Jeg synes ikke det er interessant å teste strømkabler. Kan ikke du heller presenterer dine funn om høyttalerkabler?
Jeg synes det er interessant å teste alle "ting" som blir hevdet å skape en forskjell i lyden.
I tidligere tider ble det å kjøpe seg opp på produkter som ble anbefalt av andre som skulle
føre til forbedringer av lydbildet. Med tiden er mye prøvet og feilet, men etter en lang pause
fordi unger og oppvekst ble prioritert er det nå med kritiske øyne og ører tid for mer testing.
Viktig å være på ballen før alderen har redusert for mye av sanse-evnene.
En dag vil det plutselig være slutt på muligheten til å kunne skille mellom nyanser på kabler.
Kabler har vært testet og omtalt gjennom mange år, men aldri har det vært enklere å teste
når slike nymotens skiftebokser gir deg mulighet til å teste med å trykke på kun 1 knapp.
Man kan være ærlig og innrømme at forskjeller ikke oppleves eller man kan si at den ene
oppleves bedre enn den andre. Man kan beskrive opplevde forskjeller. Mulighetene er mange.
Mangelen på forskjeller eller hørbare forskjeller i mitt test-oppsett gir ingen andre enn de
som har testet seg selv en oppfatning av det som skjer her.
Kom heller en tur innom og test deg selv så kan du presentere og dele dine funn med HFS
EDIT: Invitasjonen går begge veier dvs. jeg stiller gjerne hos deg når du har et oppsett klar for test