Takk for hyggelige ord. Jeg setter stor pris på det.
Jeg føler at jeg har fått godt betalt gjennom årene. Ikke økonomisk, men i form av entusiasme fra fantastiske og ekstremt kompetente kunder. Sånne tilbakemeldinger som du ga nå gir mye energi.
En respons som jeg aldri har fått i en normal jobb. Jeg har fått mye god respons der også, men det jeg har fått ifm Audiolense er i en annen liga. En hel annen liga. En respons som gjør det verdt å gjøre det uansett ... hvis man har råd.
Planen da jeg startet med Audiolense var å bli litt rik på å lage et produkt som gleder mange og gjøre noe som gleder meg selv Jeg tror jeg ha lykkes rimelig bra med de to siste. Og kanskje kan jeg også lykkes med det første også.
Nå for tiden seiler Audiolense i medvind. Det har gått fra hobby til feriepenger til stor bi-inntekt i en fei. Fler og fler mener at Audiolense er den beste dsp løsningen - og jeg er stort sett enig
Det er ikke sikkert oppturen varer evig. Dette er litt «winner takes it all» game. Men nå for tiden er Audiolense en vinner. Noen av Audiolense-brukerne har dype lommebøker og har prøvd alt... og synes Al er best. Jeg nyter det så lenge det varer ... og gjør mitt for st det skal vare en stund.
Uansett hvordan det går videre ... så lenge jeg har entusiastiske kunder som holder jeg koken så er jeg på ballen. Og når omsetningen er så god som den gjør nå, og tilbakemeldingene er så gode som de er, så øker også innsatsen min. Jeg er supermotivert. Det blir mer enn vedlikehold i fortsettelsen her.