Var så heldig/uheldig å få prøve 2 furutech paneler tidligere i år, og har innsett at jeg nok ikke kan leve uten disse. Har prøvd dempeplater fra glava, rockwool, wavepanel, men ingen av disse har gjort noe i nærheten av den jobben som FP gjorde. Virkningsgraden er helt enorm, faktisk så stor at jeg måtte være veldig nøye med plasseringen av de. Og, de demper uten å ta av dynamikken oppover i frekvens, som jeg syns vanlige akustikkplater har en tendens til å gjøre.
Men, til saken. Jeg drøftet litt pris med Paul hos pmaudio, og han sa at det største problemet med disse panelene er at frakten koster så det svir. Men ved ett gruppekjøp ville han kunne bestille flere og dermed redusere enhetskostnadene. De koster veil 3900,- stk, og han holder nå på å regne på hvor mange som må selges for å få prisen ned på 2500,- stk.
Anbefaler å ta en tlf til pmaudio hvis det er noe dere lurer på ang produktet.
Så, hvis noen er interessert, så hyl ut.
PRISLISTE
veil: kr 3900,-
1 stk:: kr 3500,-
2 stk: kr 3300,-
4 stk: kr 3100,-
6 stk: kr 2900,-
8 stk: kr 2700,-
10stk ( og over) kr 2500,-
HANDLELISTE
Thomand: 2 stk
Omholt: 6 stk
AtleR 2 stk
Supersilent 2 stk
pOgg 2 stk
argh 2 stk
Stivert 2 stk
net2 2 stk
AR220 1 stk
Soundscape 2 stk
Outlawbamse 2 stk
mag 4 stk
Men, til saken. Jeg drøftet litt pris med Paul hos pmaudio, og han sa at det største problemet med disse panelene er at frakten koster så det svir. Men ved ett gruppekjøp ville han kunne bestille flere og dermed redusere enhetskostnadene. De koster veil 3900,- stk, og han holder nå på å regne på hvor mange som må selges for å få prisen ned på 2500,- stk.
Anbefaler å ta en tlf til pmaudio hvis det er noe dere lurer på ang produktet.
Så, hvis noen er interessert, så hyl ut.
PRISLISTE
veil: kr 3900,-
1 stk:: kr 3500,-
2 stk: kr 3300,-
4 stk: kr 3100,-
6 stk: kr 2900,-
8 stk: kr 2700,-
10stk ( og over) kr 2500,-
HANDLELISTE
Thomand: 2 stk
Omholt: 6 stk
AtleR 2 stk