Etter ei nokså fredelig kveldsvakt er eg no heime att. Har skjenka meg Ringnes Julebokk, Gilde Juleaquavit, og har funne fram nokre julekaker.
Godt å kjenne at roa senkar seg.
God jul, godtfolk!
Denne gongen er det min tur til å ha vakt🎅🏻
Ha ein god julekveld, og ei særlig helsing til andre som er på jobb i høgtida!
Helsing Jon Magne🎄