- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Du er så søt når du skal krangle, lars_erik! :-*lars_erik skrev:Den beste!
Du er så søt når du skal krangle, lars_erik! :-*lars_erik skrev:Den beste!
Kunne for så vidt ha blitt, den er okei den Jenny Lewis plata, men skiftet mood så nå går det iBrasse skrev:![]()
Jenny Lewis - Acid Tongue
Jøss! Blir det tre på rad?Townes skrev:Huh. Samme her! Hørte på en annen the sword plate i stad også, da du hørte på dem. På grensen til scary...![]()
Pøh!!!dag1234 skrev:Du er så søt når du skal krangle, lars_erik! :-*lars_erik skrev:Den beste!
Vær grei eller så skal du settes på en annen plass! Revolver for alle penga!65finger skrev:Det er på en annen plass dag
![]()
Nåh!Townes skrev:Det er jo bare kødd. Brasse vet tydeligvis at Beatles fans er lett å fyre. Omtrent som med Pink Floyd fans. Forskjellen er jo at at Beatles er konge, og Pink Floyd fælt.
Tjahlars_erik skrev:Nåh!Townes skrev:Det er jo bare kødd. Brasse vet tydeligvis at Beatles fans er lett å fyre. Omtrent som med Pink Floyd fans. Forskjellen er jo at at Beatles er konge, og Pink Floyd fælt.
Det hjalp LITT.
Men Pink Floyd under Roger Waters er jo nummer 2 etter the Beatles.
Håper det for hans skyld, hvis ikke finnes det jo andre hobbier som kanskje passer han bedre.....Townes skrev:Det er jo bare kødd. Brasse vet tydeligvis at Beatles fans er lett å fyre. Omtrent som med Pink Floyd fans. Forskjellen er jo at at Beatles er konge, og Pink Floyd fælt.
Townes da! Ikke stjel Beatles-krangelen vår med Pink Floyd-masTownes skrev:Tjahlars_erik skrev:Nåh!Townes skrev:Det er jo bare kødd. Brasse vet tydeligvis at Beatles fans er lett å fyre. Omtrent som med Pink Floyd fans. Forskjellen er jo at at Beatles er konge, og Pink Floyd fælt.
Det hjalp LITT.
I mi bok er nok Beatles topp 3 of all time, men eg tror eg kan nevne et par tusen band eg rangerer høyere enn Pink Floyd. 5-6 eg rangerer lavere ;D ;D ;D
Hørte ikke?Townes skrev:Tjahlars_erik skrev:Nåh!Townes skrev:Det er jo bare kødd. Brasse vet tydeligvis at Beatles fans er lett å fyre. Omtrent som med Pink Floyd fans. Forskjellen er jo at at Beatles er konge, og Pink Floyd fælt.
Det hjalp LITT.
I mi bok er nok Beatles topp 3 of all time, men eg tror eg kan nevne et par tusen band eg rangerer høyere enn Pink Floyd. 5-6 eg rangerer lavere ;D ;D ;D
Og Led Zeppelin er topp 3, kanskje topp 1, og Beatles 2. Usikker på siste plass, er jaffal ikkje PFlars_erik skrev:Hørte ikke?Townes skrev:Tjahlars_erik skrev:Nåh!Townes skrev:Det er jo bare kødd. Brasse vet tydeligvis at Beatles fans er lett å fyre. Omtrent som med Pink Floyd fans. Forskjellen er jo at at Beatles er konge, og Pink Floyd fælt.
Det hjalp LITT.
Topp 3??????
Beklagar, men eg er berre ikkje overbegeistra for Beatles (hater det heller ikkje).dag1234 skrev:Townes da! Ikke stjel Beatles-krangelen vår med Pink Floyd-masTownes skrev:Tjahlars_erik skrev:Nåh!Townes skrev:Det er jo bare kødd. Brasse vet tydeligvis at Beatles fans er lett å fyre. Omtrent som med Pink Floyd fans. Forskjellen er jo at at Beatles er konge, og Pink Floyd fælt.
Det hjalp LITT.
I mi bok er nok Beatles topp 3 of all time, men eg tror eg kan nevne et par tusen band eg rangerer høyere enn Pink Floyd. 5-6 eg rangerer lavere ;D ;D ;D. Vi må vente med PK-krangelen, ellers har vi ikke noe å gjøre på til vinteren.
Nå må vi gjøre felles front mot han Beatles-hateren som våger å oppløfte sin røst. Hvor er Taliban-taktene dine lars_erik? Hent steiner, no blir det liv, rai, rai![]()
Nå gir du deg!lars_erik skrev:Led Zeppelin er store. Men liker faktisk Robert Plant enda bedre nå.
Den siste er knallbra![]()
Reint sånn vitenskaplig, metodisk sett, kan du berette litt om korleis du kom fram til at desse to er ekvivalente?Brasse skrev:Beklagar, men eg er berre ikkje overbegeistra for Beatles (hater det heller ikkje).dag1234 skrev:Townes da! Ikke stjel Beatles-krangelen vår med Pink Floyd-masTownes skrev:Tjahlars_erik skrev:Nåh!Townes skrev:Det er jo bare kødd. Brasse vet tydeligvis at Beatles fans er lett å fyre. Omtrent som med Pink Floyd fans. Forskjellen er jo at at Beatles er konge, og Pink Floyd fælt.
Det hjalp LITT.
I mi bok er nok Beatles topp 3 of all time, men eg tror eg kan nevne et par tusen band eg rangerer høyere enn Pink Floyd. 5-6 eg rangerer lavere ;D ;D ;D. Vi må vente med PK-krangelen, ellers har vi ikke noe å gjøre på til vinteren.
Nå må vi gjøre felles front mot han Beatles-hateren som våger å oppløfte sin røst. Hvor er Taliban-taktene dine lars_erik? Hent steiner, no blir det liv, rai, rai![]()
Men om det er lov å ikkje elske Beatles er nok eit tema ein annan tråd.
Appropos elske, prøvd å pule til The Beatles? Det er som å gjere det medan Besta sitt og ser på.
Eg nektar å krangle om Led Zeppelin.dag1234 skrev:Nå gir du deg!lars_erik skrev:Led Zeppelin er store. Men liker faktisk Robert Plant enda bedre nå.
Den siste er knallbra![]()
Dead Zøppelin, også kjent som puddelrockens store forbilder, var en lidelse den gang vi ble påført dem, men desto større fryd da de endelig tørket ut, noe som i utganspunktet er et mirakel fordi noe som alt er tomt kan som kjent ikke tømmes.
Her må du komme styrtende med dine negative poeng, Townes. Akutt nød oppstått!
Og vi aktive i tråden kan se frem til mye god krangel i vinter. ;D
Jævla feit plate! Han er tydeligvis veldig inspirert av Led Zeppelindag1234 skrev:Første snurr av denne: Dan Auerbach; Keep It Hid
Særlig! Må visst frem med en bolle til deg, og. Der ryker det et klipp, Townes! :'(Townes skrev:Jævla feit plate! Han er tydeligvis veldig inspirert av Led Zeppelindag1234 skrev:Første snurr av denne: Dan Auerbach; Keep It Hid
Godt eg har partoutkort da...dag1234 skrev:Særlig! Må visst frem med en bolle til deg, og. Der ryker det et klipp, Townes! :'(Townes skrev:Jævla feit plate! Han er tydeligvis veldig inspirert av Led Zeppelindag1234 skrev:Første snurr av denne: Dan Auerbach; Keep It Hid
Kjente et drag av snø i lufta på vei hjem fra jobb i dag...Townes skrev:Godt eg har partoutkort da...dag1234 skrev:Særlig! Må visst frem med en bolle til deg, og. Der ryker det et klipp, Townes! :'(Townes skrev:Jævla feit plate! Han er tydeligvis veldig inspirert av Led Zeppelindag1234 skrev:Første snurr av denne: Dan Auerbach; Keep It Hid
Den kan jeg like, men litt roligere soloplata til Dan Auerbach.Brasse skrev:
Men eg er seriøst interessert i å høre ka du syns om Auerbach plata. Eg holder den veldig høyt....dag1234 skrev:Kjente et drag av snø i lufta på vei hjem fra jobb i dag...Townes skrev:Godt eg har partoutkort da...dag1234 skrev:Særlig! Må visst frem med en bolle til deg, og. Der ryker det et klipp, Townes! :'(Townes skrev:Jævla feit plate! Han er tydeligvis veldig inspirert av Led Zeppelindag1234 skrev:Første snurr av denne: Dan Auerbach; Keep It Hid
dag1234 skrev:Den kan jeg like, men litt roligere soloplata til Dan Auerbach.Brasse skrev: