Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

• Trådstarter Desillusjonert
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.179
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Jøss det hadde jeg ikke trodd @lars_erik nærmer seg samfunnsynet til den godeste doktor bass
    Nei. Men det har gått inflasjon i å tilråde ditt og datt fra politiet, meteorologer, kommunen osv. Under corona skulle vi feks holde oss inne. Tull og tøys, da var det jo tvingende nødvendig å komme seg ut og gå, for å unngå brakkesyke.

Sist redigert:

OMF

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2002
    Antall liker
    9.757
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    14
    Get a grip.
    De aller beste av oss trenger ikke lensmann og prest til å bestemme hva vi gjør av lovlige aktiviteter, det er vi fullt ut i stand til å vurdere selv.

Så tenker jeg at du får gjøre hva du vil, så gjør andre det de vil.
    Vel, du skryter selv at du er ute og kjører bil midt i den verste stormen i nyere tid - og den var godt varslet. Å finne noe mer idiotisk er rett og slett vanskelig.

Skjønner det er krevende for deg å innse, men det er jo typer som deg som gjør at man må lage forbud. De fleste skjønte jo at man burde holde seg inne og flyttet biler og andre ting lenge før stormen kom.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    21.179
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Vel, du skryter selv at du er ute og kjører bil midt i den verste stormen i nyere tid - og den var godt varslet. Å finne noe mer idiotisk er rett og slett vanskelig.

Skjønner det er krevende for deg å innse, men det er jo typer som deg som gjør at man må lage forbud. De fleste skjønte jo at man burde holde seg inne og flyttet biler og andre ting lenge før stormen kom.
    Som sagt;

Get a grip.

Så vidt jeg husker, jobber du i forsvaret. Ja, her er absolutt en du overhodet ikke bestemmer noe som helst over.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn