Furutech paneler Gruppekjøp.

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Er det stemning for en omgang til med gruppekjøp? Hvis det er interesse så kan jeg ta kontakt med Paul å se hva vi kan få til av priser denne gangen.

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
thomand skrev:
Er det stemning for en omgang til med gruppekjøp? Hvis det er interesse så kan jeg ta kontakt med Paul å se hva vi kan få til av priser denne gangen.
Anyone??

kjoenik

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.09.2005
Antall liker
3.291
Torget vurderinger
4
Kanskje prøve en ny tråd med overskriften "Furutech paneler Gruppekjøp NR.2"... ;)

R

Roysen

Gjest
Jeg er interessert dersom prisen er på et fornuftig nivå.

Mvh
Roysen

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Roysen skrev:
Jeg er interessert dersom prisen er på et fornuftig nivå.

Mvh
Roysen
Pristrapp kommer snart håper jeg. Legger den ut så fort jeg vet noe. Skal mase litt på Paul.

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Antall liker
39
Sted
Trondheim
Ser ut som humbug spør du meg...

Sitat: "RWL-3 påvirker lytterommet med mengder av negative ioner som har positiv effekt ved å forbedre lydviskositeten og lydbølge overføringen."

Hehe... verden vil bedras.

Mvh

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Antall liker
5.118
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
Nok et visdomsord fra produktbeskrivelsen:

Husk at all lyd som blir absorbert blir borte for alltid!
Næ... sier du det.. ;D

K

Konrad_Johnsen

Gjest
mteinum skrev:

Næ... sier du det.. ;D
Dette stemmer ikke!
Lyden kommer ut igjen i sene nattetimer, ofte etter klokken 0200.
Det hender at jeg spiller musikk til langt på natt, og lydbildet ødelegges da av utidige artister som synger baklengs.
Men så hender det av og til at jeg står opp for å pisse og at jeg da blir stående i gangen og digger det som kommer ut av Rockwool akuplatene.
Men det er alltid et vurderingssak og man bør sjekke data-ark for produktet angående utslippstid.
Disse negative ionene må også hentes et steds fra, og man kan jo bare lure på hva som skjer når man har uderskudd på negative ioner. Syd Barret, I will say no more...........
(Men det ryktes at familien hans fortsatt har en sak gående i støtteforeningen for ioneunderskudd ;))

Sniff

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.09.2005
Antall liker
94
Hjelp, jeg får ikke puste ;D ;D ;D ;D

Mvh
Sniff

soundscape

Æresmedlem
Ble medlem
21.09.2005
Antall liker
41.896
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
20
Panelene ser jo OK ut, den dustete markedsføringen kan vel bare virke mot sin hensikt.

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
RoDa skrev:
mteinum skrev:

Næ... sier du det.. ;D
Dette stemmer ikke!
Lyden kommer ut igjen i sene nattetimer, ofte etter klokken 0200.
Det hender at jeg spiller musikk til langt på natt, og lydbildet ødelegges da av utidige artister som synger baklengs.
Men så hender det av og til at jeg står opp for å pisse og at jeg da blir stående i gangen og digger det som kommer ut av Rockwool akuplatene.
Men det er alltid et vurderingssak og man bør sjekke data-ark for produktet angående utslippstid.
Disse negative ionene må også hentes et steds fra, og man kan jo bare lure på hva som skjer når man har uderskudd på negative ioner. Syd Barret, I will say no more...........
(Men det ryktes at familien hans fortsatt har en sak gående i støtteforeningen for ioneunderskudd ;))
Må slike akustikk produkter innbrennes ???

Nei det du er inne på her er jo ganske vesentlig, dette er noe av grunnen til at man bør kjøpe 5 gang så mange plater som du trenger i rommet, da platene bør settes ut for å slippe ut all energi som ligger lagret i platene, da slipper du dette problemet!

Topp Bunn