Synes jeg er temmelig Dansk. Har været her siden 1968. Startede i Bylderup bov ved den tyske grænse.
I dag kl 05:27 #5.281 D Drossel Æresmedlem Ble medlem 05.05.2012 Innlegg 11.188 Antall liker 3.805 Synes jeg er temmelig Dansk. Har været her siden 1968. Startede i Bylderup bov ved den tyske grænse.
I dag kl 08:24 #5.282 PKL Hi-Fi entusiast Ble medlem 07.09.2014 Innlegg 124 Antall liker 231 Sted Jylland Drossel skrev: Så var det at Hunden, min kone og jeg kom til skade på cykel i går. Sort is på vejen og vi slog os slemt. Det tog os lang tid at komme hjem. Min hustru har fødselsdag i dag, men ikke meget grund til at fejre. Håber min kone begynder at bruge hjelm. Klikk for å utvide... Hvordan går det med hunden
Drossel skrev: Så var det at Hunden, min kone og jeg kom til skade på cykel i går. Sort is på vejen og vi slog os slemt. Det tog os lang tid at komme hjem. Min hustru har fødselsdag i dag, men ikke meget grund til at fejre. Håber min kone begynder at bruge hjelm. Klikk for å utvide... Hvordan går det med hunden