Jeg må jo bare spørre.. Spilte du de inn på veldig svakt volum eller lot du de svinge litt?
Jeg lot de terrorisere familien 8) i noen timer, så det er mulig at mine har løsnet noe mer enn de du har? ???
Hos meg var Dire Straits' "Telegraph Road" rett og slett mektig, kontrollert og oppløst med detaljer som jeg aldri har hørt før, og utrolig bra 3D i lydbildet. Men i og med at HT står bare 1,5 m fra hverandre i siden så må jeg få eksperimentert (les: kjøpe stativer
) for å få lydbildet til å falle helt til ro.
Metallicas "Enter Sandman" har en punch og snert som er helt rå! Ingen problemer med å få klærne til å riste på kroppen nei!!
På den andre siden så funket ikke f.eks Manfred Manns Earth band "Roaring Silence" i det hele tatt, flott vokal til tider, men resten av instrumentene sto langt bak og tildels i en papp-eske. Hørtes jo helt greit ut 10 meter unna på kjøkkenet, men...
Jeg får jo håpe du finner ut av det, for de har hos meg vist ett potensiale som ikke ligger mye tilbake for TDL'ene i bassen, selv om de nå ikke går ned den siste oktaven iht spec, så gjengir PMC materialet så velkontrollert og oppløst, uten at jeg merker noe øre-slitasje ;D etter mange timer på bra styrke.
Mvh,
Tor-Helge