Impulse ...............!!impulse skrev:Hva kunne gjort musikksidene mer interessante,da? At de lignet mer på de du finner i HiFi&Musik ?
HiFi+ gjorde jo dette veldig nøye en periode. I det siste nummeret hvert år la skribentene fram en oversiktstegning av sitt rom og plassering av anlegg, hvilke komponenter anlegget bestod nå og hvilke endringer som hadde blitt gjort i løpet av året. Sammen med dette; lang beskrivelse av lyden i eget anlegg og en listen over de beste platekjøpene de hadde gjort i løpet av året.RBN skrev:Når det kommer nye skribenter inn i bladet, hadde det vært hyggelig med en presentasjon av vedkommende. La vedkommende fortelle litt om seg selv og sin bakgrunn. Gjerne i form av en hjemme hos reportasje hvor anlegg og preferanser blir presentert. Dette hadde vært både artig lesing og til stor "hjelp" når man leser deres innlegg, eller tolkningen av det som blir skrevet. Dere som har vært med lenge kjenner vi godt og måten dere skriver på. Ikke de nye.
Helt enig! Dersom man ikke lytter til jazz, klassisk, visesang eller blues er jo musikksidene temmelig uinteressant lesning.Lyngen skrev:Impulse ...............!!impulse skrev:Hva kunne gjort musikksidene mer interessante,da? At de lignet mer på de du finner i HiFi&Musik ?
Gjort de mindre smale!!! Hva med rock? Hva med ny musikk? Hva med kvinnelig anmelder som er mer åpen for ny musikk?
Jeg synes musikksidene deres er veldig preget av én type smak. Dessverre så er det ikke min gate selv om jeg synes min smak er ganske så bred.
Jeg ser den, Palace. Jeg ser den.Palace skrev:Helt enig! Dersom man ikke lytter til jazz, klassisk, visesang eller blues er jo musikksidene temmelig uinteressant lesning.Lyngen skrev:Impulse ...............!!impulse skrev:Hva kunne gjort musikksidene mer interessante,da? At de lignet mer på de du finner i HiFi&Musik ?
Gjort de mindre smale!!! Hva med rock? Hva med ny musikk? Hva med kvinnelig anmelder som er mer åpen for ny musikk?
Jeg synes musikksidene deres er veldig preget av én type smak. Dessverre så er det ikke min gate selv om jeg synes min smak er ganske så bred.
Nuh, tråden skal vel handle om + og -, og gjør det også. At alle som gjerne skulle sette store og små endringer heller burde slutte å lese det er neppe noe fromt ønske. Impulse kan sikkert bekrefte at abbonnements- og løssalgsinntektene har en viss betydning for bladets økonomi, og også at annonseinntektene i noen grad påvirkes av antall lesere. Vi kjører smiley vi tror passer: :F.E. skrev:Vil forøvrig kommentere en sak,dere som klager så fælt over Fidelity,hvorfor slutter dere ikkje bare å lese det :Syns gutta som lager dette bladet fortjener skryt
Blir alltid oppslukt når det annkommer i postkassa ;D
mvh Filip
Ikkke det med å dra inn ei dame?Valentino skrev:Lyngen har en god sak.
Joda, mye enig. En annen ting er vel at andelen av leserne som driver med DIY etc er ganske liten og også mindre interessant for annonsørene. De aller fleste, jeg også, er interessert i å lese om utstyr man har, har hatt, eller lurer på å kjøpe, og da gir det seg nok selv at bladet uansett må inneholde mye produktomtaler. Man skal ikke være overdrevet kritisk til at virksoheter forsøker å unngå røde tall.F.E. skrev:Enig Totte,gikk vel langt der.Men det perfekte blad vil være en utopi,alle meine og ønske jo forskjellige ting.Poenget mitt va vel at bladet e ganske så komplett,det har det meste på plass,mye å lese og se på...
mvh Filip
Kunne godt dra inn en kvinnelig skribent, ja. Babes på forsiden har jeg ikke lyst til å se noe av.totte skrev:Ikkke det med å dra inn ei dame?Valentino skrev:Lyngen har en god sak.![]()
Særlig engelske motorsykkelblader har funnet en fin miks med bilder av halvnakne slikonbabes.Valentino skrev:Kunne godt dra inn en kvinnelig skribent, ja. Babes på forsiden har jeg ikke lyst til å se noe av.totte skrev:Ikkke det med å dra inn ei dame?Valentino skrev:Lyngen har en god sak.![]()
![]()
Akkurat. Som i "Hvor fort aksellererer din basshøyttaler"? ;DValentino skrev:Kanskje Fidelity har noe å lære av Gatebil?
Jeg vet ikke jeg...totte skrev:Særlig engelske motorsykkelblader har funnet en fin miks med bilder av halvnakne slikonbabes.Valentino skrev:Kunne godt dra inn en kvinnelig skribent, ja. Babes på forsiden har jeg ikke lyst til å se noe av.totte skrev:Ikkke det med å dra inn ei dame?Valentino skrev:Lyngen har en god sak.![]()
![]()
Ja, og noen vil si over, men siden denne tråden er så gemytlig nå så lar de det være.Gago skrev:jeg sleper denne jenta inn i galleriet.
![]()
jeg vet.
det er helt på kanten.
PIANOBERTE????????????????????????????????????Valentino skrev:Så riktig så riktig.
![]()
Den skjønne Hélène Grimaud. Pianobabe par excellence.
Kunne ikke Hr. Vadseth bytte ut blomstene sine med glattbarberte lår og andre fengende utsnitt da? Kruseduller er kanskje å dra den litt langt?Valentino skrev:Kunne godt dra inn en kvinnelig skribent, ja. Babes på forsiden har jeg ikke lyst til å se noe av.totte skrev:Ikkke det med å dra inn ei dame?Valentino skrev:Lyngen har en god sak.![]()
![]()
Flink totte!totte skrev:totte, høy på seg selv, legger inn vin-trådinnlegget sitt her:
Det er på en måte mindre ullenhet og jåleri med vin enn med HiFi. Vanilje betyr vanilje og lær betyr lær. De virkelig gode kan plukke ut distrikter og årganger i blindsmakinger . Men; de fleste vinanmeldelser er like ubrukelige som mange hifianmeldelser. Det har blitt gjort artige forsøk der testpersoner skal koble omtale og vin, og det får de overhodet ikke til. Det hadde kanskje vært en morsom test for Fidelity: Redaktøren tester og beskriver f.eks. 6 ulike CD-spillere eller DACer, og staben skal finne ut hvilken omtale som hører til hvilken spiller. Vi kjører helt klart smiley på denne ideen: 8)