Mer å hente - nettverkskabler!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.204
    Antall liker
    3.549
    Torget vurderinger
    1
    Hva om jeg skriver en anbefaling på nett om at lyden blir mye bedre hvis du har et traktordekk i stua? Er det noen anbefalinger som teller og andre ikke?
    Start å selge audiofile traktorhjul hadde vært noe! Tjener fett på det regner jeg med, kan jo fås i plenklipper-størrelser også, for de som ikke har så tung bass..
     

    Mars19

    Utestengt pga. dårlig oppførsel
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    670
    Antall liker
    244
    Sted
    Andebu
    Torget vurderinger
    1
    Jeg tror du bare er en troll. Du gider hverken lytte til fornuft, og du gider kke engang bruge 36 mintter på at blive klogere. Jeg håber, du er skør nok til at købe den switch.
    Har aldri sett at du har sagt noe fornuftig
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.204
    Antall liker
    3.549
    Torget vurderinger
    1
    Har aldri sett at du har sagt noe fornuftig
    Nå troller du... Sigma62 er en av de mer fornuftige her inne, du får se litt hva han har skrevet istedet for å slenge ut påstander.
     
    X

    X186841

    Gjest
    @Mars19 : Nå begynner jeg å tro du enten er fra Mars eller bare driver å kødder fordi du kjeder deg.
     

    Mars19

    Utestengt pga. dårlig oppførsel
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    670
    Antall liker
    244
    Sted
    Andebu
    Torget vurderinger
    1
    Det eneste jeg har sett Sigma 62 skrive er frekt og mobbende mot de som snakker positivt om switcher
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.204
    Antall liker
    3.549
    Torget vurderinger
    1
    Det eneste jeg har sett Sigma 62 skrive er frekt og mobbende mot de som snakker positivt om switcher
    Start å les på andre sider enn om switcher på dette forumet istedet. ;)
     

    Mars19

    Utestengt pga. dårlig oppførsel
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    670
    Antall liker
    244
    Sted
    Andebu
    Torget vurderinger
    1
    Du er kun frekk og mobber andre så nå tar du på deg pysjen og marsjer rett i seng:mad:
    Dette var ment til Sigma 62 og ingen andre,,,fordi om noen andre er frekke og mobber litt og
     

    Sigma62

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.03.2016
    Innlegg
    885
    Antall liker
    566
    Det eneste jeg har sett Sigma 62 skrive er frekt og mobbende mot de som snakker positivt om switcher
    Kan du ikke forstå, at der hverken er positiv eller negativ om en swittch. En switch er en switch og fungere som en switch! Der er ingen forskel, hvilket selv du ville opdage, hvis du havde taget dig til at bruge 36 minutter!
     
    2

    2xJ

    Gjest
    @Mars19
    Svar på dette.

    @Mars19 @Armand68
    La oss snu litt på dette.....

    Hvem av tungvekterne her inne, som virkelighar feite og gromme oppsett !! Har lagt store penger i lydforbedring via nettverkskabler og switcher... ???
    Og hvorfor har dem evnt IKKE gjort det ??
    Kjenner da flere av dem som må sies og ligge øverst i toppen isåmåte, og dem har ikke investert i dette.... HVORFOR ??
     
    2

    2xJ

    Gjest
    Never bullshitt a bullshitter.... :cool:
    Har da en grei nok oversikt over det, og jeg vet hvorfor dem ikke har det.... fordi det ikke har noe og si !!!!
    Dem legger penga og ressurser i de stedene som dem gjør nytte for seg og ikke i nettverkskabler og switcher....

    Og mars den nittende er et troll.
     

    Mars19

    Utestengt pga. dårlig oppførsel
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    670
    Antall liker
    244
    Sted
    Andebu
    Torget vurderinger
    1
    Never bullshitt a bullshitter.... :cool:
    Har da en grei nok oversikt over det, og jeg vet hvorfor dem ikke har det.... fordi det ikke har noe og si !!!!
    Dem legger penga og ressurser i de stedene som dem gjør nytte for seg og ikke i nettverkskabler og switcher....

    Og mars den nittende er et troll.
    Ok det er sikkert fint å ha oversikt på hvem som har switch og ikke. Jeg vet ikke hvor man finner den oversikten, men kanskje jeg finner det ut etter hvert :)
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.204
    Antall liker
    3.549
    Torget vurderinger
    1
    Ok det er sikkert fint å ha oversikt på hvem som har switch og ikke. Jeg vet ikke hvor man finner den oversikten, men kanskje jeg finner det ut etter hvert :)
    Regner med du ser det ganske greit i denne tråden og meninger som kommer frem fra de som skriver. Start fra side 1. :)
     

    Mars19

    Utestengt pga. dårlig oppførsel
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    670
    Antall liker
    244
    Sted
    Andebu
    Torget vurderinger
    1
    Regner med du ser det ganske greit i denne tråden og meninger som kommer frem fra de som skriver. Start fra side 1. :)
    Åja var det bare snakk om de som har sagt noe her så misforsto jeg litt jeg trodde han mente hele hifisentralen :)
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.204
    Antall liker
    3.549
    Torget vurderinger
    1
    Åja var det bare snakk om de som har sagt noe her så misforsto jeg litt jeg trodde han mente hele hifisentralen :)
    Det er endel tungt utstyr brukt av flere her inne, som også har uttalt seg om at de ikke hører forskjell på switcher i denne tråden.
     

    Mars19

    Utestengt pga. dårlig oppførsel
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    670
    Antall liker
    244
    Sted
    Andebu
    Torget vurderinger
    1
    Det er endel tungt utstyr brukt av flere her inne, som også har uttalt seg om at de ikke hører forskjell på switcher i denne tråden.
    Blir spennende å høre om det blir noe bedre lyd hos meg da. Det blir en liten stund til da for jeg holder på med noe akustikk greier jeg skal bli ferdig med først :)
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.204
    Antall liker
    3.549
    Torget vurderinger
    1
    Blir spennende å høre om det blir noe bedre lyd hos meg da. Det blir en liten stund til da for jeg holder på med noe akustikk greier jeg skal bli ferdig med først :)
    Regner med du blir å dra mer nytte av de akustiske greiene. ;)
    Vær isåfall klar over evnt. jordingsforbindelser du innfører om du starter med skjermet kabel på nettverket.
     

    Mars19

    Utestengt pga. dårlig oppførsel
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    670
    Antall liker
    244
    Sted
    Andebu
    Torget vurderinger
    1
    Regner med du blir å dra mer nytte av de akustiske greiene. ;)
    Vær isåfall klar over evnt. jordingsforbindelser du innfører om du starter med skjermet kabel på nettverket.
    Haha jeg vet ikke hva jordingsforbindelser er og jeg vet heller ikke om kabel er skjermet og ei heller hva det gjør med lyden :) :unsure:
     

    Sober

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.07.2008
    Innlegg
    784
    Antall liker
    333
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    27
    På Naimforumet var det flere som syntes skjermede kabler låt best minnes jeg, kanskje litt støy er det som skal til? 🙂
     

    Mars19

    Utestengt pga. dårlig oppførsel
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    670
    Antall liker
    244
    Sted
    Andebu
    Torget vurderinger
    1
    Kan du ikke forstå, at der hverken er positiv eller negativ om en swittch. En switch er en switch og fungere som en switch! Der er ingen forskel, hvilket selv du ville opdage, hvis du havde taget dig til at bruge 36 minutter!
    Jeg er ikke interessert i å lese mer av det tullet ditt så jeg velger å blokkere deg eller ignorere deg :)
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.204
    Antall liker
    3.549
    Torget vurderinger
    1
    @Mars19 det er nok trolling nå, å fylle på side av side med nonsense hjelper ingen. Folk blir lei.
     

    Nikko03

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Innlegg
    4.425
    Antall liker
    2.849
    Torget vurderinger
    3
    Tror det er like greit å avslutte denne tråden. Håper for fremtiden. At de med kunnskap om data. fortsetter å hjelpe de som lurer på noe data relatert. selv om enkelte opererer etter ordtaket uvitenhet er lykke.
     

    na_X

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.09.2013
    Innlegg
    4.204
    Antall liker
    3.549
    Torget vurderinger
    1
    Tror det er like greit å avslutte denne tråden. Håper for fremtiden. At de med kunnskap om data. fortsetter å hjelpe de som lurer på noe data relatert. selv om enkelte opererer etter ordtaket uvitenhet er lykke.
    Det er ikke før den dagen at når ting ikke fungerer at slike datafolk blir sett på som viktige, så lenge det fungerer så jobber de jo ikke. ;) Du vet, datafolk sitter stort sett bare på pauserommet og røyker og drikker kaffe og veier over 150kg, og venter på at noen ringer når noe ikke fungerer, og egentlig kan de jo ingenting heller..
     

    Mars19

    Utestengt pga. dårlig oppførsel
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    670
    Antall liker
    244
    Sted
    Andebu
    Torget vurderinger
    1
    @Mars19 det er nok trolling nå, å fylle på side av side med nonsense hjelper ingen. Folk blir lei.
    Trolling mener jeg betyr at man mobber andre og hvis det stemmer så er det vel ikke jeg som troller, men deg og et par til :)
     

    Mars19

    Utestengt pga. dårlig oppførsel
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    670
    Antall liker
    244
    Sted
    Andebu
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har trykt på ignorer til en som mobber og kan sikkert ignorere fler, men det hadde vert bedre om dere oppførte dere litt bedre og slutter å mobbe folk her:)ok?
     

    Mars19

    Utestengt pga. dårlig oppførsel
    Ble medlem
    14.02.2017
    Innlegg
    670
    Antall liker
    244
    Sted
    Andebu
    Torget vurderinger
    1
    Den mobbingen eller trollingen har jeg sett her siden jeg først så denne tråden og det mener jeg er en feil fremgangsmåte :)
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.110
    Antall liker
    2.594
    Torget vurderinger
    16
    Den mobbingen eller trollingen har jeg sett her siden jeg først så denne tråden og det mener jeg er en feil fremgangsmåte :)
    Trolling er ikke interessant så jeg er ikke lenger interessert i deg og dine poster her på forumet. For min del trenger du ikke rapportere tilbake her etter testingen av switchen.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn