Søkeresultater

  1. jmolnes

    Welcome to the Leisuredome

    Gratulerer til junior! Heng meg på andre som ynskjer seg tips om gode vinar for folket!😊
  2. jmolnes

    TTs tråd

    God betring, TT! Håpar din pakke vert handtert betre enn desse vart: https://www.nrk.no/mr/slik-fann-malin-olsvik-wollstad-julepakkane-fra-helt-hjem-strodd-midt-pa-natta-1.16673199
  3. jmolnes

    Arne koser seg

    Herlig tråd! Lest frå start, nett no. Vert kjekt å følge vidare😊
  4. jmolnes

    jmolnes's hifikrok

    Djupt i raudvinsflaska og sveipar innom gamle heltar på YouTube. Har vore svoren fan av Al Jarreau sidan eg høyrde albumet High Crime på midten av åttitalet. Seinare høyrde eg albumet This Time, og vart djupt fascinert av trommespelet til Steve Gadd på sporet Spain. Så nyt dette klippet frå...
  5. jmolnes

    Dolbytor's anlegg og (mange) planer

    Trøstar meg med raudvin og Jaco Pastorius!
  6. jmolnes

    Retep`s lytterom

    Å ta skjegget og pynte seg gjer godt det. Nye sjansar kjem!
  7. jmolnes

    jmolnes's hifikrok

    Takkar så mykje! God helg til deg også, Focal😊
  8. jmolnes

    jmolnes's hifikrok

    Takk skal du ha! Ha ei fin helg, motoren😍🥳
  9. jmolnes

    jmolnes's hifikrok

    No er første runde med surdeigsbrød til avkjøling. No er det tid for meir kaffi, og snart ein smak av nybakte brød😊 Takk til @ELJ for hjelpa. Etter tips frå @HoJ vert det snart Jul På Sunnmørsk å høyre her i stova. Ha ein fin fredag, folkens😊☕️🥖
  10. jmolnes

    Liv Lagga

    Ha ei strålande helg, Laggas!😍
  11. jmolnes

    TTs tråd

    Dei kan å lage liv, det skal dei ha!
  12. jmolnes

    Retep`s lytterom

    Godt å høyre at du får hjelp, Peter! Har tenkt mykje på deg. Ta den tida du treng for å kome til hektene att.
  13. jmolnes

    Liv Lagga

    Ha ei god helg, Laggas!😊
  14. jmolnes

    Welcome to the Leisuredome

    God betring!🤞🏻
  15. jmolnes

    tkr goes digital- tkr sitt anlegg

    Gratulerer så mykje med dagen! 🥳
  16. jmolnes

    jmolnes's hifikrok

    Tusen takk for tipset, oal! 😊
  17. jmolnes

    jmolnes's hifikrok

    Takk skal du ha, ELJ! Med di hjelp er eg godt i gong, og snart klar for å bake brød!😊👍🏻
  18. jmolnes

    jmolnes's hifikrok

    Der skal det også verte, men av dette skal det etter planen verte gode brød😊
  19. jmolnes

    jmolnes's hifikrok

    Hifisentralen er meir enn hi-fi og musikk! Det er også ein stad der ein kan dele meir enn interessa for slike ting! I dag er eg i gong med eit nytt prosjekt. Eg har vore så heldig at @ELJ har sendt meg ein surdeigsstartar, og den er eg i gong med no! Det vert eit spennande, og velsmakende...
  20. jmolnes

    Taste-fi hos IvarT

    Gratulerer med ny dac, IvarT! Ei fryd å lese😊
Topp Bunn