Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

• Trådstarter Desillusjonert
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• xerxes

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    11.680
    Sted
    Holmestrand
    Poltisk så er jeg helt klart på venstresida, men SV skal det SVÆRT mye til for at jeg skal stemme på.
    MDG går i det samme.
    Forklaringa ligger stort sett som beskrevet her:

xerxes

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    11.680
    Sted
    Holmestrand
    ^ Det er definitivt rimeleg, eller lett å argumentera for, at det bør kosta litt å verta kvitt bos og skrot. Litt som med straum og kollektivtransport: Det treng ikkje vera direkte kopla til dei faktiske kostnadene, men at det bør kosta litt. Betalbart, men litt.

Problemet, og motargumentet (og det gjeld all offentleg tenesteyting) er at så snart det kostar pengar, er det masse luringar som skal spara pengane ved å løysa det på andre måtar, som td. å kasta skrotet på sjøen. Om ein sparar pengane i det heile, er ikkje sikkert. Set gjerne opp rekneskap for å harryhandla, eller sjå dei finurlege måtane folk prøvde å spara straum på den vinteren det var så dyrt. Det er fort like dyrt for dei som prøver å spara, og prisen for alle veldig høg.

Det er tilsvarande lett å dra analogiar til helse, og tannhelse. Dersom folk utset å gå til tannlegen med småplukk og små hol («to tusen berre eg opnar kjeften») men først går når det er uuthaldeleg vondt, er det gjerne ganske drastiske (og dyre) tiltak som må til.
    Var for noen år siden på hyttebesøk hos noen bekjente.
    Jeg ble med til trelasthandelen for å kjøpe bord til ny terrasse.
    Dette var den gangen lengda på borda var trykt på enden.
    Kameraten leste opp lengda til han som ekspederte oss.
    Konsekvent så ga han feil lengde på alle borda, hele og halve metre.
    Jeg var så flau at jeg gikk utenfor porten og venta der.
    Etter å ha betalt så er kameraten (?)en helt oppe i skyene fordi han "slapp" å betale for mange meter med bord.
    Han ble helt himmelfallen da jeg repliserte at dette er vel å stjele, ingenting annet ....
    Moral er for en del en elastisk greie ....
    :oops:

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn