DP menigheten

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    20.222
    Sted
    Langesund
    Rune har nok hendene fulle, han har gått over tre A1ser for meg og to PA402 nylig, ene A1s-en krever nytt hovedkort, så den er ikke ferdig enda. Så gjenstår det full gjennomgang av PA6000H og oppgradering av A5.

Jeg kjørte fra Oslo til Bodø med bilen full :cool: Så har de kommet ned pr. post sakte men sikkert.
    Fikk nylig tilbake 2xPA402 og fyttipokkern så gode THD-målinger til PA å være.

Jeg er innmari fornøyd med alt som er gjort.
    Tør du ta et bilde av målebrevet

The Shy

Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Antall liker
    20.222
    Sted
    Langesund
    Bare hyggelig med besøk fra deg. Nå burde jo jeg tatt meg en tur eller 3 til Langesund for å høre ditt oppsett.
    Kortere fra Langesund til Skien enn fra Skien til Langesund vettø. Bare kom med tidspunkt så møter jeg opp( på PM). Føler horisonten utvides bedre, med masse forskjellige opplevelser.

Sist redigert:
    • Liker
    Reaksjoner: 2m

MB-S124

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    19.05.2012
    Antall liker
    1.393
    Litt av en samling dp amper du har 👍. En A5 høres ut som en våt drøm for meg 😎😀
    Noe må ut etter hvert, vi får se. A5 er et digert beist som får A1s til å ligne mer en reiseradio. Jeg ønsker meg en til, men skal innrømme at den på alle måter er upraktisk mtp. fysiske dimensjoner og vekt. Det er next level av tung hifi rett og slett, da jeg fikk den i hus kjente jeg på en bismak, men man venner seg fort til den 😂 . Dimensjonene på alt er dog et imponerende syn.

Har snekret en riktig så fin trekasse til den nå. Så venter jeg egentlig bare på et klarsignal fra Bodø før den sendes.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn