Du virker til ha god teknisk innsikt. Har byttet fra mangetrådet internkabel med til 6mm2 solidcore, det hjalp positivt på lyden.
I teorien skal ikke de små nyansene i kabel ha betydning, de som måler støy ut på effekt sier det er umulig å måle. Hvorfor spriker teorien så mye?
Jeg vet jeg hører forskjell på kabel, men hvorfor er det så hett tema om du kan måle og bekrefte forskjellen?

Hei  Martin
Kabler er en helt personlig  smak, Og  mye  tro  og synsing ute  .Der er det  to  leirer  her  ,,,de  som  må se  måle resultet  for  å tro  ,  og andre som  faktisk  tør å  innrømme   at  de  faktisk  hører  forsjell .
Selv om jeg ikke  vet allt "og fasiter  derom ,,, så  har  jeg testet  ut  uendelig  mye ,  også  kabel  .
Selv er  jeg  overbevist  om at musikkens  mange  faser og timingen av den  behandles  forsjellig  i både  utstyr  og kable ,,,, Det er ikke populært tenking  . Men du vet det  kan  ikke  måles dermed  ikke  bevises  .Jeg  er selv  var  på  faser  ,  ikke minst  prøvet  mye  og  lyttet  på  forsjellig før  jeg  eskluderer  det  jeg ikke liker  ,  og det var  ikke  i går  .Det startet  med  passive preamps kontra  bredbåndete buffere til symmetriske  diffrensielle  inngangs  trinn,,,, med  fets. Så  har det tatt av ,,, nesten  bokstavelig   .Snakk  om  faser ,,,, Coherense  er ett stikk  ord
Så  på  SS  utstyr  og  til   HT  unngår  jeg konsekvent  multistrand  ,  super fine og  tinn   kopper og sølv  ds  og  pletterte varianter ,Noen enkle tilfeller har  jeg hørt single strand  men  som kan falle  igjennon  på annen  musikk igjen
Min  favoritt  er relativt grovt tverrsnitt,  Ht er  fortiden  er MG  og  dual 15 og  dual  amt
Selv  om jeg  bare har  2 x2 meter ala bruker jeg  2 x 3 kvadrat   og  4 x 3kvadrat  av  inakustik reference  ls 1002 og ls502
De  er i  en  ofc variant , få  cordeller  og  fysisk i  strømpe .Jeg  har hatt  dyrere  kable  her som  ikke  har  kommet  i betraktning  .
Helt  sikket kan  noen  oppleve  at de  synes  annen  kable er bedre ,,,  men så kan det og  faktisk  være  en  personlig  tuning
Om man feks  fortrekker  ett bass  slankt  lyd  bilde med fokus  på super detaljering i  topp   med  bruk av  sølv legerte  ,,, eller det kan temme ett  veldig  mørkt  lyd  bilde , av  og til  rør  . Selv  har mitt ss utstyr  så  høy transparanse  og detaljering at  kopper er det  eneste rette . Ren  copper har en  egen evne  til  å behandle alle  frekvens avsnitt likt "       i    m    o
ps  motsatt kan det  være i  rør  utstyr også  m  inter connectin der sølv  virkelig kommer til rett ,,,erfart