Me treng nok ikkje 30 grader, men 22 hadde då vori fintOg nettavisene skriv om hetebølgje og supersumar fordi det er 30 grader i Oslo. Ingen oppslag om at det er vanleg drittsumar her vestpå.
Og takk og lov for at det er det, eigentleg.
Me treng nok ikkje 30 grader, men 22 hadde då vori fintOg nettavisene skriv om hetebølgje og supersumar fordi det er 30 grader i Oslo. Ingen oppslag om at det er vanleg drittsumar her vestpå.
Og takk og lov for at det er det, eigentleg.
Det er en artikkel jeg hadde lest iallfall, hvis det var bilde av en indignert vestlending og med overskriften "Vanleg drittsumar vestpå".Og nettavisene skriv om hetebølgje og supersumar fordi det er 30 grader i Oslo. Ingen oppslag om at det er vanleg drittsumar her vestpå.
Og takk og lov for at det er det, eigentleg.
