DP menigheten

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • fbh71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Innlegg
    2.172
    Antall liker
    1.671
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    2
    Har drevet med et prosjekt i snart et år om man tar med planleggingen.
    Nå begynner det å ta form og de som er interesert kan se hva som skjer i tråden "veien til dp stua"
    Link http://www.hifisentralen.no/forumet/akustikk-og-rom/79051-veien-til-dp-stua-6.html
    Er nå ferdig med sokkel som blir bodplass på tilsammen 60m2 minus noen vegger.
    Oppå denne sokkel er det lagt betong hulldekke, total areal 60m2 som blir delt i to 30m2 blir balkong og resten blir dedikert rom for musikk og film.
    dp stua blir ca. 25m2 når man trekker fra veggene som blir doble for å hindre naboene fra å snylte på godlyden :)
    I løpet av helgen satser jeg på å få på plass ringmuren og isopor.
    Det skal også isoleres med trinnlydplater med påstøp og glava mellom bjelkelag.
    Kom gjerne med komentarer eller likes :)
    God helg til Dere frelste:rolleyes:
     

    ottone

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Innlegg
    14.281
    Antall liker
    11.053
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Vanskelig å si om den er like bra. Strømforsyningen er flyttet inn i boksen, det kan være negativt. Det er noen år mellom dem, det kan være at kvaliteten på tilgjengelige komponenter har blitt bedre i mellomtiden. Ellers er det gjort et par mindre justeringer på inngangen, det kan ha noe å si. Mulig det er mer, jeg vet ikke.

    Men det er nå antageligvis sånn at EC har sett et voksende marked for vinyl blant sine kunder. Samtidig har de vel innsett at ECP-1 ikke var 'helt der oppe'.

    Noen burde kanskje fortelle dem at det er mer i produktporteføljen som ikke er 'helt der oppe'. :)
    Tror jeg nok de får med seg, men noen liker ec og det ser ut til at de hviler på det eller så er rett og slett ikke kopetansen tilstede:confused:
    Kompetansen er til stede, men de er klar over at hvis de introduserer DPline så ryker statusen til eksisterende EC-produkter. Det tør de ikke ta sjansen på. Jeg forstår det, men liker det ikke.
    På den annen side blir DP mer ekslusivt på den måten, og det har jeg ingenting imot. Jeg hører ikke til i den delen av menigheten som forakter EC.

    Den der ECP2 ser interessant ut, og den er ikke dyr. Jeg finner ikke mange balanserte RIAA under 15 kkr, og denne er i tillegg produsert i Norge. En ekte DP RIAA hadde ikke vært å forakte, men de vokser ikke på trær, faktisk vokser de ingensteder for tiden. Bortsett fra hos EC.
     
    Sist redigert:

    fbh71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Innlegg
    2.172
    Antall liker
    1.671
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    2
    Vanskelig å si om den er like bra. Strømforsyningen er flyttet inn i boksen, det kan være negativt. Det er noen år mellom dem, det kan være at kvaliteten på tilgjengelige komponenter har blitt bedre i mellomtiden. Ellers er det gjort et par mindre justeringer på inngangen, det kan ha noe å si. Mulig det er mer, jeg vet ikke.

    Men det er nå antageligvis sånn at EC har sett et voksende marked for vinyl blant sine kunder. Samtidig har de vel innsett at ECP-1 ikke var 'helt der oppe'.

    Noen burde kanskje fortelle dem at det er mer i produktporteføljen som ikke er 'helt der oppe'. :)
    Tror jeg nok de får med seg, men noen liker ec og det ser ut til at de hviler på det eller så er rett og slett ikke kopetansen tilstede:confused:
    Kompetansen er til stede, men de er klar over at hvis de introduserer DPline så ryker statusen til eksisterende EC-produkter. Det tør de ikke ta sjansen på. Jeg forstår det, men liker det ikke.
    På den annen side blir DP mer ekslusivt på den måten, og det har jeg ingenting imot. Jeg hører ikke til i den delen av menigheten som forakter EC.

