enkeltmannsforetak med stor etterspørsel.
    Helt enig, han er helt rå, men kjenner jeg begynner og blir rimelig irritert etter over et halvt år venting, og føler jeg blir ignorert av han. Håper det er forstålig.
     

    Yelll

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    187
    Antall liker
    54
    Har hatt en del med RM å gjøre, gjort handler og fått langt over gjennomsnitt service. Men nå, null svar for meg også.. og mine greier har vært der over et år. MI har fine ting, fyren er trivelig… men akkurat nå skjønner jeg ikke hva jeg, og tydelig andre har gjort som er verd bryet… jeg vil bare ha igjen tinga mine som avtalt jeg.. men… utallige forsøk til tross… fullstendig radiostilhet for å si det sånn.. bor og et stykke unna. Men får antagelig følge oppfordringen om oppmøte personlig. Selv om det blir bomtur.
     

    elwaro

    Medlem
    Ble medlem
    24.08.2005
    Innlegg
    6
    Antall liker
    4
    Sted
    Flateby
    Helt enig, han er helt rå, men kjenner jeg begynner og blir rimelig irritert etter over et halvt år venting, og føler jeg blir ignorert av han. Håper det er forstålig.
    En liten tilleggsinformasjon: Min Usher 3.0 ble bygget om av RM for ca 1.5 år siden og er utrolig fornøyd, problemet var at det var en liten feil på den ene kanalen som han nå skulle fikse når jeg leverte nå i Mai 22, dette skulle være en kvikk fiks, men som nå har vart i over et halvt år. Over et halvt år uten forsterker regner jeg at flere her hadde kjent på. Grunnen til at jeg vet den ikke er ferdig enda er at RM også skulle sende meg ny oppdatert spec etter rep. Og bli ignorert føles ikke bra
     

    arild

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.03.2003
    Innlegg
    911
    Antall liker
    531
    Sted
    Sogn og Fjordane
    Torget vurderinger
    7
    Fleire harde pakker på Finn.no . 😊

    Denne gangen er det ein MI 16 og ein MI 17.4 som frembys for salg til ein pakkepris!

    Mvh Arild 😊
     

    Petre

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2007
    Innlegg
    1.720
    Antall liker
    1.204
    Sted
    Siggerud
    Kanskje ikke direkte MI-relatert, men siden 23.5a er ute og reiser litt, har denne temporært overtatt plassen:
    Cary C306
    EF95195B-CB8B-4FA9-B8AD-A8E7F17CAE20.jpeg
     

    Petre

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.11.2007
    Innlegg
    1.720
    Antall liker
    1.204
    Sted
    Siggerud
    Nysgjerrighet må være lov! Den har tatt turen ned i de dype skoger, til Rudi for utprøving, og blir nok der et par uker. Han er en kritisk lytter med lang erfaring, og er brutalt ærlig i sine omtaler. Jeg satser vel på at han er villig til å gi den fra seg igjen.:D
     

    RM

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    526
    Antall liker
    1.440
    Torget vurderinger
    2
    Da er enda ett år ved å finne sin slutt. For MI sin del har 23,5A funnet veien til mange kunder, gamle og nye. Att de gamle er med er veldig godt å konstatere, men det er også gledelig att mange nye har kommet til.

    Nye prosjekter er på gang, endatil med to ekstremt dedikerte sponsorer. Nye, dvs gamle, Toshiba JFETs og Hitachi MOSFETs er samlet i store mengder til disse prosjektene.

    Året som helhet har vært utfordrende for de fleste. Høyere renter, høyere energipriser, til tider lange leveringstider, noe skyldes leveringssituasjonen på verdensbasis, noe skyldes mer lokale forhold. Jeg tror jeg snakker for mange som håper på bedre tider neste år.

    I tillegg måtte vi si farvel til Norges lydbauta, Per Abrahamsen. Uten han ville vi vært mye fattigere. Utallige er de hjem som har - har hatt EC til glede og underholdning. Vi vil minnes han med glede og takknemlighet

    Jeg vil ønske MIere og andre en god jul, og så gjør vi alle vårt for att det kommende år skal bli best mulig.

    Roar Malmin
     

    Rudi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2004
    Innlegg
    7.501
    Antall liker
    7.491
    Sted
    Ute i skauen i Østfold.
    Torget vurderinger
    37
    Nysgjerrighet må være lov! Den har tatt turen ned i de dype skoger, til Rudi for utprøving, og blir nok der et par uker. Han er en kritisk lytter med lang erfaring, og er brutalt ærlig i sine omtaler. Jeg satser vel på at han er villig til å gi den fra seg igjen.:D

    He he.... ja det spørs det :)
     

    saabsub

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.02.2005
    Innlegg
    172
    Antall liker
    476
    Torget vurderinger
    3
    Hei. Lurer på om noen kan ta mål av 23.5A, spesielt høyde. Finner ikke målene på hjemmesiden, mulig jeg er dårlig til å lete.. Driver å bygger meg rack, og da er det kjekt å sørge for nok plass til drømmeoppgraderinger.. 😊
     

    Janpe

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.08.2015
    Innlegg
    675
    Antall liker
    755
    MI 17.4 hentet i går, helt som lovet (faktisk en dag før...). Trivelig kar RM. Alt vel og står til innspilling. Noen med erfaring med MI som kan si noe om innspillingstid? RM sa noen titalls timer og har ingen grunn til å tvile på det selvsagt. Men hører gjerne fra andre brukere også. På forhånd takk.

    JP
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn