Eg ynskjer med dette eit godt nytt år til alle kjekke folk her på hifisentralen! 😊
I det komande året satsar eg på å lytte til, og kjøpe inn meir musikk. Endringar må til i hifikroken, så kanskje vert det nytt å melde i løpet av neste år?
God nyttårsfeiring folkens!🥳🎶