YNWA

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Proffen

Æresmedlem
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    3.742
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    6
    Jaja, da er vi enig om å være uenige.
    Så får vi se hvem som får rett.
    Jeg har ikke troen på Slot, ferdig snakka! Men når Alonso ikke lenger er aktuell, har jeg problemer med å se noen åpenbare kandidater - kanskje bortsett fra Nagelsmann, som jo har vært nevnt.....
    Og; jeg er fortsatt spent på hvem som stikker eller får beskjed om at de ikke er med videre, samtidig som jeg er spent på hvem nye som kommer inn.
    Så er det jo lov til å håpe på at neste sesong farer snillere med oss mht skader. I år har vi fått vår dose.
    Kan skadene være en følge av hard matching hele fjorårssesongen (Slot rullerte jo da lite på hvem som spilte), kan det være at spillerne er for dårlig trent, eller rent av feiltrent?

mvh
    Proffen

Hedde

Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Antall liker
    5.147
    Sted
    Hverdagen
    Ja, det er jo et ekstremt kampprogram de skal gjennom og Slot hadde ikke erfaring med det. Men klubben skulle jo likevel være rustet. Men når det står om gull så presser man marginer.

Proffen

Æresmedlem
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    3.742
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    6
    Hmmmm.......
    Kjenner at jeg er sugen på at vi går for Nusa og Schjeldrup i rødt fra høsten av! Da får vi litt sånn Diaz-momentum.... Bør ikke koste allverden, sammenliknet med andre alternativer......
    Mo drar nok, og så kan vi endelig bosse Gakpo......

mvh
    Proffen

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn