Ok. Da er det muligens bare at den kjører kl A opp til 50w 4ohm for så å gå over til AB. skal sjekke senere om jeg kan finne det igjen.
|
Jeg har ingen kabelbukkerSett koppen med karsk på kabelbukken når du fyller den. Det funker det!
Pluss fra likeretter går til pluss på kondiser, minus til minus og null til pluss og minus på midtenKoblet kondiser mellom + og - eller mellom 0v og +, 0v og - ?
Hva spenning har du fra trafo?
55volt ac fra trafo.Hva spenning har du og hva er data på lyttene?
Har fået fake AD 8620 opamps fra ham.55volt ac fra trafo.Hva spenning har du og hva er data på lyttene?
Kondiser er Nippon 10000uF 100volt B94
Ebay selgeren er janeh2100
Jeg fikk tilbud om nye kondiser men bryr meg ikke om detHar fået fake AD 8620 opamps fra ham.55volt ac fra trafo.Hva spenning har du og hva er data på lyttene?
Kondiser er Nippon 10000uF 100volt B94
Ebay selgeren er janeh2100
På min dual mono hadde jeg ca 75, på de siste bass forsterkerne hadde jeg ca 65 for å holde tempen litt lavere.Hvor meget bias har du indstillet dine Holton til? Ma pr device?
Ok, så 75mA pr transistor. På 500L med 75mA pr transistor så lå kjøleribbene på 42-45 grader ca.Er næsten færdig med 4 stk NXV 200 L R3. 2 i hver kasse men har ikke så meget køling. Holton skriver 150 -400 ma pr. modul. Tror jeg holder mig til de 150 ma. Hvis køl tillader det så kanskje 200 ma.
Jeg har brukt kun deler som beskrevet i DIY Audio sin deleliste, det er vel flere alternativ på noen av delene der. Men den store røde er Wima, de andre er vel stort sett Nichicon, motstander vet jeg ikke før jeg sjekker på posenHvilke komponenter (motstander og kondiser) bruker du i Alphen din Leikis?
Jeg bygger en Alph nå (dvs venter på deler) og har brukt en blanding av Takman Carbon og Metal samt Mills 5w 0,47ohms motstander.
Har ikke bestemt meg for hva jeg skal gå for av C1 men Clarety MR vurderes sterkt.
Vil tro at den har endel å si spes når du kjører balansert.
Jeg har ikke brukt for annet enn Phono inn så C1 blir neppe super-kritisk siden jeg skal legge sammen minus og jord.
Per
Takk det samme du !LEIKI SPILLER SVART ......!!! ØNSKER DEG EN HVIT JUL !!!