Takker så mye Gutta boys

etter litt små knoting med å få lyd ut av beiste uten å skjønne hvorfor ,så viste det heldigvis å bare være en bagatell, siden det kun er xlr ut på den så måtte jeg bruke et par overganger fra xlr til rca, det som var + på forsterkern var koblet til jord i overgangen så da ble det ikke mye putout signal når alt gikk til jord

Så da var det frem med loddebolten igjen

Rett etter jeg koblet til igjen så var det fortsatt like dødt men med litt gjennomgang av varme og skrudde gain nivå knottene litt opp satt meg ned og plutselig løsnet lyden og kom til liv

Første intrykket lover veldig bra, samtidig veldig anderledes på den riktige siden , overraskende lite sirup/sminke og mer mot realisme og oppriktighet oppfører seg mer som en kameleon etter hva som blir spilt på godt og vondt men uten å miste kjernen eller det musikalske budskapet , det som er mest uvant er nok hvordan den skildrer så godt hver enkelt innspilling blir et veldig hyggelig bekjentskap denne preen

men må også ærlig innrømme at jeg fikk jo litt vann i munnen av å dagdrømme om triode blokker samnen med denne brukskunsten av en pre når den forst var pakket ut, men det får bli med tanken en god stund

først må vi bli bedre kjent,
Mvh Ivan
Bare en liten snutt for gøy av den første lyden fikk jammen frem grungen i the doors og