Politikk, religion og samfunn Kina, en trussel?

• Trådstarter Desillusjonert
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Tweedjakke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Antall liker
    8.448
    Sted
    Tid og rom

God og interessant (litt lang). Kina speler som vanleg kynisk, edrueleg og hundre prosent etter eigeninteresse.

Dulles: The United States of America does not have friends; it has interests

Giap: Aldri utkjemp ein krig du ikkje er sikker på at du kan vinna (det er vel eigentleg ei følgjesetning)

Sist redigert:

Tweedjakke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Antall liker
    8.448
    Sted
    Tid og rom

Eg lurer på om vi fort kan sjå at i staden for at Kina og USA brakar saman over Taiwan (her er det fleire ulike hendingsforløp som kan utløysa noko som får den pågåande krigen i Midtausten til å sjå ut som eit uskuldig pubslagsmål), så får Kina eit aukande problem fordi dei er strengt avhengige av sikkerheit og stabilitet i vest (altså, Sentral-Asia).

Anonym

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Antall liker
    1.189
    Torget vurderinger
    4
    Jeg kjøper kinesisk fremfor alle biler produsert hos krigshisserne ved neste korsvei.

JMM

Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Antall liker
    13.247
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Eg lurer på om vi fort kan sjå at i staden for at Kina og USA brakar saman over Taiwan (her er det fleire ulike hendingsforløp som kan utløysa noko som får den pågåande krigen i Midtausten til å sjå ut som eit uskuldig pubslagsmål), så får Kina eit aukande problem fordi dei er strengt avhengige av sikkerheit og stabilitet i vest (altså, Sentral-Asia).

Okke som er det nok veldig, veldig trygt å anta at det ikke blir noe barking mellom USA og Kina på en god del år nå som Trump har brent av store deler av USAs defensive missilbeholdning og mye av det offensive også.

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn