...og takk for den signerte Terje Winther-skiva
@Powerpoint. Det var en positiv overraskelse. Du alene har sørget for at jeg nå har komplett wither-samling med synthguruen fra Nesodden verdt milliarder

Det var en glede og overraske deg med ørlite musikk av WintherStormer, dvs. albumet du ikke hadde.
Den godeste herr
Terje Winther er laaangt over gjennomsnittet interessert og god på analoge synther med tilbehør.
Siste skiva har sin øyeblikk, men jeg holder en knapp på Terjes soloalbum
Trespasser (BAJKAL Records 222015, 2004) som ligger tett på "berlin school" musisering. Den står ikke noe tilbake for flere av Tangerine Dreams gode verker.
Det var veldig moro å spille akkurat den skiva for ham når han gjestet undertegnede i slutten av januar sammen med Atle.
Han koste seg verre over gjenhøret, og kom med masse historier om forskjellige små viktige detaljer i lydbildet, bl.a. leie av studio til Jan Erik Kongshaug for å få akkurat riktig analog lyd på en liten sekvens som tok ham 2-3 minutter å spille inn. Men studio måtte leies for minimum 2 timer

det ordnet seg for å si det slik.
Folk sier vi er nerdete hehehehe....
Siste WS skiva er deg vel unt Grumpy

Så kan jeg fortelle deg at Terje synes det er veldig moro at du som jeg nå har komplett diskografi med WS