JanR's anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Erland

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Antall liker
    6
    joaquin skrev:
    nok om det.

disse nye filtrene ser jo raae ut, jan (og erland).
    overdimensjonering, kremkomponenter, point to point.
    hvis de ikke spiller bedre enn de gamle, saa skjoenner jeg ingenting...
    ellers enig med de som synes innspillingstid er litt sjarmerende.
    moro aa hoere hvordan ting endrer seg etter hvert som timene gaar.
    Le, la meg spesifisere litt;

Det vi har gjort her er ikke noen hystrisk utskeielse i dyre komponenter. De delene som jeg har foreslått, og som Jan har kjøpt, har ut fra det jeg har lært og lest veldig god ytelse i forhold til pris.
    Det er ikke gjort noen kompromisser på dette, men vi har heller ikke gått "bananas".
    Kablingen som er gjort i filteret og mellom filter og terminaler er "solidcore" av 1,5 cm 99.99% rent sølv, så det burde ikke være noe i veien med dette heller.
    Dimensjoneringen på komponentene i filteret er holdt i henhold til hva som er opgitt i skjema fra Klipsch, så vi har ikke "tuklet" med spec., kun kvalitet. En 110uF filmkondis som tåler 400 VAC og leverer max 5% feilmargin, blir nødvendigvis nokså stor. I tilegg er jeg ikke tilhenger av kretskort der komponenter er klint op i hverandre og "låner" hverandres bein osv. Jeg er tilhenger av mer ryddighet der de forskellige elementene har sin egen krets i så stor grad som mulig.

Generelt sett var ikke filteret som satt der av den påkostede typen. Nå ligger alt til rette for at det signalet som kommer inn, får slippe gjennom til sine respektive drivere.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Kan vel også legge til at filtrene,i deler,kom på sånn ca. 3500,-
    Absolutt verdt hvert eneste øre.

/jan

KHH

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2005
    Antall liker
    18
    Grattis, Jan.!
    Moro å høre (lese) at det falt i smak ;)

KHH

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2005
    Antall liker
    18
    Skal ikke spørre deg om hvorfor du ikke gjorde dette før, men har du spurt deg selv om det.? ::)

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Rotekroken skrev:
    .....men har du spurt deg selv om det.? ::)
    Egentlig ikke.
    Det låt ikke dårlig før så det var ikke noe som måtte fikses ;)
    Nå er det vel heller ikke dag og natt forskjeller vi snakker om her men de små ting.
    Vi får se om ett par uker hva som har skjedd da :)

/jan

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Så der,da var "nytt" rack på plass.
    Fikk ett Apollo (4 hyllers) rack av Erland,hjertelig :)

Bedre plass i hyllene,ser jo bedre ut enn S4 syns jeg men det er meg.
    Kunne tenkt meg ei hylle til,se om jeg får laget ei etterhvert.
    Litt ryddigere med kabler også til fruens store glede ;D

/jan

JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.153
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    JanR skrev:
    Så der,da var "nytt" rack på plass.
    Fikk ett Apollo (4 hyllers) rack av Erland,hjertelig :)

Bedre plass i hyllene,ser jo bedre ut enn S4 syns jeg men det er meg.
    Kunne tenkt meg ei hylle til,se om jeg får laget ei etterhvert.
    Litt ryddigere med kabler også til fruens store glede ;D

/jan
    Jeg kan ikke se det, hvor er det?
    Kremt...kremt....bilder Jan, bilder. ;)

Erland

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Antall liker
    6
    Skulle til å spørre......

Litt slækt med bilder i denne biledtråden synes jeg.

Eller er det en slik "de beste bildene lager du inni deg" tråd ;D

tore_v1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2007
    Antall liker
    102
    Torget vurderinger
    2
    Det trengs helt klart noen bilder her ja, Jan :)
    Og - hva gjør du med det gamle racket?

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Erland skrev:
    Skulle til å spørre......

Litt slækt med bilder i denne biledtråden synes jeg.

Eller er det en slik "de beste bildene lager du inni deg" tråd ;D
    Hvis dere to slasker lukker øynene deres og forstiller dere hvor lekkert og ryddig det ble med racket så får det duge ;D ;D
    Iaf intil videre ;)
    Ikke fått platespiller hylla på plass...kjerringa skal,utrolig nok,ha ett ord med i laget.

/jan

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    tore_v1 skrev:
    Det trengs helt klart noen bilder her ja, Jan :)
    Og - hva gjør du med det gamle racket?
    Ja jeg vet,jeg er sløv med bilder,beklager.
    Skal ta igjen når Nikon D40 er i hus :)
    Regner med Thomas (min faste hoff fotograf) svinger innom i løpet av helgen.

tore:
    Ligger på børsen ;)

/jan

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.291
    Torget vurderinger
    2
    Og i går var jeg og hørte litt på nyervervelsene hos Jan.
    Luxman platespiller og nye delefilter i Forte. Så også det nye racket.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    rolfozzy skrev:
    Og i går var jeg og hørte litt på nyervervelsene hos Jan.
    Luxman platespiller og nye delefilter i Forte. Så også det nye racket.
    Fikk ikke mariekjeks engang :-\
    Men hyggelig med besøk :)

/jan

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.291
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har ikke ikke store krav til bevertning når jeg kommer på besøk. Litt bra musikk og lyd så er jeg fornøyd. Og det fikk jeg da.

Er litt usikker på Fortene og oppgraderingen med nye delefiltre. Som vanlig spilte de veldig bra. Men med lyden fra Luxman, som jeg ikke har hørt før, er det vanskelig og si.

Men det jeg hørte var en fast og fin bass og et åpent lydbilde.

Ellers spilte vel platespillern bra den, men jeg tror nok den kunne tjent på en bedre pick up.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    rolfozzy skrev:
    Jeg har ikke ikke store krav til bevertning når jeg kommer på besøk. Litt bra musikk og lyd så er jeg fornøyd. Og det fikk jeg da.

Er litt usikker på Fortene og oppgraderingen med nye delefiltre. Som vanlig spilte de veldig bra. Men med lyden fra Luxman, som jeg ikke har hørt før, er det vanskelig og si.

Men det jeg hørte var en fast og fin bass og et åpent lydbilde.

Ellers spilte vel platespillern bra den, men jeg tror nok den kunne tjent på en bedre pick up.
    PU ja,det skal testes litt til uken.
    Bla DV'n du hadde med :)

Syns vel ærlig talt de nesten spiller bedre i dag (Forte'ene).Om det er synsing,racket eller delefilter...vel hvem vet ;) ;D

Luxman ja,spiller ikke dålig med Shure men vi var vel ganske enig hva som kan/kunne vært bedre.
    Bra bass i i den pu'n uten tvil.Litt "slørete" på enkelte steder men det er vistnok sånn shure er har jeg blitt fortalt.

/jan

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.291
    Torget vurderinger
    2
    Skulle jeg komme med noe konkret angående Fortene nå i forhold til tidligere, så måtte det være at de spiller mer "sivilisert".

Ja det er vel Shurelyden det kanskje, og legge et lite slør over lyden i øvre mellomtone. Men den var bra på bassen. Det skal den ha.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    rolfozzy skrev:
    Skulle jeg komme med noe konkret angående Fortene nå i forhold til tidligere, så måtte det være at de spiller mer "sivilisert".

Ja det er vel Shurelyden det kanskje, og legge et lite slør over lyden i øvre mellomtone. Men den var bra på bassen. Det skal den ha.
    De er blitt mere "usynlig" også.
    Men igjen,la de få tid på seg :)

Shure ja,liker'n jeg men skal bli morro å se om noen av de andre fungerer sammen med arm/spiller.

Naboen ramla innom her i går kveld,fikk ikke sova sa'n ::)
    Han hadde med seg en 50 lp's som sto og støvet ned på loftet,noen godbiter var det jo der ;)
    Prøve å få ett par timer i sofaen etter at de minste er i seng,kose seg litt på en lørdagskveld.

/jan

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Da var PV8 på plass i racket ;)
    En stor takk til lakki_luke som leverte den på døra,spank youman :D

Gjorde susen på vinyl,iaf det lille jeg har hørt så langt.
    Gain ble mangelvare med 2A3/passiv pre/Luxman.
    Gi det ett par dager før jeg sier noe fra eller til :)

nb: bilder kommer kanskje etterhvert 8)

/jan

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.923
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Gratulerer!
    Helt klart at en aktiv pre gjør susen mtp. gain ;)
    Morsomt å høre at du har slått deg på vinylen igjen!

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Etter en liten time med en grovjustert DV 10X4 (takk Rolf) i Luxman spilleren er jeg litt satt ut.
    På en god måte altså :)

Skal ikke ta noen direkte sammenligning med Shure V15 men tror nok det er riktig å si at Shure er den beste i div.3 og DV beste i div.1 ;) (dårlig sammenligning men dere skjønner sikkert)
    Toppdivisjonen har jeg ikke tenkt meg inn i.

Trøkker til deg,åpen,flott på vokal.Fungerer også bra sammen med CJ PV8's riia kan det virke som.
    Skal få byttet ut 2 av ECC83 rørene i riia med 2 5751 rør.Nesten for mye av det gode/gain her ;D

Nå har ikke jeg prøvd mye pu's og eller platespillere for den saks skyld men det her kan jeg absolutt leve med.

/jan

JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.153
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Gratulerer med pre og pick-up!
    Ja, jeg vet at bildene kommer senere. ::)

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Continuo skrev:
    Gratulerer med pre og pick-up!
    Takker :)
    Litt forvirring rundt rør og rørplassering i pre men fant ut av det til slutt.Det som er sikkert er det som står på CJ sin side om den her pre'n og rørplassering stemmer ikke
    Skal få inn 2stk 5751 rør i riia,tror det er ett steg i riktig rettning,både hva gain og lyd gjelder.Skal holde meg til det som CJ mener det skal være av rør.(i første omgang ;) )
    PU er bare på lån men har en mistanke om at Rolf ikke får den tilbake ::)

Continuo skrev:
    Ja, jeg vet at bildene kommer senere. ::)
    ;D ;D

/jan

M

Morpheus

Gjest
    Sniker meg inn og må si at dette er en skikkelig kosetråd :). Har lest gjennom hele! Flere bilder er sterkt ønskelig ja :) 8).

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Morpheus skrev:
    Sniker meg inn og må si at dette er en skikkelig kosetråd :). Har lest gjennom hele! Flere bilder er sterkt ønskelig ja :) 8).
    Takk for det :)
    Prøver iaf å holde en hyggelig tone her og tilbakemeldinger setter man pris på.

Har kun mobil kamera nå om dagen så er litt avhengig av en kompis som svinger innom i ny og ne med kamera.Skal mase litt på'n.
    Får ikke nytt på ennå en mnd,desverre.Verker etter å knipse litt her kan man vel si :)

Får prøve å holde folket oppdatert med det skrevne ord fram til man får kamera i hus.

Nå er det senga.Opp tidlig,legge furutak i stua....ferie ja 8)
    Kan jo bli spennende å se om det gjør noe med romakustikken,ikke det at jeg tror det blir merkbar forskjell ;)

/jan

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.291
    Torget vurderinger
    2
    JanR skrev:
    Etter en liten time med en grovjustert DV 10X4 (takk Rolf) i Luxman spilleren er jeg litt satt ut.
    På en god måte altså :)

Skal ikke ta noen direkte sammenligning med Shure V15 men tror nok det er riktig å si at Shure er den beste i div.3 og DV beste i div.1 ;) (dårlig sammenligning men dere skjønner sikkert)
    Toppdivisjonen har jeg ikke tenkt meg inn i.

Trøkker til deg,åpen,flott på vokal.Fungerer også bra sammen med CJ PV8's riia kan det virke som.
    Skal få byttet ut 2 av ECC83 rørene i riia med 2 5751 rør.Nesten for mye av det gode/gain her ;D

Nå har ikke jeg prøvd mye pu's og eller platespillere for den saks skyld men det her kan jeg absolutt leve med.

/jan
    Det var jo artig at Dynavectoren var såpass bra på spillern din. Teoretisk skulle vel kanskje armen være i spinkleste laget, men teori og praksis.......
    Har inntrykk det kan være ganske uforutsigbart i vinylverdenen ang. det.

Jeg får den ikke igjen nei.......hm.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    rolfozzy skrev:
    Jeg får den ikke igjen nei.......hm.
    Joda du får den igjen.Om ca.1500 timer ;D ;D

Fått lagt tak i stua i dag.Hadde det ikke vært for arveprinsen som stilte opp med godt humør og en masse pågangsmot så hadde jeg holdt på ennå...alene 8)
    Tusen hjertelig takk JA :)

Tror jaggu det gjorde noe med akustikken i stua også,merkelig (til det bedre selvsagt).Mye billig enn daad og alt det andre også ;D

/jan

arveprinsen

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    09.06.2008
    Antall liker
    0
    Fått lagt tak i stua i dag.Hadde det ikke vært for arveprinsen som stilte opp med godt humør og en masse pågangsmot så hadde jeg holdt på ennå...alene 8)
    Tusen hjertelig takk JA :)

Tror jaggu det gjorde noe med akustikken i stua også,merkelig (til det bedre selvsagt).Mye billig enn daad og alt det andre også ;D

/jan
    [/quote]

Synd jeg ikke fikk hørt forskjellen i akustikken din, men er hellig overbevist at dette ble til det bedre hos deg. ;D ;D

Det var jo bare morsomt å hjelpe til litt. Synes det egentlig var litt rart at vi ikke ødela mer hos deg sånn som vi vifta med panelen inne i syua di. ;D ;D

Takk for en hyggelig mottagelse og mat og drikke Jan. Skrik ut neste gang vi skal trå til igjen. :) :)

Mvh

Jan-Arve

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    arveprinsen skrev:
    Synd jeg ikke fikk hørt forskjellen i akustikken din, men er hellig overbevist at dette ble til det bedre hos deg. ;D ;D

Det var jo bare morsomt å hjelpe til litt. Synes det egentlig var litt rart at vi ikke ødela mer hos deg sånn som vi vifta med panelen inne i syua di. ;D ;D

Takk for en hyggelig mottagelse og mat og drikke Jan. Skrik ut neste gang vi skal trå til igjen. :) :)

Mvh

Jan-Arve
    Noe skjedde med akustikken iaf ;)
    Se om jeg blir noe klokere på fenomenet i eftan 8)

Hehe ja,tror kjerringa var imponert også "ikke noe knust glass..." sa a :)
    Trikset er å ikke stresse,røyk/kaffepauser med jevne mellomrom og god planlegging ;D
    Ble bra,kjerringa nøyd og jeg kan sove med god samvittighet.Noe støl i dag for å si det mildt...ta seg en time i badekaret etterpå så kanskje den gamle kroppen "mykner" opp litt.

Skylder deg en stooor tjeneste.Skrik ut når du trenger hjelp.
    Takk igjen JA :)

rolfozzy:
    Du får svinge innom en dag og låne ørene til "den røde" fare ;)

/jan

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Etter noen dager med "ny" pre (PV8) og delefilter som begynner å bli varme , ;) ,så må jeg si meg meget nøyd.

Prøvd både med Placette passiv og PV8,farger overraskende lite PV'n...tok meg litt på senga der gett.
    Mere gain ja,ypperlig til platespiller'n men fungerer også til cd hvilket overrasket meg litt.Iflg manual er det mye gain i pre'n,31db.(linje)
    Mye gain i riia også,sitter 4stk 12AX7/ECC83 der i dag.2 av de skal ut og 2stk 5751 skal inn (som CJ anbefaler)
    Sitter foresten en meget brukelig riia i pre ampen (MM).Skal få testet den mot Revolver riia'n som står og venter ;) (MM/MC)
    PV8 er også meget tyst,overraskende nok.Til og med riia er helt klart godkjent om ikke fullt så tyst som Revolver.Ikke noe jeg merker fra sofaen.

Delefilter...
    Har blitt noen timer siden de nye kom i hus,45-50 timer tenker jeg.
    Så vidt som jeg skan høre har absolutt alt blitt litt bedre.Det som utmerker seg er mellomtonen,stemmer er blitt mye mye bedre.Mere kjøtt på beina,luftigere.
    Var litt hard i førsten,mellomtonen/gitarer/trommer,ved høyt volum (ja man kan spille høyt med en 2A3 også) men det har mer eller mindre borte blitt.
    Toppen er uendelig "dyp",ikke noe tegn til komprimering eller "skriking" (lenge leve Duelund ;) )
    Bassen,får si som en kompis sa når han var her ett par dager etter filter bytte og Porcupine Tree sto og snurret,brukte S300 ampen. "svarte,nesten for mektig det her jo..." tror han mente at bass/mellombass var bra ;D
    En annen ting som flere har bemerket er at høytalerne har blitt "usynlige",nå er det mere en hel vegg med lyd som treffer deg ikke 2 høytalere med lyd i mitten.
    Spiller vel også mere "ryddig" men syns ikke overhodet at Klipsch signaturen har blitt borte.De spiller bare bedre enn tidligere,that's it.

Også fått slengt en Dynavector 10X4 i Luxman spilleren,ingen nedtur det heller :)
    Trodde ærlig talt at armen ikke skulle takle DV'n men neida,spiller greit på lag de iflg mine ører.
    Noe finjustering gjenstår,pu vekt og ett par andre "hjelpemidler" er på vei ;)

Skal prøve å slenge ut litt mere info når ørene og anlegget som sådan får kjørt seg til.

/jan"gliserfraøretiløre"olsen

tore_v1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2007
    Antall liker
    102
    Torget vurderinger
    2
    Merker at jeg gleder meg til å høre hvordan anlegget ditt høres ut ja.. Tar med kamera i tillegg, så kan alle disse menneskene som liker bilder få sine behov tilfredstilt. Da kan det gamle racket ditt bli foreviget, og så tar jeg med det gamle etter en god, gammeldags byttehandel.

Blir i alle fall test av pink floyd, knopfler, og kanskje hip hop? Det spiller du vel ikke akkurat mest av regner jeg med.. Tar med MI8-effekten også, og kanskje litt mer av det andre jeg har lånt fra hifihuset..

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    tore_v1 skrev:
    Tar med kamera i tillegg, så kan alle disse menneskene som liker bilder få sine behov tilfredstilt. Da kan det gamle racket ditt bli foreviget, og så tar jeg med det gamle etter en god, gammeldags byttehandel
    Hehe ikke sant.
    Alltid morro med besøk og ikke minst prøve litt annen elektronikk.
    Få tørket litt støv av racket jeg da ;)

Musikk,har ikke mest hip hop om noe.
    Nærmeste jeg kommer denslags er vel Soul II Soul på vinyl.
    Men skal vel klare å spa opp div annet ;)

/jan

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Takk for titten tore_v1 :)
    Synd at du ikke hadde mere tid.

Var artig å høre på MI8 ampen.Låt slettes ikke galt selv om den var "kald".
    Gitt den en god halvtime så tenker jeg det hadde løsnet mere.
    Var uansett godt å huke opp 2A3'n igjen,spiller greit nok den også ;)

/jan

tore_v1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2007
    Antall liker
    102
    Torget vurderinger
    2
    Vi får ta det igjen en annen gang.

Ikke første gang jeg har feilberegnet tiden, men det var synd. MI8 låter mer åpent når den får varmen i seg, og strammer opp litt mer i den nederste halvparten av lydspekteret, nedre mellomtone og nedover. Den er en vesentlig bedre match til CF2 enn hva marantz var.

Skal slenge ut de to-tre bildene jeg tok i går når jeg kommer hjem fra jobb, og muligens maling av hus.. I alle fall under forutsetningen at det ikke blir batman på kino i kveld. :)

Takk for lyttingen i alle fall :)

KHH

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2005
    Antall liker
    18
    2A3 kommer til å forfølge deg i all evighet, Jan ;D
    Har en viss feeling at "love is in the air" er et dekkende ord for 2A3 i ditt anlegg og i de fleste sine ører.?
    Er vel snart bare 45 du ikke har prøvd.? :D
    Kjell

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    tore_v1 skrev:
    Vi får ta det igjen en annen gang.

Ikke første gang jeg har feilberegnet tiden, men det var synd. MI8 låter mer åpent når den får varmen i seg, og strammer opp litt mer i den nederste halvparten av lydspekteret, nedre mellomtone og nedover. Den er en vesentlig bedre match til CF2 enn hva marantz var.

Skal slenge ut de to-tre bildene jeg tok i går når jeg kommer hjem fra jobb....

Takk for lyttingen i alle fall :)
    Bare hyggelig det :)
    MI8 var helt ok den,som sagt synd vi ikke fikk hørt på den litt over tid.

Sikkert noen som venter på bilder (doh) men ikke noe stress ;)

/jan

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Rotekroken skrev:
    2A3 kommer til å forfølge deg i all evighet, Jan ;D
    Har en viss feeling at "love is in the air" er et dekkende ord for 2A3 i ditt anlegg og i de fleste sine ører.?
    Er vel snart bare 45 du ikke har prøvd.? :D
    Kjell
    2A3 er helt klart noe jeg ikke skal bytte ut med første ;)
    Blitt ille glad i den haugen som står her,som kjerringa sier "den har sjel".

45 er på gang,dvs skal få lånt meg en.Blir desverre ikke før ut i august ett stykke.
    Gleder meg som det store barnet jeg er ;)

/jan

Vermin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Antall liker
    5.924
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Ser du har lagt til "BP" i signaturen.....er det noe du vil fortelle oss Jan? :-X

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn