Hei  

Ja, det første jeg tenkte da du svarte var: Dette har han 
ikke lest ...................

(Selv om du svarte: 
Nei, men jeg har nå ).
Que ?? Forskjellig  sonisk ?? Hvor har du det i fra ? Dette har vært debattert på DiyAudio flere ganger. Ingen hører forskjell (eller måler forskjell)  Superstition !  

. Come on !

Hei Johnny ,først  av  allt , jeg  har  ikke  hørt LSK170 vs  k170
Bak grunn  for  å  utale seg  om  en  lydforsjell i ett  audio  krets  løp  eller  komponent i  samme krets ,  må  være  at  man  har  hørt de  forsjellige  , helt  klart  .Krets  løpene  kan  måle det samme fet  vs  fet , mos fet  vs  fet ,  ta her feks  i cascadene  til 435 /309
Diy  audio  eller ei  ,,,,,Hvem kan  vel utale  seg mer enn dem  som har  vært  med  i  utviklingen av borbely  sine  konsepter enn  PBN  og  LB audio  ?
cascaded  fet vs  fet vs mosfet :
Jeg  har diskutert  med  både  Les   og  Peter  ,Begge erkjenner at de  kan  høre forsjellen på  feks  mosfet  /fet   i  cacaden vs fet   to  fet Jeg  kjenner  de samme  produktene ,( dvs  bygget , hatt  i drift  )samme amper  som sammen liknes   og er enig  .
J fets  ; 
Les er den  som  beskriver forsjellen , samtidig  som  at  han  og  har  brukt en del  av Linear system lsk170 og  vet  hvordan den  lyder i  forhold   til   k170 og  kan  bekrive forsjellen  .Han  har  erfaringer  både  fra dac  og  pre med  borbelys  325, 307, 309 , 435 , 437 , og 438  Så  har jeg  også , for  jeg  har også  bygget dem ,,,,,,, uten om    mye  annet  som flere  super  buffere "
.Les  gav  meg  utrolig  mange svar som han  bygger  , og  måler  og  gjør  extended  listening  test ,og  med  andre typer    fets i cascaden  ,,,, og  du  vet  det  gjorde  ikke Erno , Han  sørget  for ett stabilt  krets løp ,  low  noise  og  super  low  distortion , Ydmyk som  ingeniør  og  super designer ,  Han  tok  tilbake feed  back  med  glede fra  alle
Det er vel  Les og  PBN  som  har  videre  ført  borbelys  designs , og  tatt  konskvensen av  at visse  komponenter  er  utgått og  erstattet  med   nyere  og  lettere  tilgjengelige  uten  å  kompromentere alltfor  mye  på the  original  sound " the  original  opprinnelige  design  og komponeter
Derfor   fallt jeg  for  fristelsen nå  å  kjøpe  Les class A  UGS , så da  en  vakker dag  kan  jeg utale meg selv  om  lsk 170 og  enda  flere andre fet / mosfet kombos 
Johnny ,  vi trenger  ikke  være enige  i allt  ,  kan  vi   bare enes  om  at  som Les  sier : Erno is an  brilliant engineer and  tecnician
Jeg koser meg  med  hobbyen min  jeg  lytter  og  jeg  tweaker  det  meste  uten  om  grunn  konseptet  ,Jeg videre fører  ideer til nye prosjekter fra   de jeg  liker  best .Oftest gir  det  full pott ,som  min  J  fet SE  sist .Det er denne   nå som  inpirerer meg  nå  til å høre  hva  hva  ett ;  only  J  fet  symmetrisk kretsløp kan  gjøre for  lyden   ,,,,,
  Som  Borbely  fan er det uendelig  mye  å  ta  fatt