Beina høgt, sløy jazz frå YouTube og litt øl. Vinterferie og greier🤩
Før i dag fekk eg med yngstemann på skitur. Rett nok med begrensa entusiasme, men tur vart det!
Til slutt legg eg ved eit bilete frå toppen av Melshornet. Bilete er tatt forrige veke og første skituren på nesten to år. Godt å...