AMG TOPPERS - Tweaket som rydder opp.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • AMG TOPPERS

    Vi demonstrerte disse på Horten Messa - og alle som hørte på var forbløffet over hva disse faktisk gjorde. Dette er ikke bare en gizmo som øker presset i kassa på grunn av vekt - dette er en nøye tunet innretning som virkelig rydder opp over hele frekvensområdet.
    Vi har testet disse på Klipsch høyttalere fra 4000,- med kjemperesultat - Vi har testet de på Adyton høyttalere med samme virkning, vi har testet de på Rockport, Lenehan, Merlin og Living Voice og blitt sjokkerte! Vi gjorde et forsøk og testet de på REL, James og Burmester subber - og hele tiden har resultatene vært: Tightere bass, mer harmonisk mellomtone og mer fokusert diskant. Bedre 3D virkning, og bedre fokus!
    For godt til å være sant? - Prøv selv...

    "ETI have been working closely with Lenehan Audio the past few years and in doing so have made some groundbreaking discoveries in relation to resonance control. As with our current topper, the AMG Topper removes the resonance created by the speaker box to allow the audio to be produced more naturally to the recorded track, increasing specifically the dynamics across the low frequency range and sharpness of the image.

    Our new, patented pending AMG ("Anti-Mass Generator") Topper is positive proof that the best ideas are always the simplest. The ETI AMG Topper has proven to be extraordinarily effective with every loudspeaker on which it has been used ... and in some other surprising applications too!"




    Prisen er 8895,- for et par. (satt ned fra 9900,-)

    Vi har 1 demosett vi selger på denne siden av nyttår til kr. 7000,-

    mvh
    Tom Egil

    Endpoint Audio
    tom@endpointaudio.no
    47 83 29 22
    AMG Topper A5ad web.jpg
    AMG_topper_groupimage.jpg
    Lenehan1.jpg
    Lenehan6.jpg
    RIMG0023.jpg
     

    Kommentarer

    roger

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2002
    Innlegg
    1.578
    Antall liker
    471
    Sted
    Nøtterøy
    Rart at Høvdingen, som er en del av bransjen selv ved Høium Hifi, lar en av sine kolleger får smake det så kraftig som her...
    Er det noe kremmere har godt av, så er det dette her. Spesielt når de selger produkter som dette her til forholdsvis stiv pris.
    Jeg presiserer att jeg godt kan tro att dette funker som en kule, til det motsatte er bevist.

    Jeg har ikke noen pros eller cons til produktet. Men finner det intr at en bransjeaktør med moderator rettigheter lar tråden gli i alle retninger , uten en form for substans annet enn at disse tingene er for dyre , og at dokumentasjon er for dårlig... Greit nok, men tror at bransjen kvier seg for å annonsere noe her... Om det er en fordel eller ulempe ifht overprisede produkter, skal jeg ikke si. Og hva skjer den dagen noen skriver at dCS er noe overpriset møl...
    Merkelig at man ikke ser at det faktisk er noen legitime spørsmål her, med substans. Støyen kommer fortinnsvis fra de som er allergiske mot den type "tekniske" spørsmål..
    Det tekniske her er vel godt kjent, en dempet masse, så det burde vel ikke bry på de helt store utfordringene. Problemet er tonen som brukes av enkelte.
    R
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Jeg har ikke noen pros eller cons til produktet. Men finner det intr at en bransjeaktør med moderator rettigheter lar tråden gli i alle retninger , uten en form for substans annet enn at disse tingene er for dyre , og at dokumentasjon er for dårlig... Greit nok, men tror at bransjen kvier seg for å annonsere noe her... Om det er en fordel eller ulempe ifht overprisede produkter, skal jeg ikke si. Og hva skjer den dagen noen skriver at dCS er noe overpriset møl...
    Merkelig at man ikke ser at det faktisk er noen legitime spørsmål her, med substans. Støyen kommer fortinnsvis fra de som er allergiske mot den type "tekniske" spørsmål..

    Fint at du setter folk i bås...
    Igjen så hopper man bukk over essensen..

    Lær deg å les selv da for svarte f... Jeg fører ikke en teknisk diskusjon. Det jeg finner intr er at en bransjeaktør lar en annen få både berettigede og uberettigede spm vedr sine produkter .. Såklart finner jeg 9000 for en klump drøyt, men det er ikke der diskusjonen er for meg.. Dette er ikke tech hjørnet..Wakie-wakie...
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Fint at du setter folk i bås...
    Igjen så hopper man bukk over essensen..

    Lær deg å les selv da for svarte f... Jeg fører ikke en teknisk diskusjon. Det jeg finner intr er at en bransjeaktør lar en annen få både berettigede og uberettigede spm vedr sine produkter .. Såklart finner jeg 9000 for en klump drøyt, men det er ikke der diskusjonen er for meg.. Dette er ikke tech hjørnet..Wakie-wakie...
    Heh, du mener nå at tråden sklir i alle rettninger uten noen form for substans..
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Fint at du setter folk i bås...
    Igjen så hopper man bukk over essensen..

    Lær deg å les selv da for svarte f... Jeg fører ikke en teknisk diskusjon. Det jeg finner intr er at en bransjeaktør lar en annen få både berettigede og uberettigede spm vedr sine produkter .. Såklart finner jeg 9000 for en klump drøyt, men det er ikke der diskusjonen er for meg.. Dette er ikke tech hjørnet..Wakie-wakie...
    Heh, du mener nå at tråden sklir i alle rettninger uten noen form for substans..

    ER du ikke enig ?
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Lær deg å les selv da for svarte f... Jeg fører ikke en teknisk diskusjon. Det jeg finner intr er at en bransjeaktør lar en annen få både berettigede og uberettigede spm vedr sine produkter .. Såklart finner jeg 9000 for en klump drøyt, men det er ikke der diskusjonen er for meg.. Dette er ikke tech hjørnet..Wakie-wakie...
    Heh, du mener nå at tråden sklir i alle rettninger uten noen form for substans..

    ER du ikke enig ?
    Nei, jeg mener altså at det er blitt stillt noen helt legitime relevante spørsmål på en helt grei måte
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Lær deg å les selv da for svarte f... Jeg fører ikke en teknisk diskusjon. Det jeg finner intr er at en bransjeaktør lar en annen få både berettigede og uberettigede spm vedr sine produkter .. Såklart finner jeg 9000 for en klump drøyt, men det er ikke der diskusjonen er for meg.. Dette er ikke tech hjørnet..Wakie-wakie...
    Heh, du mener nå at tråden sklir i alle rettninger uten noen form for substans..

    ER du ikke enig ?
    Nei, jeg mener altså at det er blitt stillt noen helt legitime relevante spørsmål på en helt grei måte
    OK.. Noen ja..Og noen ikke fullt så trivelige..Men det angår ikke min intr i tråden.. Som du kanskje skjønner..Om du leser det jeg skriver. Essensen altså..
     

    Aggromagnet

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.08.2012
    Innlegg
    286
    Antall liker
    70
    Hvis dette produktet fjerner alle resonanser fra toppsiden - hva da med de 4 sidene av høyttaleren som står igjen "nakne"?
    (eller muligens 5 sider hvis man bruker spikes eller føtter)
     
    C

    cruiser

    Gjest
    ER du ikke enig ?
    Nei, jeg mener altså at det er blitt stillt noen helt legitime relevante spørsmål på en helt grei måte
    OK.. Noen ja..Og noen ikke fullt så trivelige..Men det angår ikke min intr i tråden.. Som du kanskje skjønner..Om du leser det jeg skriver. Essensen altså..
    Vel, mye av "dritten" hadde vært unngått om Endpoint hadde svart på spørsmålene som ble stillt tidligere i tråden og hadde forklart litt med egne ord hvordan dette produktet er konstruert og hvordan det virker, mye av kritikken eller "dritten" om du vil har gått på akkurat dette.

    For å bevege meg mer over til din interesse av tråden så tror jeg at den dagen man begynner å moderere i kraft av å være bransjeaktør befinner seg på veldig tynn is
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Å tro at slik moderering ikke forekommer er nok en tad naivt vil jeg tro...
     

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.532
    Antall liker
    9.692
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Hvis dette produktet fjerner alle resonanser fra toppsiden - hva da med de 4 sidene av høyttaleren som står igjen "nakne"?
    (eller muligens 5 sider hvis man bruker spikes eller føtter)
    Det retter seg inn mot den delen av systemresonansene som er knyttet til at systemet "svinger" om festepunktet i gulvet, ikke mot vibrasjoner i høyttalerflatene. Dette om jeg forstår rett det jeg har funnet andre steder på nettet, ikke pga noe forhandler har klart å forklare. Slike svingninger vil innføre forvrengning siden høyttalerchassiset vil bevege seg, så får andre diskutere hørbarhet og relasjon til andre forvrengningskomponenter i høyttalere.

    Derav også min smule forundring over at man snakker om tuning (tuning kan klart påvirke men jeg kan ikke forstå hvordan man kan tune på generell basis når systemene har så ulike svingemodi og -svingefrekvenser). Jeg ville forvente at en tuning uten hensyn til systemet den brukes på, ville redusere uønskede svingninger i enkelte systemer (i forhold til en dum kloss uten elastisitet i feste og høyttalerunderlag), og øke de i andre (der tuningen er uheldig). Og for atter andre systemer ville effekten være minimal.

    Jeg ser også at man mange steder navner at man har funnet null effekt på ulike elektrostater, ikke så rart da det er lite masse i bevegelse på disse pga driveprinsippet, spesielt nevnes Quad 2905 (som i tillegg er godt avstivet med stag). Helt i tråd med hva man kunne forvente forøvrig. De som stikker innom demo bør spørre om å få de demonstrert på ulike systemer, og ikke bare det/de oppsettene butikken har valgt ut.
     
    Sist redigert:
    C

    cruiser

    Gjest
    Å tro at slik moderering ikke forekommer er nok en tad naivt vil jeg tro...
    Det er godt mulig, jeg har ikke kommer over noen slike tilfeller hvor jeg har konstatert at slikt forekommer.

    Tror hifiselgerne må ta inn over seg at det kommer opp noen generasjoner nå som er relativt høyt utdannet, som ikke kjøpte seg bolig på 70/80 tallet med ditto verdistigning, men derimot har høyt studielån og 4-5 ganger inntekt i boliglån. Denne kjøpegruppen kommer til å stille kritiske spørsmål..
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.464
    Antall liker
    84.194
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Synes denne tråden er et meget godt eksempel på at vi som forbrukere er våkne og setter spørsmålstegn ved produkter med uklar effekt og svak dokumentasjon blir tilbudt oss. Når i tillegg produktet oppfattes som ublu priset, skjønner meget godt at det reageres.
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.133
    Antall liker
    9.448
    hplugsC.jpg
    Hollow Plug Wires (Chrome)

    $149.99

    When cleaning your engine bay and you are seeking that extra shine, you need KaleCoAuto's new Chrome Hollow Spark Plug Wires! Unique "hollow" design wires allow ignition molecules to flow freely from your distribution point to your motor apex! These Chromed spark plug wires replace those silly metallic spark plug wires and they never need cleaning


    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Automotive Applications

    SHAKTI On-Lines breakthrough technology optimizes your car's ECU for increased horsepower and faster 0 to 60 times!
    onlinesparkplug.jpg
    New SHAKTI On-Lines The $99 Performance Miracle

    .........................................................................................................................................................



    OT, jeg vet, men. To annonser, den ene fra en "tulleside" den andre fra en "seriøs" aktør.
     

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.532
    Antall liker
    9.692
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Aha, Strømkabler for Tesla blir det neste. :rolleyes:


    Og jeg har litt problemer med å se hva som er tullesiden.
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    var jeg bransjeaktør ville jeg kviet meg for å legge tweaks og kabler her inne, dt er ihvertfall helt sikkert
    tekniske spørsmål om produktet og slikt er jo helt legitimt, prisen er jo subjektiv, for noen helt kokos og for andre no problemo
    personlig ville jeg heller svidd av 8k på disse enn f.eks lettmetal felger til en bil.....
     
    S

    sorgenfri

    Gjest
    Jeg, har ingenting i mot verken de som selger slike tweaks, eller de som kjøper de! Skulle bare mangle.

    Årsaken til at jeg reagerte er ganske enkel.

    Hvis en konfirmant ønsker å bruke pengene sine på et Stereo anlegg, har dette tre sannsynlige utfall.

    1. Han rusler inn i en Fagforretning og ber om råd til et godt anlegg til 10k.
    2. Han rusler inn på en Elkjøp etc forretning og er heldig om han treffer noen som vet noe som helst om stereo
    3. Det mes sannsynlige, han googler, og da er sjangsen stor for at denne ender opp her inne på HFS.

    Det, er da jeg finner det riktig at de som har brukt sine VOKSNE liv, på å bygge opp drømme annlegget husker hvordan det var å være en som ville ha mest mulig lyd for pengene, og hvor mange ganger en lyttet til råd som viste seg feil..

    På et så stort forum som dette, må det være rom for å dyrke ALLE sidene, og en burde være seg bevisst hvor mange som er her inne kun for å lese seg opp på hva som gjelder, og hva som kanskje er for de viderekommende..

    Personlig, så er jeg aldri (jente) sur for noe som blir postet her inne, men noen ganger må jeg blåse ut! At andre finner dette ufint, beklager jeg..Vil virkelig ikke dømme NOEN for NOE.

    Er, vanskelig å formidle ALT en mener, og ingen kan vel mene at en hobby som denne - kan medføre ufred?

    Jeg synes det er kult at bransjeaktører poster her inne, og jeg er hver dag inne å leser om spennende produkter!


    God Jul!

    Mvh

    Christian J.
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Litt morsomt er det at i video snutten under som bemerkes det at prisen er noe høy ($300). Og i sitatet under videon igjen, så får nettsiden Audioholics kjeft for at de promoterer noe som de ikke har testet vitenskapelig. Så vi har nok et godt stykke igjen til virkelig kritisk sans!


    Snake oil? How do you know it actually 'cleans' the power? Just by subjective listening tests? Or did Gene and crew do scientific analysis behind the scenes as they normally do with speakers cables that claim better sound by adding batteries? As far as we should the viewer should be concerned this Panamax is nothing but a glorified over-priced power bar with fancy lights. I DO NOT recommend buying this unit until you know through science that it works as advertised. Would you buy a pair of $500 speaker cables without the scientific testing Gene does to find out how good those cables really are? What if they really performed as well as a pair of $5 lamp cords from Home Depot, would you still throw $500 on them just because they look...nice?

    I'm not trolling guys. I'm just pointing out the obvious. We're not electronics engineers who develop these devices. Without a de facto guide of some sort from someone you don't know what you are buying. Panamax power manager that cleans up your power? Pffft....
    Lurer på hva den fyren hadde skrevet om et par av disse blokkene til 9000 kr. ;)
     

    Ketil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.05.2004
    Innlegg
    2.318
    Antall liker
    886
    Paul's posts:

    I am afraid of heights. I cringe at the thought of walking out on a tree limb. Standing at the top of a cornice when the family’s skiing, I am the last to go down, afraid. When it comes to heights I am the wimp of the family. And I find it equally scary stepping out on the opinion limb as well. But here goes. When did it become uncool to be an Audiophile?


    We’ve been exploring this subject and it’s sparked a lot of interest, including one of the mainstream magazines, CE Pro. I am personally very interested in figuring out how to put the pride and honor back into the term but to do that we have to figure out what happened to get where we are; relegated to the status of a fringe group.


    When I was growing up my father’s generation were all into hi fi. If you could afford a console or even separates, that was a mark of sophistication. The hip men’s magazines of the day, Playboy and Esquire extolled the virtues of a hi fi system. Popular Science magazine ran regular articles, ads for better gear populated the newspapers. Even into the 60′s and 70′s it was cool. Every 20 to 30 year old I knew had a hi fi system and a stack of records. What happened?


    We got trampled by the monopolists. Every industry goes through this, from cameras to cars. The big companies smell an opportunity to dominate, monopolize and profit from a market segment. Hi Fi was just peeking its innocent little head over the horizon when the big companies smelled fresh meat. First it was the Americans, with the likes of Sydney Harmon muscling his way into the mainstream. Amar Bose was there as well. Then the Japanese brands kicked in, the Europeans, it was a race to the bottom. The feeding frenzy was fueled by magazines such as Stereo Review who made a lot of money supporting the idea of the mass market, saying whatever their puppet masters told them to say. They hired writers and editors that bought the story they were being fed, hook line and sinker. And what was that story?


