LessLoss

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• skapulf

Fersking
    Ble medlem
    10.03.2026
    Antall liker
    0
    Sted
    Vestfold
    Jeg undrer mig over dem, der ikke kan lytte forskel på strømkabler. Jeg har gjort det så mange gange.
    Strømkablet er det vigtigste at have i god kvalitet.
    Bedste strømkabel er fra LessLoss, synes jeg. Tre forskellige derfra har jeg. LessLoss Prime er godt og billigt. Classic Introphic er bedre og Stellar er helt vildt godt. Der sker så meget godt med lydbilledet.
    Jeg har lyttet til Wireworld, AudioQuist Thunder, Tornado osv. Grøftekablet fra Norge. Duelund som strømkabler, Quade og mange flere. Nogle gav en voldsom bas. Nogle mindre bas.
    Jeg også synes det er en stor forbedring

Flageborg

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2005
    Antall liker
    4.027
    Torget vurderinger
    0
    Hører du forskjell på strømkabler?
    I løpet av de seneste uker er det her avslørt lydmessig forskjell på høyttalerkabler
    ved å benytte en kabelveksler så det vil være rimelig å anta det samme vil gjelde
    for andre kabler som strømkabler med ditto tilpasset kabelveksler som du har?
    Vi har troen og du har utstyret for å bli testet så det kan bli interessant..... :unsure:

Thesecret

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.01.2026
    Antall liker
    94
    Sted
    Danmark
    I løpet av de seneste uker er det her avslørt lydmessig forskjell på høyttalerkabler
    ved å benytte en kabelveksler så det vil være rimelig å anta det samme vil gjelde
    for andre kabler som strømkabler med ditto tilpasset kabelveksler som du har?
    Vi har troen og du har utstyret for å bli testet så det kan bli interessant..... :unsure:
    Det er kun 50 hz i stikkontakten og kun det der render gennem strømkablet.
    I et højttalerkabel er det hele frekvensområdet og med varierende impedans og dermed varierende strømtræk.
    Men igen, så er der ingen der nogensinde har kunnet høre forskel på 2 højttalerkabler med samme tværsnit, selvom man kunne hente en million dollars ved at høre forskel.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn