Heisann folkens..
En liten oppdatering ang dpguiden.no:
Domenehost'n nettsiden ligger på, har i mange år vært en ok partner og fungert helt greit. Litt nedetid en gang i blant, men de gangene jeg har hatt problemer med tjenestene, har de hjulpet. Det som er negativt er at prisene er ganske langt unna der jeg startet (eks, bare mellom 2021 til 2025 har prisen økt 100%).
De første årene dekket jeg kostnadene av egen lomme...deretter lagde jeg kaffekrus og tsjorter til inntekt til driftingen. Nå har jeg ikke hatt tid til den slags på lenge, så for ca 3-4 år siden spurte jeg forsiktig om et lite spleiselag fra menigheten, og dere stilte opp. Det har dekket de siste årene.
Domene og webhotell er betalt til utpå nyåret 2027, men har planer om å gjøre noe innen da. Jeg skal i ledige stunder prøve å finne alternative måter å hoste websidene, og kanskje bytte layout slik at den funker enda bedre på mobil. Optimalt sett hadde det beste vært en gratis løsning, da siden verken krever mye plass og ikke millioner med besøkende om dagen (Ser siden ligger stabilt på 5000 besøk i året). Om det er verdt å beholde url'en dpguiden.no, eller om den får en mer funky adresse, vil vise seg.
mvh Kai
Vis vedlegget 1188283