Hvordan går det med hundenSå var det at Hunden, min kone og jeg kom til skade på cykel i går. Sort is på vejen og vi slog os slemt. Det tog os lang tid at komme hjem. Min hustru har fødselsdag i dag, men ikke meget grund til at fejre. Håber min kone begynder at bruge hjelm.
Du ved godt, hvor du skal parkere den slags info henne, ikk??Så var det at Hunden, min kone og jeg kom til skade på cykel i går. Sort is på vejen og vi slog os slemt. Det tog os lang tid at komme hjem. Min hustru har fødselsdag i dag, men ikke meget grund til at fejre. Håber min kone begynder at bruge hjelm.
Vinyljunkie,; har sett dine innlegg etter å ha frekventert diverse dealere, tror ikke at å slutte å lese @bluesbreaker noengang vil gjøre deg nykter.Jepp....... burde jo ha hatt den i forveien.
Ganske bra lyd på 2 x 180g "clear vinyl" til å være gammelt opptak.
Tror jeg helt må stoppe med å lese Bluesern sin tråd. Han har allt for god musikksmak til å minne
meg om, alt det jeg mangler![]()
![]()
Du har ganske rett. Foretrekker til hver en tid en "Wild Turkey" over en Cold TurkeyCold turkey er ikke noe for aldrende herremenn
Det nærmeste jeg kommer "thanksgiving " serveringDu har ganske rett. Foretrekker til hver en tid en "Wild Turkey" over en Cold Turkey![]()
Vis vedlegget 1161789
Skål![]()
Har aldri hatt det i hus, men det har hendt at jeg har bestilt en lille en ute på Thanksgiving Day, bare for å markere dagen.Wild Turkey er og blir et reserveprodukt, når alle andre flasker er tomme![]()
Jeg rødmer.Jepp....... burde jo ha hatt den i forveien.
Ganske bra lyd på 2 x 180g "clear vinyl" til å være gammelt opptak.
Tror jeg helt må stoppe med å lese Bluesern sin tråd. Han har allt for god musikksmak til å minne
meg om, alt det jeg mangler![]()
![]()
Husk dog på at for hver bakke øl i Danmark så får du en vinyl på købet, iforhold til å købe en bakke øl i NorgeHvorom allting er.........
Har nå hørt hele album´et, og fortryder ikke ett sekund.
Kanske 1. desember når betalingsservice sier, at det der for litt på konto´n![]()
Takk for tipp @bluesbreaker![]()
Vi liker mye av det samme, og det er hyggelig både å gi og få gode tips på musikk. Blir aldri for mye av det.Takk til deg også H.Hvorom allting er.........
Har nå hørt hele album´et, og fortryder ikke ett sekund.
Kanske 1. desember når betalingsservice sier, at det der for litt på konto´n![]()
Takk for tipp @bluesbreaker![]()
Det krever jo, at man har vært bosatt i Norge og har prøvd slikt anti-alkis-tull.Husk dog på at for hver bakke øl i Danmark så får du en vinyl på købet, iforhold til å købe en bakke øl i Norge