Synes Erna's første reaksjon var like god.En bitteliten kommentar til Hegnars leder, "Riise er blitt konfrontert med dårlig dømmekraft og innrømmer og beklager dette. Uten at det foreligger varslermeldinger"...![]()
Og noen kaller Erna landsmoder? Hun har vel mer enn nok med å være stasminister og må bare smile lett overbærende over slike typer som RiseErnas første utspill tar nok kaka, jeg trodde ikke det var mulig å være så klønete for henne. Egentlig burde det ramme partiet minst like hardt som APs krise etter Ernas tabbe, men alvoret drukner i all viraken.
Dessuten, en nasjon har en historisk landsmoder og landsfader. I Norge har det blitt Gro og Gerhardsen. Slikt forandrer seg ikke fordi tiden går, det er tross alt ikke et politisk verv som kan gå i arv til neste valgvinner.Og noen kaller Erna landsmoder? Hun har vel mer enn nok med å være stasminister og må bare smile lett overbærende over slike typer som RiseErnas første utspill tar nok kaka, jeg trodde ikke det var mulig å være så klønete for henne. Egentlig burde det ramme partiet minst like hardt som APs krise etter Ernas tabbe, men alvoret drukner i all viraken.
Burde det. Høyre har dekket over (angivelig) voldtekt, bevitnet av flere. Tiltakene som ble satt i verk var å hindre han å være alene. Han ble valgt til leder og så gjenvalgt. Så valgt inn på Stortinget. Varslene ble undertrykt.Ernas første utspill tar nok kaka, jeg trodde ikke det var mulig å være så klønete for henne. Egentlig burde det ramme partiet minst like hardt som APs krise etter Ernas tabbe, men alvoret drukner i all viraken.
Håper du ikke har regsitrert varemerke på "Tastaturtourette" for det er et begrep jeg har lagret til senere bruk!Du er riktignok en kødd med sterkt fremskreden tastaturtourette, men jeg vil protestere kraftig hvis du blir kastet ut herfra........ D er gøy i min bok, men jeg er nesten kastet ut herfra nå for å ... være ufølsom og for lite femi.... buhu... (I kid you not...)
Det er nok et begrep som har vært i bruk internasjonalt en god stund. Tror kanskje det var tyskerne som kom opp med det for noen få år tilbake.Håper du ikke har regsitrert varemerke på "Tastaturtourette" for det er et begrep jeg har lagret til senere bruk!Du er riktignok en kødd med sterkt fremskreden tastaturtourette, men jeg vil protestere kraftig hvis du blir kastet ut herfra........ D er gøy i min bok, men jeg er nesten kastet ut herfra nå for å ... være ufølsom og for lite femi.... buhu... (I kid you not...)
Og alle har tatt konsekvensen av sin makt bruk med unntak av hun gjedda fra venstre som fortsatt lurer i sivet.
Ja det er jo denne AUF kjører på nå også, puler du oppover er du konge men puler du nedover eller blir du nedoverpult er du bare en looser...Nå er det vel også slik at 16 åringen trolig er kry av å ha pult sjefen - da han er gutt....
Nå er vel puling noe som involverer to personer. Puler den ene oppover gjør den andre det nødvendigvis nedover.I en bedrift. Aldri nedover om du er leder
hatet ditt mot høyre må ikke overskygge det faktum at Giske er en fæl fyr og at det partiet ikke har tatt han i nakken og hivd han ut de + 15 årene det svinet har fått hærje også som leder ikke bare overgriper. Han tar kakaBurde det. Høyre har dekket over (angivelig) voldtekt, bevitnet av flere. Tiltakene som ble satt i verk var å hindre han å være alene. Han ble valgt til leder og så gjenvalgt. Så valgt inn på Stortinget. Varslene ble undertrykt.Ernas første utspill tar nok kaka, jeg trodde ikke det var mulig å være så klønete for henne. Egentlig burde det ramme partiet minst like hardt som APs krise etter Ernas tabbe, men alvoret drukner i all viraken.
Riise trekker seg og sier det ikke har kommet noen varsler mot han. Ingen varlser...
Det er vel bare "inn"stegsbiletten til de høyere sirkler, siden går det slag i slag da alle vet hva Berta (spesielt) og Bertitten (generelt) "står" for.Nå er vel puling noe som involverer to personer. Puler den ene oppover gjør den andre det nødvendigvis nedover.I en bedrift. Aldri nedover om du er leder
Mon tro hvor høyt i partihierarkiet noen har pult seg til en toppstilling?
Nå er det Høyres handlinger om å fortie hva som likner på regelrett voldtekt, bevitnet av personer i organisjonen, og deretter undertrykke varselet som straks kom. Det ble ingen konsekvenser. I stedet ble Riise valgt til leder, gjenvalgt og nå valgt inn på Stortinget, samtidig som Høyre innførte tiltak om at han aldri måtte være alene med ungpiker. Og når Riise går av, så sier Høyrelederen at det er først og fremst leit for Riise og partiet. Hva med ofrene? tyst som graven.hatet ditt mot høyre må ikke overskygge det faktum at Giske er en fæl fyr og at det partiet ikke har tatt han i nakken og hivd han ut de + 15 årene det svinet har fått hærje også som leder ikke bare overgriper. Han tar kakaBurde det. Høyre har dekket over (angivelig) voldtekt, bevitnet av flere. Tiltakene som ble satt i verk var å hindre han å være alene. Han ble valgt til leder og så gjenvalgt. Så valgt inn på Stortinget. Varslene ble undertrykt.Ernas første utspill tar nok kaka, jeg trodde ikke det var mulig å være så klønete for henne. Egentlig burde det ramme partiet minst like hardt som APs krise etter Ernas tabbe, men alvoret drukner i all viraken.
Riise trekker seg og sier det ikke har kommet noen varsler mot han. Ingen varlser...
Jeg registrerer at du ønsker det skal være slik, men så langt er der lite som tyder på det. Giske var nestleder i AP og finanspolitisk talsmann. Kronprins i partiet. Noen alle vet hvem er og en svært offentlig person. Jeg har aldri sett bilde av lederen i unge høire eller visst hva vedkommende heter eller brydd meg om det. Samme gjelder for alle ungdomspartiene.når Høyre feier det hele under teppet og forfremmer fyren inn på Stortinget så er saken selvsagt også av politisk tyngde.
Fyren sitter på Stortinget for Høyre og har med stor sannsynlighet voldtatt en 16-åring mens 16-åringen var under hans beskyttelse da hun ikke kunne ta vare på seg selv. Hun var vesentlig fullere etter 1 time med Riise enn da hun ble avlevert. Partiledelsen feide saken under teppet, til tross for flere vitner og varsler. Høyre innførte tiltak slik at han ikke kunne være alene med ungpiker, fordi de visste noe ville skje igjen.Jeg registrerer at du ønsker det skal være slik, men så langt er der lite som tyder på det. Giske var nestleder i AP og finanspolitisk talsmann. Kronprins i partiet. Noen alle vet hvem er og en svært offentlig person. Jeg har aldri sett bilde av lederen i unge høire eller visst hva vedkommende heter eller brydd meg om det. Samme gjelder for alle ungdomspartiene.når Høyre feier det hele under teppet og forfremmer fyren inn på Stortinget så er saken selvsagt også av politisk tyngde.
Høyre, ikke Høire.Unge høire, ikke Høire. Men det spiller åpenbart ingen rolle for deg. Riise er selvsagt ferdig politisk.
Venter bare på at pressen kommer over et notat som beviser at Erna visste ala hva som skjedde med Søviknes-saken.Erna virker mer og mer som den svakeste statsminister vi har hatt. Hun trives best som stasminister.
I all denne tragedien humrer jeg likevel litt over at det ble tatt for gitt at "samfunnstoppen i nord" måtte være en på venstresiden ifølge i alle fall en deltaker i tråden, og at det var derfor pressen holdt identiteten skjult. Vel, der fikk vi punktert den "sannheten" også, at pressen verner om de på venstresiden og outer de til høyre for sentrum.Det er vel tidligere fiskeriminister Svein H Ludviksen som tar kaka! Ellers er jeg mye enig med Larson her. Giskesaken er ille men jaggu er det en del på høyeresiden som nå tar kaka!
Jeg kan bekreftet at hun er svært lydhør og hyggelig, i alle fall da jeg var i samtaler med henne under høringene på Stortinget i høst. Men jeg mistenker henne for å være litt vel bevisst på sin sjarm, og at hun bruker det for alt det er verdt. Men det innbiller jo også jeg meg at jeg gjør, så jeg bør ikke holde meg på en høy hest når det gjelder denslags kynisme.Jeg heier på Hadia Tajik, det er iallefall ei hyggelig dame.
Resett... Møkkanettsted!Også i disse viktige forhandlingstider da gitt...
SexbombeSkei:
https://resett.no/2018/01/06/trine-...-aring-venstre-sier-de-var-kjent-med-ryktene/
Samt,
SteinHardLudvigsen:
https://resett.no/2018/01/11/den-fj...ringen-av-svein-h-ludvigsens-navn-var-riktig/
Du kaller mannen konsekvent for Søviksnes.Venter bare på at pressen kommer over et notat som beviser at Erna visste ala hva som skjedde med Søviksnes-saken.Erna virker mer og mer som den svakeste statsminister vi har hatt. Hun trives best som stasminister.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks...ente-til-detaljene-om-sex-skandalen/a/177597/