Veldig glad du fikk en fot som var rett.
Vi skulle komme opp å bytte fot for deg men du byttet selv før vi rakk komme.
Ja men hvis du er glad da så er alt greit.
Hva med litt goodwill i andre rettning a siden du vil ha alt på det rene offentlig her på forumet og også sette meg ut over hvem som har rett i saken og ikke se på hva jeg egentlig har gått gjennom? Tipper at det ikke eksisterer i butikken deres men det er kanskje håp.
Hei alle,
det er jeg som har solgt høyttalerne.
Kunden lyttet til de her i butikken hvorpå han bestemte seg for å kjøpe disse.
Jeg har ca 200 mail fram og tilbake, mine servicemedarbeidere har flere 100 hver. Det er masse mail til fabrikken.
Jeg dro til kunden med en gang og slapp det jeg hadde i henda for å komme innom så fort som mulig selv om jeg var på vei i ferie.
Vi har vært der flere ganger både for å feilsøke og å montere nye diskanter.
Servicerapport fikk vi Onsdag som var pga folk på fabrikken og har hatt ferie.
" 8. juli 2021 kl. 11:24
Jerome is right, i have had a DC offset and an unfortunate connection, now
what do we do?
Det var masse mail fordi jeg ikke fikk hjelp. MEn hvis du vil fakturere meg siden jeg skriver for mye mail og vil bøtelegge meg med den behandlingen av den grunn så er det greit og også si det. Skjønner ikke helt hva det har med saken å gjøre.
Det viser mere til at dere ikke gjør jobben.
Feilsøkinga og servicen deres er det selgerne deres som har gjort, med ikke noe annet instrument en en støymåler, og ørene sine.
Jeg har fått null uttalelse fra dere hva som har forårsaket problemet og jeg sitter fortsatt her uvitende over hva årsaken er.
Dere eier ikke kompetanse eller innsikt i hvor feilen stammer fra fortsatt etter 8 uker. Dere tok faktisk garantien fra meg før dere har funnet ut årsaken til problemet. Og all kostnad har gått på meg uten form for bevis.
Det spiller ingen rolle om hva jeg har uttrykt meg over hva som har skjedd, om ting har oppført seg rart i ettertid. Hva er det dere egentlig kan vise til som er årsaken til hendelsen.
Du kom til meg etter noen dager med mobilen din og tok bilder og brukte ørene dine for å sjekke hva som var galt for å vise til at dere hadde service. Du er ikke sertifisert med å sjekke de. Er det servicen deres? På et 390.000 kroners produkt?
Hvorfor tok det 5 eposter med Avantgarde for at dem måtte opplyse hvem Jonathan var til meg og at det er service avdelinga deres? Hvorfor sendte du meg ikke til serviceansvarlig på senteret deres med en gang? Men at det var Avantgarde som måtte opplyse meg om at han i det hele tatt eksisterer?
Du prøvde å fikse opp i det selv fordi Serviceansvarlig hos dere er en 20 år gammal game designer/bartender og ingen mann med kunnskap over hifi i det hele tatt,
Karen sto her fryst i stua mi å glante på at den andre selgeren din skrudde på høyttalerne ved skifte av diskanter. Fordi han skulle ha timebetaling?
Dere har feilsøkt hva? Med hva? Hva har dere kommet fram til? Dere så forsterkeren min og sa det var den. Dere har null bevis på det den dag i dag og dere veit ikke hva det er fortsatt etter 8 uker.
Det er det jeg sitter igjen med. Annet en 22.000 i service kostnad over noe som fortsatt ikke er fiksa.
" 8. juli 2021 kl. 11:24
Jerome is right, i have had a DC offset and an unfortunate connection, now
what do we do?
Det der sa jeg etter at dere holdt på med å diskutere saken i en uke uten å gjøre noe hvor jeg ble oppgitt og sa med andre ord, Få ut fingeren og gjør noe!
Det andre er at Jonathan pressa meg på med å pakke ned høyttalerene til dere med gratis frakt slik at dere skulle hamstre inn 990.- timen og ha full eierskap over de i butikken deres. Hadde jeg gjort det så hadde dere sendt faktura på meg til 30.000. Tror du jeg er idiot? Dere er så frekke at det går ikke an.
Veit som sagt at Øystein ikke kommer til å fortsette her, han skal bare inn her og unnlate seg alt fan som har skjedd.