|
Æ ska sjå om æ fijn hakk å spadeHer er noe å ha "under" dipolbasseneIL PIU' GRANDE SUBWOOFER DEL MONDO - by Roberto Delle Curti - Italy
Har du så lite trua på en selvbygd jaSikkert enormt artig med en selvbygd amp som leverer lyd,men min personlige mening er at jeg ville kjøpt Plinius'n
Går sjøl i tankene om å oppgradere til ren A-klasse effektamp.......
Kålles klasse A har du i tankan da ?Sikkert enormt artig med en selvbygd amp som leverer lyd,men min personlige mening er at jeg ville kjøpt Plinius'n
Begge deler frister, men skal jeg ha nokk kjøling til 100w A, må jeg vel kjøpe et sånn kabinett som du kjøper ? 5-6 lapper ?Tja.. Pliniusen er nok en bra forsterker. Kanskje lettere å få igjen mest mulig av pengene sine ved et evt salg også, om det har noe å bety?
Men, skal man ha noe skikkelig må man bygge det selv!![]()
Så akkurat det kabinettet jaEr ikke helt sikker på om det takler 2x100W, men det burde ikke være langt i fra. Ca 6200kr + mva og gebyr.
Ine123 skal jo selge kabinettet sitt. Det er vel litt mindre, men ikke mye.
Snakker vi ca 50 w klasse A her ?kan i alle fall påstå at du burde seriøst vurdere F5T med choke input powersupply
det låter vanvittig organisk og potent
mvh
Leif
Det går sikker å bygge to stereo Aleph J å kjøre balansert brokobling, da burde jeg ende opp på ca 50wattAleph J, mangler bare trafoene og litt lodding, så jeg får vel en anelse om hva jeg kan forvente meg med den. Trafoer ventes inn om ca 14 dager
Jeg får late som om jeg ikke er utålmodig![]()
Drømmer om en Gryphon Antileon SignatureKålles klasse A har du i tankan da ?Sikkert enormt artig med en selvbygd amp som leverer lyd,men min personlige mening er at jeg ville kjøpt Plinius'n
Burde hold med 150w klasse A, My over 100k for derren da ?Drømmer om en Gryphon Antileon SignatureKålles klasse A har du i tankan da ?Sikkert enormt artig med en selvbygd amp som leverer lyd,men min personlige mening er at jeg ville kjøpt Plinius'n
Går sjøl i tankene om å oppgradere til ren A-klasse effektamp.......![]()
Ane itj,bli bærre me drømmen derre vettu.... Bli for dyrt.Burde hold med 150w klasse A, My over 100k for derren da ?Kålles klasse A har du i tankan da ?Sikkert enormt artig med en selvbygd amp som leverer lyd,men min personlige mening er at jeg ville kjøpt Plinius'n
Drømmer om en Gryphon Antileon Signature![]()
Du kaijn garantert skru ne litt på ovn i stua ja. Så ijt sekker det bli så my dyrarar.Ane itj,bli bærre me drømmen derre vettu.... Bli for dyrt.Burde hold med 150w klasse A, My over 100k for derren da ?Drømmer om en Gryphon Antileon Signature![]()
Får ett lite problem me plassen å,men åpne muligheten sæ,så ska itj d stopp mæ.
Bli vel ein liten økning i strømregninga me ein sånn ein....
220 000uf pr kanal.
Ska æ bytt ut Diablo'n så ska d værre ei oppgradering.Da må man sikt litt høgt![]()
Hmm ja si det, var/er litt bestemt på Holton klasse A. Men det frister litt med ferdig amp og. Blir nokk bygging med horn subb og nytt bad i vinterHvorfor gikk du bort fra F5 T V3 når du likevel skal ha 100w kl. A?
Det er vel 25 watt ja, veldig fornøyd med kabinettet !Ryddig og fint bygg dette. Hvor mye effekt? 25W? Er du fornøyd med kabinettet? Kunne tenkt meg et slik selv til min F5.
Virker det motsatt på klasse A ? Isåfall sjønner jeg att det blir for lite.Om plinius er 100w 8ohm klasse A så er den vel bare 50w i 4ohm klasse A etter hva jeg har forstått..