Søkeresultater

  1. jmolnes

    Jazz; hva hører du på nå?

    Spor 7, magisk! Spel for all del heile albumet.
  2. jmolnes

    Jazz; hva hører du på nå?

    Synest denne er bra. Utgitt 1987. Første møte med David Sanborn for min del. Kjøpt utgivelsesåret.
  3. jmolnes

    jmolnes's hifikrok

    Tusen takk! Nyt kvelden, motoren!😊🎶
  4. jmolnes

    jmolnes's hifikrok

    Tusen takk. Ha ei framifrå helg, YesJens!
  5. jmolnes

    jmolnes's hifikrok

    Tusen takk, Focal! Ver trygg!😊 Edit: god helg til deg også!
  6. jmolnes

    Jazz; hva hører du på nå?

    Høyrde på desse i stad. Har heilt sikkert vore posta før, men kva gjer det?!
  7. jmolnes

    jmolnes's hifikrok

    Takkar! Ha ei god arbeidshelg, søster! Neste helg er det min tur å ha arbeidshelg! ..skal sjekke om Søren Bebe trio er å finne på Spotify i løpet av kvelden…
  8. jmolnes

    Dolbytor's anlegg og (mange) planer

    Ha ei framifrå helg, Dolbytor!🥳🎶
  9. jmolnes

    jmolnes's hifikrok

    Ei arbeidsveke med vakter natt og dag er over, og no er det frihelg! Har hatt ei økt med jazz, opera, og no The Blacklist på Netflix. Meir musikk vert det garantert! Heimelaga pasta carbonara og raudvin gjorde godt🤩 No er det kvilestilling med resten av vinflaska og fjernkontrollar innan...
  10. jmolnes

    jmolnes's hifikrok

    Gjekk glipp av denne, Hassemann!😂 Håpar forrige helg var bra, og at denne vert betre!🥳
  11. jmolnes

    TTs tråd

    God helg, TT!😊
  12. jmolnes

    motorens low-fi

    God betring, og god helg!😊
  13. jmolnes

    Liv Lagga

    God helg, Laggas!😊
  14. jmolnes

    jmolnes's hifikrok

    Ha ei fin helg du også!😊
  15. jmolnes

    jmolnes's hifikrok

    Riktig god helg til deg også!😊🎶🍻
  16. jmolnes

    jmolnes's hifikrok

    God helg til deg også, Karmana! 😊🎶🍻
  17. jmolnes

    jmolnes's hifikrok

    God helg til deg også, YesJens!😊
  18. jmolnes

    jmolnes's hifikrok

    God helg til deg også, motoren!😊
  19. jmolnes

    jmolnes's hifikrok

    Likeså, søster!
  20. jmolnes

    jmolnes's hifikrok

    Trening og rock på øyret. Snart heim til fredagstacoen og tilhøyrande drikke. God fredag, godtfolk!😊🎶💪🏻
Topp Bunn