Diverse Hvilke HIFI investereringer angrer du på?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • S

    Syncrolux

    Gjest
    I mitt tilfelle ble det Magnepan fordi jeg måtte friske opp en hobby jeg var i ferd med å bli drit lei av. Med noe helt nytt, derfor Magnepan.
    Det ble meget vellykket :).
    Hvilke Magnepan er det du har, og hva hadde du før ?
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.792
    Antall liker
    2.002
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Auralic Aries G2... ga meg ingenting, utenom noen heng og dårlige brukeropplevelser... har nå en raspberry pie med RoonPie OS.. fungerer like godt i mine ører, bare mye mer stabil og pålitelig :p.
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Fordi jeg ikke synes noe om tilnærmingen. Jeg angrer forresten på at jeg i det hele tatt involverte meg i den slags tråd 😎
    Lar du virkelig et ynkelig ordspill ødelegge dagen for deg? Jeg pleier vanligvis å beklage hvis jeg har tråkket noen på tærne, men akkurat dette synes jeg er innafor det et menneske bør tåle.
     
    Sist redigert av en moderator:
    M

    medlem215396

    Gjest
    Dagen er på ingen måte ødelagt for min del, det bør den ikke være for din del heller 😌
     

    Vinmono

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    25.09.2005
    Innlegg
    84
    Antall liker
    5
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Hifi-investeringer har jeg ikke vært borti, men jeg har kjøpt og solgt mye opp igjennom:) I retrospekt angrer jeg på ca. alle handler etter konfirmasjonsanlegget. Det var Dali 104 med matchende elektronikk - lett å få til og moro å høre på. Bedre anlegg betyr ikke nødvendigvis mer musikkglede.
     
    Sist redigert:

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.462
    Antall liker
    24.444
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    SVS PB13-Ultra. Jeg hadde 2 stk. av forgjengeren PB12-Ultra/2 og skulle "toppa heile driden" med 2 stk. PB13-Ultra i tillegg. De flyttet kun luft uten hørbar bass og ble en skuffende opplevelse. Jeg og en kamerat kjøpte 2 stk. hver og jeg kjøpte t.o.m. de også og kjørte på med 4 stk. PB13-Ultra foran og 2 stk. Ultra/2 bak. I mitt rom så rundspilte 2 stk. PB12-Ultra/2 4 stk. PB13-Ultra, så de ble solgt. Etter hva jeg kommer på i farten, så er nok det de produktene som har skuffet meg mest :unsure:

    Som mange andre så angrer jeg på en del som jeg har solgt, men det er jo en annen historie…:giggle:
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn