Revival Audio Atalante 5, Ø Audio Icon, Topping Centaurus, Eversolo DMP-A8, Vera Audio P150/600 og en Chord Qutest jeg skal plukke opp til fredag, fordi Chat GPT mente jeg kom til å like den 

@Audiophile-Arve Mirage OM høytalere ???Det er ca 15 år sidan eg bytte høgtalarar. Sidan den gong har eg ikkje sett det realistisk å finne noko som fungerer betre i mitt lytterom. Høgtalarane er ganske unike i måten dei spreier lyden i rommet på (360 grader rundtstrålande), og det er berre ein annan produsent som lagar noko liknande.
Noe litt heftigere er det nok@Audiophile-Arve Mirage OM høytalere ???
Ledetråd ( ser ut som noe tesla coil kunne herje vilt medNoe litt heftigere er det nok
Dette er kult. Trenger en phonoforsterker til eversoloen min, som kun har digitale innganger. Har vurdert puffin eller waxwing, men denne var fin. Virker som om du er fornøyd?Jeg har kjøpt en miniDSP ADept. Kuleste phonoforsterker ever. Den har også en SOTA balansert linjeinngang, ikke analogutganger i det hele tatt, og rene stjernehimmelen på frontplaten i akryl.
Vis vedlegget 1119803
Jeg har kjøpt noen Speakonkontakter og grammofonplater også kom jeg på.
Japp, ( Puffin Waxwing) eneste jeg har å klage på er at timetallet på hver av de 4 lagringsplassene for oppsett User1 User2 osv må lagres manuelt FØR man bytter til annen, hvis ikke mister man akkumulert timer. Ikke problem om man sliter ut en og en pickup, men bytter man mellom PU og ulike spillere må man huske å lagre før man velger nytt oppsett. Bare et tips, har nevnt det for Shannon han skulle gruble litt på detJeg er veldig fornøyd. Låter gjennomsiktig. Med 4 presets og et greit utvalg belastninger er den fleksibel nok, og det er jo kjekt at det er enkelt å gjøre opptak med den også.
Jeg har prøvd waxwing. Kjekk den og, enda flere valg, men lett å gå seg bort i setttinger også, og man må bruke app for å kontrollere den.
Kult, blir nok en slikJeg er veldig fornøyd. Låter gjennomsiktig. Med 4 presets og et greit utvalg belastninger er den fleksibel nok, og det er jo kjekt at det er enkelt å gjøre opptak med den også.
Jeg har prøvd waxwing. Kjekk den og, enda flere valg, men lett å gå seg bort i setttinger også, og man må bruke app for å kontrollere den.
Jeg venter også inn en Chord Qutest de neste dagene. Den er svært populær blandt Naimfolk i UK, jeg liker min Mojo 2, samt som deg, ChatGpt omtalte den også svært så rosendeRevival Audio Atalante 5, Ø Audio Icon, Topping Centaurus, Eversolo DMP-A8, Vera Audio P150/600 og en Chord Qutest jeg skal plukke opp til fredag, fordi Chat GPT mente jeg kom til å like den![]()
Man kan undres på om Chord har et par aksjer i ChatGptJeg venter også inn en Chord Qutest de neste dagene. Den er svært populær blandt Naimfolk i UK, jeg liker min Mojo 2, samt som deg, ChatGpt omtalte den også svært så rosende![]()