- Ble medlem
- 23.04.2003
- Antall liker
- 14.871
Der kan man seJeg må ordne med lengden på de omtalte gardinene først![]()
Sjekket innlegg #1134, og fikk bekreftet at du faktisk ikke har ordnet med lengre gardiner ennå
SKANDALE!
Der kan man seJeg må ordne med lengden på de omtalte gardinene først![]()
Tusen takk for det @Olav E !Først gratulerer med Teac. Ser ut som et solid valg av transport.
Så takk for en flott tråd.
Deretter et fromt spørsmål fra en med begrenset innsikt i det klassiske landskapet: Har du en innspilling som er anbefalt og tilgjengelig på stream av Mozarts Requiem? Grunnen til spørsmålet er at Fru og jeg reiser til Gøteborg neste helg. Har bestilt billetter til konserten i domkirken på søndag. Har begynt å forbedre oss til den opplevelsen.
Jeg skal ikke krangle med deg @Valentino , jeg liker Harnoncourt innimellom.Jeg tar krangelen etterpå. Denne:
Vis vedlegget 1155071
Går helt fint med slik reklame @TrompeteN ! Men de har skrevet feil, Grioss istedenfor Grosse Messe. Hvis de ikke har funnet noen nye noter fra Wolfgang i Romerike med revidert tittelSnikreklame start
-Ikke for å forstyrre den fine M Requiem diskusjonen, men håper trådstarter synes det er greit at jeg tipser om at jeg spiller en konsertproduksjon med Mozart Grosse messe i C-moll i nes kirke på Romerike kl 19.00 i morgen. Fine solister og orkester. Tror det blir utsolgt så kjøp billetter på forhånd. Flott musikk det også.
Snikreklame slutt
He he, vi får satse på at vi har samme noter hvertfall. Det hørtes riktig ut på prøve i dagGår helt fint med slik reklame @TrompeteN ! Men de har skrevet feil, Grioss istedenfor Grosse Messe. Hvis de ikke har funnet noen nye noter fra Wolfgang i Romerike med revidert tittel.
Flott gjennomgang av eit standardverk eg eigentleg har høyrt lite på. Takk.Kanskje en acquired taste for noen, mens andre mener at dette er det mest riktige. Jeg liker både HIP og modernere typer instrument, men lytter nok mest til det senere.