    That Audiophiles were elitist fools. When you want to make an assault on any industry standing in your way, the first step is to discredit them. You trivialize them. You ridicule them. You make it uncool to be cool. You turn that around and convince customers that not only is it unnecessary to be an enthusiast, to have to know something to achieve something, but those who do so are chumps. Elitists. Faceless fools chasing a dream when “common sense” tells us we can have what we want packaged nicely in a neat little box called a receiver.


    And why couldn’t we have this before? What makes the elitist chump’s story false? Here’s the story they told us. ”Real companies” weren’t yet involved. Real engineers, real scientists, people with measurement equipment, money and the backing of the experts had yet to come on the scene. But now they have arrived, ready to do battle. Ready to uncover the charade perpetrated by the Audiophile hucksters of the world. Ready to help you, the hapless consumer get a fair shake. Ready to free you from the grip of the discredited industry. Ready to sell you their honest, real, product. That was the story and who amongst us was brave enough to not buy into it? None of us wants to be the fool.


    You can discredit just about any group in exactly this way. What you say doesn’t even have to be true. Much of it isn’t. You can see the attacks in old issues of the magazines of the day. Distortion figures with .000000001% low figures. ”And you believe an old tube circuit is better?” Wink, wink. ”You must be one of the fools that swallowed the Kool Aid”.


    We were an easy target and when the Sherman tanks of the industry monopolists started rolling, we stood and waved our flags till we were mowed down in their path. We slunk away and hid out in small enclaves, clubs, and tried to not get shot. Yes, that’s how the title Audiophile got smeared into something bad. We were attacked. Remnants of those attacks remain today.


    Those monopolists had their heyday. They left a lot of carnage in their path. They’ve moved on to other feeding grounds.


    We’re free again. For now.
     

    teddyh

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.07.2009
    Innlegg
    826
    Antall liker
    219
    var jeg bransjeaktør ville jeg kviet meg for å legge tweaks og kabler her inne, dt er ihvertfall helt sikkert
    tekniske spørsmål om produktet og slikt er jo helt legitimt, prisen er jo subjektiv, for noen helt kokos og for andre no problemo
    personlig ville jeg heller svidd av 8k på disse enn f.eks lettmetal felger til en bil.....
    Fordi at ??

    Fordi at lettmetall-felger til en bil har betydelig mindre vekt enn en stålfelg ? eller er det fordi at den er bedre til å lede bort varme fra bremseskivene ?
    Er det derfor du heller vi bruke nesten 9k på de AMG Toppers ?

    Du kan faktisk få 4 stk lettmetall felger i meget god kvalitet til under 4K, med forbehold om at du ikke benytter veldig spesielle dimmensjoner på din bil.
    M.a.o så kan du få alufelg på både sommer og vinterdekk til en lavere pris enn dette tweaket som diskuteres her. Og de pengene får du igjen når du selger bilen (sammenlignet med stålfelger)
    Er ikke i tvil om hva eg hadde valgt.......... men nå har eg nylig kjøpt splitter ny bil med alu-felg på både sommer og vinterdekk, så da er ikke det en aktuell problemstilling for meg nå.
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    var jeg bransjeaktør ville jeg kviet meg for å legge tweaks og kabler her inne, dt er ihvertfall helt sikkert
    tekniske spørsmål om produktet og slikt er jo helt legitimt, prisen er jo subjektiv, for noen helt kokos og for andre no problemo
    personlig ville jeg heller svidd av 8k på disse enn f.eks lettmetal felger til en bil.....
    Fordi at ??

    Fordi at lettmetall-felger til en bil har betydelig mindre vekt enn en stålfelg ? eller er det fordi at den er bedre til å lede bort varme fra bremseskivene ?
    Er det derfor du heller vi bruke nesten 9k på de AMG Toppers ?

    Du kan faktisk få 4 stk lettmetall felger i meget god kvalitet til under 4K, med forbehold om at du ikke benytter veldig spesielle dimmensjoner på din bil.
    M.a.o så kan du få alufelg på både sommer og vinterdekk til en lavere pris enn dette tweaket som diskuteres her. Og de pengene får du igjen når du selger bilen (sammenlignet med stålfelger)
    Er ikke i tvil om hva eg hadde valgt.......... men nå har eg nylig kjøpt splitter ny bil med alu-felg på både sommer og vinterdekk, så da er ikke det en aktuell problemstilling for meg nå.
    har allerede lettmetal felger på bilen vi au :) poenget var at mange svir av ublu summer på andre ting enn hifi uten at det lages side opp og side ned om det nødvendigvis, og ja jeg hadde kjøpt de tweakene istedet for nye felger til bilen tvert
     

    raymcman

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.02.2007
    Innlegg
    80
    Antall liker
    2
    Mer vekt kan nok fungere på noen høytalere. Ideelt sett veier kassa uendelig så elementet har absolutt sparketak. Men for pokker.... 10' for 8 kilo vekt. Personlig håper jeg ingen er dumme nok til å kjøpe disse. Jeg ville prøvd meg fram med treningsvekter. Når man finner den optimale vekten kan man kapsle den inn i mdf kledd i f.eks skinn. Det bør ikke bli så dyrt. Og heller ikke vanskelig.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.378
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ser en bort fra tonen til enkelte begynner dette å bli ganske så morsomt. Virker som billigst mulig uavhengig av estetikk er hva som teller for enkelte. En ting er sikkert; jeg hadde heller betalt 8-10K hvis alternativet hadde vært å måtte plassere semskete manualer eller annen styggedom oppå høyttalerne mine :cool:
     

    raymcman

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    26.02.2007
    Innlegg
    80
    Antall liker
    2
    Jeg skjønner godt at folk reagerer. Kan godt hende det virker. Det er jo ikke så ulogisk. Men kilosprisen på
    dette er jo helt sinnsyk. Noe i verdikjeden har mange tusen prosent avanse på dette produktet. Ikke
    kom å si at det koster flere tusen å produsere dette produktet med de mulighetene som finnes i kina og andre
    land i dag.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

Endpoint Audio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.312
Link til alle artikler
251
Endpoint Audio sine annonser
Bransjenyheter
Canor Audio hos Endpoint Audio

Canor Audio hos Endpoint Audio

  • 1
Jeg er veldig fornøyd med å kunne re-introdusere Canor for det norske markedet, og gir i den forbindelse 15% avslag på alle produktene en kort periode nå i begynnelsen av april. Canor Audio har...
Fortsett
Bransjenyheter
Lockwood Loudspeakers hos Endpoint Audio

Lockwood Loudspeakers hos Endpoint Audio

  • 3
Jeg er meget fornøyd med å introdusere Lockwood for det norske markedet. Etablert i 1930, Lockwood har vært en av de mest foretrukne monitorer med over 1200 plateinnspillinger på ryggen. Så...
Fortsett
Bransjenyheter
Innbyttekampanje! Oppgrader til Lumin U2 - Eller få 15%

Innbyttekampanje! Oppgrader til Lumin U2 - Eller få 15%

  • 0
Ønsker du å oppgradere til en av markedets beste streamere? Lumin U2 har oppgradert prosessor, dedikert Low Noise USB til DAC utgang, all-in-one chassis, fiber nettverk, OG lineær...
Fortsett
Bransjenyheter
God Jul til alle!

God Jul til alle!

  • 9
Jeg ønsker alle en riktig God Jul, hvor kanskje både harde og myke pakker er det minst viktige. Det skjer såpass mye galskap i verden i dag, at den beste gaven vi kan gi er medmennesklighet...
Fortsett
Bransjenyheter
EMT 912HI - Test.

EMT 912HI - Test.

  • 0
EMT lanserte i 2022 nye utgaver av de legendariske tonearmene EMT 929 & 997. Disse er vesentlig oppgradert i forhold til forgjengerene og det legger man merke til med en gang man tar de ut av...
Fortsett
Bransjenyheter
10/10 For Lumin T3

10/10 For Lumin T3

  • 1
High End streaming blir stadig bedre, og Lumin leder an med superb lydkvalitet og brukervennlighet. Alltid blant de første til å implementere nyheter - og de første som fikk på plass Tidal MAX...
Fortsett
Topp Bunn