impulse skrev:
Hva med musikksidene? Noen mener det er "alt for mye musikkanmeldelser", for å sitere fra et tidligere innlegg. Samtidig er jo denne hobbyen totalt meningsløs å holde på med uten musikken, så egentlig burde jo musikalske impulser være mye viktigere enn noe annet. Det er det for endel, men tydeligvis ikke alle. Noen kommentarer?
Og jeg understreker nok engang, jeg spør fordi jeg gjerne vil vite, og fordi vi selvfølgelig er opptatt av hva dere mener. Det kan jo være dere får viljen deres!
Som man roper i skogen, vet De, hr Impulse.
Jeg skal våge meg på et litt kontroversiellt forslag til musikkanmeldelsene. Jeg er (som du vet og også vært så vennlig å skrive om i Fidelity) over gjennomsnittet interessert i musikk og jeg leser flere blader, nettsider etc i uken, bruker spotify/itunes o a for å holde meg oppdatert på de typer musikk jeg er interessert i.
Der tror jeg de fleste Fidelity lesere er på linje.
Det jeg gjerne vil lese om i Fidelity, er musikk som foruten høy musikalsk kvalitet, også er eksepsjonellt godt innspilt (altså mht lydkvalitet).
Verdifull musikk med lydkvalitet som to kaniner som knuller i en blikkboks kan jeg lese om hundre andre steder. Verdifull musikk innenfor alle genre og formater, som også er meget godt innspilt, ja det hadde det vært fint å lese mer om i Fidelity.
Da kunne musikkseksjonen gjerne utvides (for min del gjerne på bekostning av gruppetester av 300 budsjettcdspillere)