Gjestemedlem skrev:Lenge siden jeg har hørt denne nå. På tide å gjøre noe med det. Kongeplate!
Ja, no er han far heime i stova ;D Deilig å være på tur, og deilig å komme hjem!lars_erik skrev:Så sannelig, der var Dag hjemme igjen ;D
Ikke sånn som du antyder herlars_erik skrev:Det er vel aldri noe kvinnfolkgreier du har drevet med? 8) :![]()
He,he ;Ddag1234 skrev:Ikke sånn som du antyder herlars_erik skrev:Det er vel aldri noe kvinnfolkgreier du har drevet med? 8) :![]()
. Veldig diznt. Er ferdig med kvinnfolk
Det er du det, som driver å har deg i vilden sky :
![]()
Okay, men det var nå litt mer kjødelig her for noen helger siden, for da var du reint salig i flere dager etterpå.lars_erik skrev:He,he ;Ddag1234 skrev:Ikke sånn som du antyder herlars_erik skrev:Det er vel aldri noe kvinnfolkgreier du har drevet med? 8) :![]()
![]()
Ja, de siste dagene har Kari vært her. Forrige uke flytta Anne Grete Preus inn. Heftig! 8)
:dag1234 skrev:Okay, men det var nå litt mer kjødelig her for noen helger siden, for da var du reint salig i flere dager etterpå.lars_erik skrev:He,he ;Ddag1234 skrev:Ikke sånn som du antyder herlars_erik skrev:Det er vel aldri noe kvinnfolkgreier du har drevet med? 8) :![]()
![]()
Ja, de siste dagene har Kari vært her. Forrige uke flytta Anne Grete Preus inn. Heftig! 8)![]()
Kanskje.... Men den er det ikkelars_erik skrev:Denne er kanskje det sterkeste norske album på 90-tallet.
Mørkt, tungt, godt arrangert og en fantastisk stemme!
Dansemusikken var Romeo og Julie, da dummen!lars_erik skrev:HVA har du engentlig BEDREVET,Dag?:
:-\ :'(
Dagen er ikke den samme uten deg her inne, Dag! ;Ddag1234 skrev:Dansemusikken var Romeo og Julie, da dummen!lars_erik skrev:HVA har du engentlig BEDREVET,Dag?:
Jeg har bedrevet en kulturell og sartoral overdosering i en oval helg, med tilhørende ypperlig bespising på utvalge spiserier og svært enkel besoving i rom 524 på Cochs Pensjonat, men begge hendene oppå dynen. Min egen, altså.
Kjekt å være "hjemme" igjen, jeg har savnet deg, jeglars_erik skrev:Dagen er ikke den samme uten deg her inne, Dag! ;Ddag1234 skrev:Dansemusikken var Romeo og Julie, da dummen!lars_erik skrev:HVA har du engentlig BEDREVET,Dag?:
Jeg har bedrevet en kulturell og sartoral overdosering i en oval helg, med tilhørende ypperlig bespising på utvalge spiserier og svært enkel besoving i rom 524 på Cochs Pensjonat, men begge hendene oppå dynen. Min egen, altså.
Får meg til å tenke på denne filmen:dag1234 skrev:Prokofiev; Romeo og Juliet. Kirov Orkester. Snappet med med som suvenir etter et tumletur i Norges mektigste bygg: Operaen i Oslo. Fantastisk bygning!
![]()