|
Sånn som du har holdt på så er det vel mer enn kjempestoryen du må holde inne, skulle jeg tro. ;Dlars_erik skrev:Dårlig med sladder. Har egentlig en kjempestory, men må desverre holde inne med den![]()
Spytt ut! du har allerede begynt å fortelle din slask ;Dlars_erik skrev:Dårlig med sladder. Har egentlig en kjempestory, men må desverre holde inne med den![]()
Riktig, det er musikk fra Romeo og Julie. Kjempefint, ikke?Gjestemedlem skrev:Får meg til å tenke på denne filmen:dag1234 skrev:Prokofiev; Romeo og Juliet. Kirov Orkester. Snappet med med som suvenir etter et tumletur i Norges mektigste bygg: Operaen i Oslo. Fantastisk bygning!
![]()
(som jeg synes er genial, men som har blitt rimelig slaktet av finkfølende pusefrøkener)
[video]qy58uWupIfE[/video]
Bah, vil ikke embedde. Klikk på linken for å se klippet.
Javisst, jeg skal bruke den som inntogsmarsj hvis jeg blir keiser av Nidaros en gang.dag1234 skrev:Riktig, det er musikk fra Romeo og Julie. Kjempefint, ikke?
;D65finger skrev:Spytt ut! du har allerede begynt å fortelle din slask ;Dlars_erik skrev:Dårlig med sladder. Har egentlig en kjempestory, men må desverre holde inne med den![]()
Han har vel slengt litt for langt med snabben, da - vil jeg tro. Jaffal ut fra alt han hinter på. Ett par uker til så kan vi gratulere ham med å ha klart å plassere en bolle i ovnen, tenker jeg.lars_erik skrev:;D65finger skrev:Spytt ut! du har allerede begynt å fortelle din slask ;Dlars_erik skrev:Dårlig med sladder. Har egentlig en kjempestory, men må desverre holde inne med den![]()
Måtte Gud forby, GjestemedlemGjestemedlem skrev:Javisst, jeg skal bruke den som inntogsmarsj hvis jeg blir keiser av Nidaros en gang.dag1234 skrev:Riktig, det er musikk fra Romeo og Julie. Kjempefint, ikke?
Huh. Samme her! Hørte på en annen the sword plate i stad også, da du hørte på dem. På grensen til scary...Brasse skrev:
Jøss! Blir det tre på rad?Townes skrev:Huh. Samme her! Hørte på en annen the sword plate i stad også, da du hørte på dem. På grensen til scary...![]()