    Den der ECP2 ser interessant ut, og den er ikke dyr. Jeg finner ikke mange balanserte RIAA under 15 kkr, og denne er i tillegg produsert i Norge. En ekte DP RIAA hadde ikke vært å forakte, men de vokser ikke på trær, faktisk vokser de ingensteder for tiden. Bortsett fra hos EC.
    Men det hadde ikke gjort noe om innpakningen (som nevnt over) hadde vært mere i dp stil :)
    Ellers har jeg ikke hørt nok ec til å mene noe som helst, bare hørt endel om amper som måttet til rep i eningen :(
     

    northpole

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.11.2010
    Innlegg
    649
    Antall liker
    553
    Hei
    Dere som eier A1s eller A1b, jeg skulle likt å vist følgende :
    Når dere slår på ampen, hender det at det blir et lite smell / pipelyd når relene kobler til?
    Eller er det noen slike lyder når dere slår av ampen?
    Skulle gjerne likt å vite hva menigheten opplever av dette.......
    Hvordan gikk dette fant du problemet?Har A1S som piper både når den slås av og på .Ett kort pip ca 1 sek etter den blir slått av.
     

    RJEL

    Servicemann
    Ble medlem
    30.04.2004
    Innlegg
    2.131
    Antall liker
    1.417
    Torget vurderinger
    4
    I 90% av tilfellene er det utgangsrelet som oksydert, ikke makter å få 0,0 ohm mellom kontakter.
    De 10 siste prosentene vil jeg ikke prate om, har foreløpig ikke funnet ut av det. Det er garantert en hel haug med årsaker som tilsammen gir piping.
    Men så har jeg ikke forsket så veldig mye på det i det siste heller. Dagene går så fort og har i det siste hatt en veldig trang til å høre på musikk på anlegget. Ikke bare sitte å plages på verkstedet.
     

    northpole

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.11.2010
    Innlegg
    649
    Antall liker
    553
    Måler 0.0 ohm over terminaler så frykter at jeg er blandt 10%'ene :-(
     

    janerlen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.11.2003
    Innlegg
    273
    Antall liker
    16
    Torget vurderinger
    3
    Hoi!

    Oppgradert C1B til C1S selges nå på brukten da den straks vil bli arbeidsledig. Skulle gjerne beholdt denne perlen av norsk hifi-excellence selv, men kan ikke forsvare å ha slike verdier liggende til evt fremtidig behov.
     

    Todani

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.05.2009
    Innlegg
    1.156
    Antall liker
    2.101
    Hmmm, ser ut til at jeg må nøye meg med dårlig lyd fra TV-anlegget i jula. En av mine elskede A1S´ere, ny i 2009, (alle er opprinnelig eldre enn det, men denne ble tatt ut av lager og bygget om da), begynte for noen dager siden å avgi en skikkelig ugrei duft ca. et kvarter etter påslag. Alt ser ut til å virke normalt, men jeg får inntrykk av at kabinettet og kjøleribbene ikke var så varme som de pleier å være. Av med lokket i full fart, og når jeg kjente på de grønne motstandene foran til høyre på hovedprintet var det ingen tvil om hvor lukten kom fra. Den ene var svært varm og den andre var så varm at jeg ikke en gang kan holde fingrene på den i et sekund. Disse skal vel kun være varme i mens og rett etter at man slår på forsterkeren?
    Jeg mener å huske at Leif sa at de motstandene han pleide å bruke til dette formålet ikke var å få tak i lengre. Han måtte kjøpe noen andre med samme spec, men de viste seg etter hvert å være for dårlige, så mange av oss har måtte få dem byttet ut.
    Lite spørsmål: Har det skjedd noe på oppgraderingsfronten etter denne perioden? Min har S-status og EBW og kanskje ekstra høy tomgangstrømjustering. En modifisering som i følge Leif ikke var den som alene gjorde de helt store lydmessige utslagene. Han var i ettertid ikke helt sikker på denne siste moden ble utført så langt tilbake som 2009, men min andre A1 fra 2010 har i hvert fall den ekstra høye tomgangstrømmen. Den var en av de siste fem eller seks Leif tok med seg nordover i 2010. Morty var en av de andre som kjøpte disse siste A1´ene, hele to stykker.
    Helt sikkert er det at 2009-årgangen av A1 er en god forsterker. Den knocket loddrett ut et par nyproduserte Elcomp 180 jeg sammenliknet den med. Det tok faktisk ikke mer enn 3-4 sekunders lytting å konstatere at 180 monoblokkene ikke når A1SEBW til anklene engang!
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Hmmm, ser ut til at jeg må nøye meg med dårlig lyd fra TV-anlegget i jula. En av mine elskede A1S´ere, ny i 2009, (alle er opprinnelig eldre enn det, men denne ble tatt ut av lager og bygget om da), begynte for noen dager siden å avgi en skikkelig ugrei duft ca. et kvarter etter påslag. Alt ser ut til å virke normalt, men jeg får inntrykk av at kabinettet og kjøleribbene ikke var så varme som de pleier å være. Av med lokket i full fart, og når jeg kjente på de grønne motstandene foran til høyre på hovedprintet var det ingen tvil om hvor lukten kom fra. Den ene var svært varm og den andre var så varm at jeg ikke en gang kan holde fingrene på den i et sekund. Disse skal vel kun være varme i mens og rett etter at man slår på forsterkeren?
    Jeg mener å huske at Leif sa at de motstandene han pleide å bruke til dette formålet ikke var å få tak i lengre. Han måtte kjøpe noen andre med samme spec, men de viste seg etter hvert å være for dårlige, så mange av oss har måtte få dem byttet ut.
    Lite spørsmål: Har det skjedd noe på oppgraderingsfronten etter denne perioden? Min har S-status og EBW og kanskje ekstra høy tomgangstrømjustering. En modifisering som i følge Leif ikke var den som alene gjorde de helt store lydmessige utslagene. Han var i ettertid ikke helt sikker på denne siste moden ble utført så langt tilbake som 2009, men min andre A1 fra 2010 har i hvert fall den ekstra høye tomgangstrømmen. Den var en av de siste fem eller seks Leif tok med seg nordover i 2010. Morty var en av de andre som kjøpte disse siste A1´ene, hele to stykker.
    Helt sikkert er det at 2009-årgangen av A1 er en god forsterker. Den knocket loddrett ut et par nyproduserte Elcomp 180 jeg sammenliknet den med. Det tok faktisk ikke mer enn 3-4 sekunders lytting å konstatere at 180 monoblokkene ikke når A1SEBW til anklene engang!


    Artig å lese Todani. Spesielt det du sier til slutt; "...tok ikke mer enn 3 - 4 sekunder..." Er så enig med deg, i at (markante) forskjeller hører man straks man trykker play på spilleren.

    Har synset om det 100 ganger før, her på sentralen. At en DP-kunnskapsrik fyr som deg burde tatt en tur på Tau og spurt hva i h... de tenker med historikk/fremtid? om et merke vi gremmes over at nettopp de fikk tak i. For ikke å snakke om hvor mye mer de (trolig) kunne solgt, om de hadde hivd ut egen innmat og stappet de fulle av DP-teknologi der det er best.
     

    Todani

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.05.2009
    Innlegg
    1.156
    Antall liker
    2.101
    Tror ikke det er en "instant hit" å fortelle Tau-folket eller legge ut på vennestrengen deres annetsteds her at disse produktene er middelmådige, med klare feil og mangler i lyden, at de er tungvinte og kostbare å produsere, har dårlig driftsikkerhet (vel, til og med vårt merke må på verksted en gang i blant..) og har et harry utseende!
    Det er krefter i Companiet som alltid har motarbeidet DP, fansen deres er hengivne, Companiet har et "kult image" og en konkurrent ble ryddet av veien. Og det uten at de har behøvd å betale en krone til ham i ettertid. Det var visstnok en klausul om en viss andel til ham for hvert solgte DP-produkt. Derfor er det sikkert ikke tilfeldig at Companiet nå sier at den nye RIAA´en er basert på DP-kretsløp, men ikke er et DP-produkt. Sterkt klandreverdig forretningsskikk, vil jeg hevde.
    Uansett tror jeg det hadde vært bedre også for Companiet at Norge var kjent for å ha mange gode hi-fi produsenter, men kanskje EC-produktene virkelig er så dårlige at de ikke kunne eksistere side om side? EC klarer uansett ikke å rydde Hegel unna veien, og Hegel gjør det mye, mye bedre enn dem, vil jeg hevde.
     

    northpole

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.11.2010
    Innlegg
    649
    Antall liker
    553
    Hmmm, ser ut til at jeg må nøye meg med dårlig lyd fra TV-anlegget i jula. En av mine elskede A1S´ere, ny i 2009, (alle er opprinnelig eldre enn det, men denne ble tatt ut av lager og bygget om da), begynte for noen dager siden å avgi en skikkelig ugrei duft ca. et kvarter etter påslag. Alt ser ut til å virke normalt, men jeg får inntrykk av at kabinettet og kjøleribbene ikke var så varme som de pleier å være. Av med lokket i full fart, og når jeg kjente på de grønne motstandene foran til høyre på hovedprintet var det ingen tvil om hvor lukten kom fra. Den ene var svært varm og den andre var så varm at jeg ikke en gang kan holde fingrene på den i et sekund. Disse skal vel kun være varme i mens og rett etter at man slår på forsterkeren?
    Jeg mener å huske at Leif sa at de motstandene han pleide å bruke til dette formålet ikke var å få tak i lengre. Han måtte kjøpe noen andre med samme spec, men de viste seg etter hvert å være for dårlige, så mange av oss har måtte få dem byttet ut.
    Lite spørsmål: Har det skjedd noe på oppgraderingsfronten etter denne perioden? Min har S-status og EBW og kanskje ekstra høy tomgangstrømjustering. En modifisering som i følge Leif ikke var den som alene gjorde de helt store lydmessige utslagene. Han var i ettertid ikke helt sikker på denne siste moden ble utført så langt tilbake som 2009, men min andre A1 fra 2010 har i hvert fall den ekstra høye tomgangstrømmen. Den var en av de siste fem eller seks Leif tok med seg nordover i 2010. Morty var en av de andre som kjøpte disse siste A1´ene, hele to stykker.
    Helt sikkert er det at 2009-årgangen av A1 er en god forsterker. Den knocket loddrett ut et par nyproduserte Elcomp 180 jeg sammenliknet den med. Det tok faktisk ikke mer enn 3-4 sekunders lytting å konstatere at 180 monoblokkene ikke når A1SEBW til anklene engang!
    I
    Da blir det bytting av softstart releer og motstander .Iskra Trm 3013 er ikke i produksjon lenger men de finnes .??????
     

    Guit

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.09.2009
    Innlegg
    1.122
    Antall liker
    164
    Sted
    Sunndalsøra
    Hvis electrocompaniet skal klare å henge med på forsterkerfronten, så må de bruke DP teknologien. Det vet vi som har hatt elektrocompanets forsterkere før. Dette gjelder også belasningensimpedansen. De klarte ikke å drive mine høyttalere med bånddiskanter med trafo drivere, de koblet ut etter 7 sekunder og driverne for utgangs- transistorene røk rett etter at jeg fikk den ene effektforsterkeren fra service. Da var det DP A1 kom i hus for avløse elendigheten. Denne hadde en hel annen ''speed'' en elektrocomaniet's, og enda en stor glede var det når jeg fikk dp C1 i hus. mvh Guit
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Skjønner meg fortsatt ikke på EC...

    Men slapp av. Når jeg blir rik, så kjøper jeg firmaet og legger ned riktig produktlinje.

    Det kan ta litt tid....
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Man skal passe litt på hvem man starter bissniss med. Du er en av de jeg stoler på. :)
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Hehe, skal vi danne en "Få gjort noe med DP!" kampanje mon tro :)

    Vel, nå har vel Hegel og Music Innovation skjønt det, og tatt noe av markedet DP produkter kunne hatt.
    Mens svenskene fortsatt har amazing Bladelius og danskene hele rangen opp til drøyt syvsifret beløp.
    Eller om Tømmervik leverer mer Adyton enn vi vet/tror...?!
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Jeg er i hvert fall temmelig sikker på at EC ikke har overtatt noe særlig av det som ellers ville vært markedsandelen til DP.
     

    Skipnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.11.2013
    Innlegg
    2.580
    Antall liker
    1.317
    Sted
    Oslo
    kanskje feil tråd å poste i , men lurer på om noen her har prøvd hegel 300 ? Er den i nærheten av dynamic precision 6.0 ?
     
