Forsterkere Hegel H95 AudioScienceReview

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Innlegg
7.480
Antall liker
8.002
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Jeg føler vel rent generelt ingen sterk trang til å beskytte meg selv mot forumets banaliteter. Ei heller noen spesiell grunn til å unnlate å påpeke uredelighet hvis jeg ser det og gidder. Som nå.
 
M

MusicBear

Gjest
Jeg føler vel rent generelt ingen sterk trang til å beskytte meg selv mot forumets banaliteter. Ei heller noen spesiell grunn til å unnlate å påpeke uredelighet hvis jeg ser det og gidder. Som nå.
Du kan bevisst unngå det du måtte mene er banaliteter. Men uredelighet - hva insinuerer du? Uansett - og uavhengig av dine tanker omkring dette - sterk kost!
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.361
Antall liker
35.096
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Hjelpe meg... Ta dette et annet sted.
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.361
Antall liker
35.096
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
...men en må ikke fortsette...
Hva tenker dere om AudioScienceReview sin omtale av Hegel H95?
 

The Shy

Æresmedlem
Ble medlem
10.04.2017
Innlegg
10.589
Antall liker
14.495
Sted
Langesund
Denne følelsen - i dette tilfelle at god lyd er vanskelig å sette ord på - opplevde jeg foran Bendit høyttalerne 🔊
Men, tviler ikke på at et visst anlegg i Langesund vil by på live-følelse så man "føler publikumskøen på vei til bilen etter konserten" :cool:
Skal vi være litt kritisk er det et stykke unna på dynamikk i forhold til de råeste konsertene. Men på gode dager med høy innbilningskraft og hjernen full av dopamin har jeg jo følelsen å være på konsert.
Hvor god produksjonen er, spiller også en rolle her synes jeg

Når det kommer til det tråden handler om, har vel aldri Hegel fått stjerner i boka hos meg. Ingen magi, bare reint kaldt og nakent. Men når det er sagt har vel ikke ASR Amir fått stjerner heller.
 
Sist redigert:

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Innlegg
7.480
Antall liker
8.002
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Du kan bevisst unngå det du måtte mene er banaliteter. Men uredelighet - hva insinuerer du? Uansett - og uavhengig av dine tanker omkring dette - sterk kost!
Veldig vanlig kost vil jeg heller si.

uredelig

uredelig
adjektiv

BØYNING uredelig

UTTALE[ure:´d(ə)li]

ETYMOLOGI: avledet med prefikset u- av redelig; i denne betydningen jf. middelnedertysk unrēdelīk; jf. også urede og suffikset -lig

BETYDNING OG BRUK

1 sjelden, om hår e.l.: flokete; uredig

2 sjelden, som er i villrede; forvirret; uredig

3 uærlig; uhederlig; bedragersk

EKSEMPEL

  • uredelige hensikter
...som i å med viten og vilje tillegge sine meningsmotstandere meninger de ikke har og aldri har hatt.
 

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Innlegg
7.480
Antall liker
8.002
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Noe må en fordrive tia med mens platene går i vaskeren. Glad i Eggum forøvrig, takk for påminnelsen.
 
  • Liker
Reaksjoner: HoJ
M

MusicBear

Gjest
Noe må en fordrive tia med mens platene går i vaskeren. Glad i Eggum forøvrig, takk for påminnelsen.
Go' platevask da, JMM, jeg også liker Eggum - spesielt det at han alltid har bydd på, og vært, seg sjæl. Og trolig alltid kommer til å leve livet på dette vis :cool:
Ut over det er vi to trolig på hver vår planet - gjetter koppen for deg er halv-tom mens jeg lever i et litt enklere utgangpunkt i form av at'n alltid er halv-full :ROFLMAO:
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.361
Antall liker
35.096
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Halvtomt eller halvfullt har ingen ting å si så sant det ikke renner over.
 

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Innlegg
7.480
Antall liker
8.002
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Jeg tenker vi nok lever i nøyaktig samme univers, vi vekter bare løgnaktighet forskjellig. Og bare en av oss tror smileys faktisk gir setninger en annen mening enn bokstavene tilsier.

Ellers er koppen min fullstendig tom, men det gjør ikke allverden siden neste kanne te allerede står til trekk.
 
Topp Bunn