Proffen skrev:Litt på kanten, men dog;
JEG VIL VÅGE Å PÅSTÅ AT DET ER ØRENE.....................
;D
mvh
Proffen
Dr.Evil skrev:Ved "oppgradering av enkeltkomponenter", hvilken komponent har betydd mest for lyden?
Snakker vi om q-tips eller annen rensemåte? Eller kan du rett og slett bytte ørene...Proffen skrev:JEG VIL VÅGE Å PÅSTÅ AT DET ER ØRENE.....................
Jo, men de kan du ikke bytte. Trodde i et øyeblikk av dyslektisk opphisselse at du skrev "rørene", måtte nesten forandre på svaralternativene, men gadd altså ikke.Proffen skrev:Litt på kanten, men dog;
;D
mvh
Proffen
Hagto skrev:Var lett.
Rom, og sentralstimulerende!
Sant nok. Men her er forholdet omvendt proporsjonalt. Bedre lyd henger sammen med dårligere lommebok. Det samme kan forøvrig sies om kostholdet. Skikkelig gromlyd og First Price-nudler henger sammen som Laurel and Hardy, Jokke og Pondus, Heckel and Jeckel, Snipp og Snapp, Knutsen og Ludvigsen, Rike og Carlsen, Emil og Alfred, Are og Odin, Tufte og Eia... Og.. You name it!net2 skrev:Lommeboka.
Det går nok ikke dessverre, jeg har prøvdZomby_Woof skrev:Jeg svarte rommet. Hvis jeg hadde visst at jeg kunne velge flere alternativer før jeg stemte ville jeg lagt til rommet også. (Det ville vært fint hvis du redigerte avstemming slik at man kunne endre egen stemme, Dr.Evil)
O.K. Og faen. Da er det bare å leve med det. :-\Dr.Evil skrev:Det går nok ikke dessverre, jeg har prøvdZomby_Woof skrev:Jeg svarte rommet. Hvis jeg hadde visst at jeg kunne velge flere alternativer før jeg stemte ville jeg lagt til rommet også. (Det ville vært fint hvis du redigerte avstemming slik at man kunne endre egen stemme, Dr.Evil)![]()
Hehe! Jeg satt å tenkte det samme, så så jeg ditt innlegg!!!Proffen skrev:Litt på kanten, men dog;
;D
mvh
Proffen
Ja dette ber jo selvsagt riktig.Destiny skrev:Rommet er jo allerede lagt, og kan ikke regnes som en komponent.
Man må kjøpe høyttaler som er tipasset til rommet og egne preferanser, så velger man forsterker etter høyttaleren, og så velger man kilde etter preferanser, også kan man tune lyden med kabler o.l.
Destiny..![]()
Jeg har regnet ut at jeg må ha hi fi sentralens beste lydLMC skrev:her er det lett å regne ut hvorfor ca 85 % av dere har dårlig lyd! ;D
IMO
MVH