Difor er det så greitt med romantikken.
Romantikken ja, den var også bedre den gang.Difor er det så greitt med romantikken.
Ja, og alltid snø om vinteren, og isbreene var store og fine...I min barndoms somre skinte alltid solen, vi bada i sjøen og jordbæra var søtere enn de er nå
Vil heller si det blåste bedre før, da seilte vi ofte på slør med vinden fra sørOgså noe som var mye bedre før, da blåste det aldri..
Nesten.Også noe som var mye bedre før, da blåste det aldri..
..i 3/4 takt..Vil heller si det blåste bedre før, da seilte vi ofte på slør med vinden fra sør
En bekjent av meg var midt i stormøyet i 92, hun sa halvparten av bygda satt våkne og livredde hele natta, resten som hun selv sov rusen utNesten.
"Også noe som var bedre før, da blåste det ordentlig."
Amy er en laber bris, i forhold til nyttårsstormen i '92.
Det var spinnville tilstander. Tak som fløy, biler kastet rundt, springflo, trær røsket opp med rota, vindkast på 120 km/t.En bekjent av meg var midt i stormøyet i 92, hun sa halvparten av bygda satt våkne og livredde hele natta, resten som hun selv sov rusen ut
Men hun rammer Østlandet må vite, er det vann i Uelands gata så kommer det på TV2 nyheteneDet var spinnville tilstander. Tak som fløy, biler kastet rundt, springflo, trær røsket opp med rota, vindkast på 120 km/t.
Amy er hårtørk i forhold![]()
Ja, og hypen er like fornøyelig hver eneste gangMen hun rammer Østlandet må vite, er det vann i Uelands gata så kommer det på TV2 nyhetene