DEH-80PRS spilleren du fikk tips om lenger opp her er stjernetips. BRL selger denne for 3690.- Den er jo et varp til prisen. 3-veis aktiv deling, tidskomp, 16-bånds equalizer og burr brown dac´er.
Får du tak i en DEX-P99RS så er det enda bedre. Ikke å oppdrive nye lenge, men dukker opp på finn nå og da... Må regne med å gi rundt 5-6k for en slik i god stand. Denne kan kjøre 4-veis aktiv deling, tidskompensasjon, 31-bånds equalizer, AKM dac-er, og er den råeste enkeltstående 1-din spilleren fra Pioneer noensinne. Her er all fokus på lydkvalitet. Den har feks ikke innebygd forsterker-del engang... Var ikke plass

Har selv hatt denne, og jeg tar meg stadig i å savne lydkvaliteten, funksjonaliteten og allsidigheten i denne bilspilleren hjemme i egen stue. Skulle fantes en slik i 230v-versjon også
Ellers er det jo mye fint å få tak i til god pris på finn... Etter en rask titt her nå fant jeg feks disse:
Monoforsterker som ligger og støver. 500w i 4 ohm 1000w i 2 ohm 1500w i 1 ohm Har ikke vært i bruk på noen år, men fungerte som den skulle da jeg plukket den ut. Ligger i originalemballasje. Jeg er åpen for bud 😊 Hentes/leveres i Oslo eller Larvik.
www.finn.no
Selges: 1.stk. lite brukt forsterker: Mosconi A 200.4. Pris: 4000kr. RMS effekt i stereo @ 4 ohm: 4x200w RMS effekt i stereo @ 2 ohm: 4x320w RMS effekt brokoblet @ 4ohm: 2x640w RMS effekt brokoblet @ 2ohm: 2x950w https://www.bilkomponenter.no/products/mosconi-as-2004-forsterker 2.stk lite...
www.finn.no
Brax er vel det beste man kan få tak i av bygg og lyd kvalitet innen bilstereo. Her får du krystallklar lyd av høyeste klasse. Tysk håndtverk. Må sees for å få riktig inntrykk av kvaliteten. Høyttalerne er ubrukt. Tenkte å bruke det selv, men ser at tiden ikke strekker til og bilen jeg har i dag...
www.finn.no
Da mangler du bare en spiller, så er du i mål med hovedkomponentene.
AS eller ZERO serien til mosconi kan jeg i alle fall sterkt anbefale. Dette er ordentlig high-end. Klasse AB. Til subben kan du bruke noe som er litt rimeligere (og Klasse D). Feks de RF T1500-1bd er helt gull, og man får de for 4-4500 på finn. Disse kostet vel rundt 13-14k nye hvis jeg ikke husker helt feil...
Den finnannonsen med AS200.4 og de to subbene fra audio system er virkelig løp og kjøp pris... Mulig du får klemt det ned enda litt til hvis du kjøper alt. Da har du 2 subber og en fire-kanals til 2-veis frontsett.
Andre greier å søke på: Morel titanium, morel ultimo, Hertz mille, Zapco, audison vrx, audison thesis, genesis
Det finnes jo mye fancy frittstående DSP´er også nå da, bl.a. med blåtann-overføring. Så man kan jo feks ha en liten ipad i dashen, og spille via blåtann til DSP i bagasjen, og videre til forsterkere osv.... Helt fritt for RCA-kabler mellom dash og bagasjerom.
...men være litt tolmodig og følge med på finn, så får du deg glatt et 3-veis anlegg fra nest øverste hylle til under 20k i komponentkost.
Ser også det ligger et sett Alpine F#1 Status ute på finn... Hvis du vil kjøre 4-veis og ta den HELT ut
3-veis high-end bilstereo fronsett vurderes solgt. Komponentsett med diskant, 4’’ mellomtone og 7’’ midbass. Samt passive delefilter. Alpine F#1 Status SPX Z18T. Er Scan Speak Revelator elementer, produsert for Alpine. Veldig bra stand, bilder taler for seg. Ikke brukt i mitt eie. Tror...
www.finn.no
Prisen er litt stiv, og det har ligget ute LENGE. Mulig du får prutet den litt ned.