S
Smorte24
Gjest
Bare litt bedre mener du.Honkey-Chateau skrev:La meg heller refrasere, da.rumath skrev:Påstanden om at Norge ikke hadde fungert, har nær blitt til en sannhet, fordi det er gjentatt så ofte. Et land tilpasser seg sine innbyggere til en hver tid. Kanskje det hadde medført at vi hadde fått et mykere arbeidsliv, med bedre plass til de som ikke har 100% arbeidsevne, og i dag står utenfor?
Jeg vil bare understreke at jeg ikke har problemer med arbeidsinnvandring generelt. Jeg undres dog når veiskillet var; fra å skaffe arbeid til folket gikk over til å skaffe nok arbeidskraft til næringslivet?
Når det gjelder alvorlige forbrytelser, av folk som ikke har fått oppholdstillatelse i Norge, bør hjemsending være umiddelbart, og en prioritert oppgave.
Denne regjeringa har strammet inn, men det er allikevel en del igjen.
Hilsen
Ikke naiv sosialist
Da hadde ikke Norge fungert på samme vis som i dag.
Honkey
FRP foreslo for 20 år siden et innvadringsregnskap, dette ble nedstemt med AP i spissen, man kunne ikke sette pris på mennesker, likevel kan vi lese hvor mye de eldre og syke koster oss, opptil flere ganger i året, leste til og med at det var de eldre sin skyld at vi manglet boliger i Norge.
Så ja de hemmeligholder hvor mye innvandringen koster oss.