    8

    8x12_TOM

    Gjest
    Ser du har to. Du skulle vel ikke selge en;)
    Forøvrig en knallgod forsterker som LE betraktet som en bedre forsterker enn f.eks 6.4 på alle punkter. Har brukt den ene jeg har i basse tidligere, men flytter den opp til området 400-3000 Hz uten betenkelighet.
     

    northpole

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    08.11.2010
    Innlegg
    649
    Antall liker
    553
    Ser du har to. Du skulle vel ikke selge en;)
    Forøvrig en knallgod forsterker som LE betraktet som en bedre forsterker enn f.eks 6.4 på alle punkter. Har brukt den ene jeg har i basse tidligere, men flytter den opp til området 400-3000 Hz uten betenkelighet.
    Observang er du også :) Den andre er en kammerat som eier og han har en til + en 400 og en A1B og noe mer men selger ikke bare kjøper :)Prøvde 402 helt opp hos meg og synes den spilte meget pent er jo selvfølgelig litt lyd fra vifter men det er relativt lite med lite belastning.
     

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.447
    Antall liker
    2.632
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    Ingen som har prøvd hegel h300 her ?
    Sann historie fra virkeligheten;
    En lokal entusisast kjøpte seg for et år siden Dali Epicon 6, etter å ha likt det han hørte i demorommet i butikken. Kom hjem, kobla til sin egen H200, og ble mildt sagt skuffa over lyden. Rådførte seg med HFK der han kjøpte Epicon, og etterhver ble H200 tatt med i butikken for å "sjekke" den... Ble ræva lyd der også. Jeg kjenner ikke vedkommende, men er rimelig trygg på at han ikke har den fortsatt.

    Ser jo at Hegel vinner både tester/priser og får skryt, men ingen med ører jeg stoler blind på har snakket særskilt positivt om hegel.. men, er mulig at matching med det øvrige i oppsettet er svært viktig for å få Hegel til. Ikke vet jeg.

    mvh
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Ingen som har prøvd hegel h300 her ?
    Sann historie fra virkeligheten;
    En lokal entusisast kjøpte seg for et år siden Dali Epicon 6, etter å ha likt det han hørte i demorommet i butikken. Kom hjem, kobla til sin egen H200, og ble mildt sagt skuffa over lyden. Rådførte seg med HFK der han kjøpte Epicon, og etterhver ble H200 tatt med i butikken for å "sjekke" den... Ble ræva lyd der også. Jeg kjenner ikke vedkommende, men er rimelig trygg på at han ikke har den fortsatt.

    Ser jo at Hegel vinner både tester/priser og får skryt, men ingen med ører jeg stoler blind på har snakket særskilt positivt om hegel.. men, er mulig at matching med det øvrige i oppsettet er svært viktig for å få Hegel til. Ikke vet jeg.

    mvh


    Har du rett i kaap, jeg også har merket meg dette.

    Men, så lurer jeg også litt på, om entusiaster som oss går og hører på eller kjøper en Hegel amp til 80 lapper per monoblokk (kan være den også kan benyttes som stereo)?

    Kan være man ikke ser på Hegel som seriøs nok, mot denne gamle "power-produsenten" DP!?

    Kan være Hege er bra nok, om man sammenligner samme power mot hverandre, for H300 og under der er i en helt annen liga. Mens H360 kanskje har dreiemoment nok.

    Så lurer jeg også på hvorfor utenlandske hi-fi steder tester Hegel med brede glis om munnen. Mens vi sitter her hjemme og sutrer over kulehuene på Tau som la ned vårt eget DP - kan være uten at vi godt nok (?) har latt Hegel sine store versjoner få lov til å spille opp til dans.

    Uansett; DP er borte. Vi har i hvert fall Bladelius (bl.a. Ymer) som god erstatter både lydmessig og til en viss grad i lommeboka også. Eller?
     

    trean27

    Medlem
    Ble medlem
    14.12.2015
    Innlegg
    8
    Antall liker
    1
    Sted
    ASKER
    Hei. jeg har en preamp dp ca1 mk1 men modellen med strømførsyningen på utsidan.
    Er det noen som har noen kretsscheman til denne.
    får distordert lyd i begge kanaler, og hittar noen avvik på forsterknings trinnen ut, men finner ikke ut av det.
    mvh
    Niklas.
     

    fbh71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Innlegg
    2.172
    Antall liker
    1.671
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    2
    Hei. jeg har en preamp dp ca1 mk1 men modellen med strømførsyningen på utsidan.
    Er det noen som har noen kretsscheman til denne.
    får distordert lyd i begge kanaler, og hittar noen avvik på forsterknings trinnen ut, men finner ikke ut av det.
    mvh
    Niklas.
    RJEL litt lenger opp på siden kan muligens svare eller hjelpe med reparasjon:rolleyes:
     

    KoperViking

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    399
    Antall liker
    415
    Sted
    Kopervik, Karmøy.
    Jeg er i sjokk.
    En PA forsterker som er skikkelig behandlet. Som IKKE ser ut som den slept langs landeveier etter støpselet.
    Trudde ikke det var mulig.
    FINN.no - Mulighetenes marked
    Ja, det var et skjeldent og mektig syn!
    Vedlagte PA1 såg ut som den var både slept og skutt på før jeg restaurerte for mange år siden. Den var mitt første "møte" med Dynamic Precision. Syntes, og synes fortsatt den er en imponerende konstruksjon..derfor verneverdig :) (Så nå ok, men ikke helt orginalt utseende; modif. logo og pulverlakk.)
    IMG_2534.jpg
     
    Sist redigert:

    trean27

    Medlem
    Ble medlem
    14.12.2015
    Innlegg
    8
    Antall liker
    1
    Sted
    ASKER
    hei der.
    planlagt selv att tenke på verneverdiet men samtidt fått restoreret utsiden som er brukt hardt gjenom åren,

    hvor fikk du gjort loggan ?

    mvh
    Niklas.


    Jeg er i sjokk.
    En PA forsterker som er skikkelig behandlet. Som IKKE ser ut som den slept langs landeveier etter støpselet.
    Trudde ikke det var mulig.
    FINN.no - Mulighetenes marked
    Ja, det var et skjeldent og mektig syn!
    Vedlagte PA1 såg ut som den var både slept og skutt på før jeg restaurerte for mange år siden. Den var mitt første "møte" med Dynamic Precision. Syntes, og synes fortsatt den er en imponerende konstruksjon..derfor verneverdig :) (Så nå ok, men ikke helt orginalt utseende; modif. logo og pulverlakk.)
    Vis vedlegget 357571
     

    KoperViking

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    399
    Antall liker
    415
    Sted
    Kopervik, Karmøy.
    hei der.
    planlagt selv att tenke på verneverdiet men samtidt fått restoreret utsiden som er brukt hardt gjenom åren,

    hvor fikk du gjort loggan ?

    mvh
    Niklas.


    Jeg er i sjokk.
    En PA forsterker som er skikkelig behandlet. Som IKKE ser ut som den slept langs landeveier etter støpselet.
    Trudde ikke det var mulig.
    FINN.no - Mulighetenes marked
    Ja, det var et skjeldent og mektig syn!
    Vedlagte PA1 såg ut som den var både slept og skutt på før jeg restaurerte for mange år siden. Den var mitt første "møte" med Dynamic Precision. Syntes, og synes fortsatt den er en imponerende konstruksjon..derfor verneverdig :) (Så nå ok, men ikke helt orginalt utseende; modif. logo og pulverlakk.)
    Vis vedlegget 357571

    Hei Niklas.
    Jeg fikk laget logo i metallic folie hos et lokalt reklamefirma. ("orginal" av min design finnes ikke.)
    DP-logo finner du på nettet. Bestem størrelse på tekst og ramme rundt -og kontakt reklamefirma. Lykke til:)
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Rettigheter. Patenter. Sikkert mere til. Solgt til Tau. Trolig begravet. OK. Selv om det er trist, meningsløst, tullete, osv osv osv.

    Allikevel; ingen med kompetanse som klarer videreføre noe av mesterens konstruksjoner?

    Eller var de ikke sååå bra, siden selv ikke kjøper EC har gjort noe?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn